Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8525 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הליקווי מולי מגיע באריזה של 5 ליטרים

אתה צריך להחלפת השמן 3.5 ליטרים, זה משאיר לך 1.5 ליטרים של שמן חדש

להוספה כשנדרש.

 

לגבי הקסטרול TXT, אתה בטוח שהוא סינטטי מלא ?

הסתכלתי עליו באוטו דיפו ביום שישי.

100% סינטטי (במקרה גם דיברתי עם המוסכניק של אופנוע שלי על השמן הזה,

והוא המליץ עליו).

דרך אגב, יש לאוטו דיפו מבצע עליו 109 ש"ח לגאלון.

 

האם הקסטרול TXT שראית באוטו דיפו נושא עליו כיתוב של "פז" (המשווקת שלהם) ?

 

איציק

 

אני לא יודע, לא שמתי לב,

אבל לא זכור לי שראיתי סימול כזה, למה :?:

 

הקסטרול TXT שנמכר בארץ , כמו שאמר XRALLYE, הוא 10W40 חצי סינטטי.

 

אם ראית במפורש קסטרול 5W40 סינטטי מלא - אזי מדובר בשמן סינטטי מלא 100% - עד אז אני הייתי מציע לצנן את ההתלהבות... המחיר לא ממש תואם את מדיניות המחירים של אוטו-דיפו וקסטרול - במיוחד בכל מה שקשור לשמנים סינטטיים 100%.

אם אתה יכול, בדוק שנית וחזור לעדכן.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
הליקווי מולי מגיע באריזה של 5 ליטרים

אתה צריך להחלפת השמן 3.5 ליטרים, זה משאיר לך 1.5 ליטרים של שמן חדש

להוספה כשנדרש.

 

לגבי הקסטרול TXT, אתה בטוח שהוא סינטטי מלא ?

הסתכלתי עליו באוטו דיפו ביום שישי.

100% סינטטי (במקרה גם דיברתי עם המוסכניק של אופנוע שלי על השמן הזה,

והוא המליץ עליו).

דרך אגב, יש לאוטו דיפו מבצע עליו 109 ש"ח לגאלון.

 

האם הקסטרול TXT שראית באוטו דיפו נושא עליו כיתוב של "פז" (המשווקת שלהם) ?

 

איציק

 

אני לא יודע, לא שמתי לב,

אבל לא זכור לי שראיתי סימול כזה, למה :?:

 

הקסטרול TXT שנמכר בארץ , כמו שאמר XRALLYE, הוא 10W40 חצי סינטטי.

 

אם ראית במפורש קסטרול 5W40 סינטטי מלא - אזי מדובר בשמן סינטטי מלא 100% - עד אז אני הייתי מציע לצנן את ההתלהבות... המחיר לא ממש תואם את מדיניות המחירים של אוטו-דיפו וקסטרול - במיוחד בכל מה שקשור לשמנים סינטטיים 100%.

אם אתה יכול, בדוק שנית וחזור לעדכן.

 

איציק

 

זה לא היה 5W40, זה היה משהו עם 50. אני זוכר שקראתי עליו סינטטי (באנגלית),

בכל מקרה אני אהיה בימים הקרובים באוטו דיפו ואני אעדכן.

ושוב, יש להם מלא מבצעים על שמנים עכשיו, שווה לקפוץ להציץ.

פורסם

זה לא היה 5W40, זה היה משהו עם 50. אני זוכר שקראתי עליו סינטטי (באנגלית),

בכל מקרה אני אהיה בימים הקרובים באוטו דיפו ואני אעדכן.

ושוב, יש להם מלא מבצעים על שמנים עכשיו, שווה לקפוץ להציץ.

 

מה שאמרת בדיוק מאשש את ההשערה שלי שלא מדובר ב 5W40 סינטטי מלא (מה שחלק לא מבוטל מהאנשים בפורום משתמש בו ברכב ספורטיבי).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

זה לא היה 5W40, זה היה משהו עם 50. אני זוכר שקראתי עליו סינטטי (באנגלית),

בכל מקרה אני אהיה בימים הקרובים באוטו דיפו ואני אעדכן.

ושוב, יש להם מלא מבצעים על שמנים עכשיו, שווה לקפוץ להציץ.

 

מה שאמרת בדיוק מאשש את ההשערה שלי שלא מדובר ב 5W40 סינטטי מלא (מה שחלק לא מבוטל מהאנשים בפורום משתמש בו ברכב ספורטיבי).

 

איציק

 

תזדיין בסבלנות,

אני אבדוק ואעדכן את כוווווווווווולם :D

פורסם

אם כבר אתה שם איכות, תעשה כמו איזה פסיכי אחד פה בפורום ותשים את הטוב ביותר

 

MOTUL דגם 300V.

שמן סינטטי מלא 15W60, מגיע בקופסאות מתכת של 2 ליטר ועולה כמו 4 ליטר.

אבל איכות זאת איכות (כנ"ל לגבי נוזל בלמים שלהם ושמן גיר).

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם
אם כבר אתה שם איכות, תעשה כמו איזה פסיכי אחד פה בפורום ותשים את הטוב ביותר

 

MOTUL דגם 300V.

שמן סינטטי מלא 15W60, מגיע בקופסאות מתכת של 2 ליטר ועולה כמו 4 ליטר.

אבל איכות זאת איכות (כנ"ל לגבי נוזל בלמים שלהם ושמן גיר).

 

אם כבר אתה מזכיר איכות,

תשים סינטטי מלא של Mobil1.

325 ש"ח ל-4 ליטר.

אבל אין ממש צורך לשמנים הללו.

אין לי T16, ואם פיז'ו אומרים שמספיק חצי סינטטי, אני מאמיןן להם.

דווקא בקטע הזה יש להם את האינטרנס הכי גדול שתעבוד עם שמן טוב ותשמור

על המנוע, אחרי הכל זה השם שלהם.

דרך אגב, אחת מהסיבות שהרכבים החדשים של פיז'ו הם על סינטטי מלא,

היא שהשמנים הללו מאפשרים את הקילומטרז' המטורף בין טיפולים (30K).

פורסם
אם כבר אתה מזכיר איכות,

תשים סינטטי מלא של Mobil1.

325 ש"ח ל-4 ליטר.

אבל אין ממש צורך לשמנים הללו.

אין לי T16, ואם פיז'ו אומרים שמספיק חצי סינטטי, אני מאמיןן להם.

דווקא בקטע הזה יש להם את האינטרנס הכי גדול שתעבוד עם שמן טוב ותשמור

על המנוע, אחרי הכל זה השם שלהם.

דרך אגב, אחת מהסיבות שהרכבים החדשים של פיז'ו הם על סינטטי מלא,

היא שהשמנים הללו מאפשרים את הקילומטרז' המטורף בין טיפולים (30K).

 

גם בנושא זה לפיז'ו יש שיקולים אחרים כמו : איזון בין שמן טוב, הוצאה סבירה של הלקוח ומרווח טיפולים רצוי.

לא בהכרח מה שרשום בספר הרכב הוא הכי טוב שאפשר לשים (אם זה מה שאתה מחפש, כמובן). מה שבטוח - אסור לרדת מתחת לדרישות האלו.

 

הבחירה באיזה שמן כדאי לך לקנות תלויה באיך, איפה וכמה אתה נוהג.

פורסם

זה לא היה 5W40, זה היה משהו עם 50. אני זוכר שקראתי עליו סינטטי (באנגלית),

בכל מקרה אני אהיה בימים הקרובים באוטו דיפו ואני אעדכן.

ושוב, יש להם מלא מבצעים על שמנים עכשיו, שווה לקפוץ להציץ.

 

מה שאמרת בדיוק מאשש את ההשערה שלי שלא מדובר ב 5W40 סינטטי מלא (מה שחלק לא מבוטל מהאנשים בפורום משתמש בו ברכב ספורטיבי).

 

איציק

 

אוקייף עדכוניישן (שזה עדכון באנגלית :D ):

השמן Castrol TXT הוא אכן חצי סינטטי (סחטיקה עליך יאצק).

ולשאלת מיליון הדולר,

למישהו יש מושג מה ההבדל בתקני השמנים בין SE ל-SJ ל-SG וכו' :?:

אולי יש לכם לינק איפה אני יכול לקרוא על זה.

פורסם

זה לא היה 5W40, זה היה משהו עם 50. אני זוכר שקראתי עליו סינטטי (באנגלית),

בכל מקרה אני אהיה בימים הקרובים באוטו דיפו ואני אעדכן.

ושוב, יש להם מלא מבצעים על שמנים עכשיו, שווה לקפוץ להציץ.

 

מה שאמרת בדיוק מאשש את ההשערה שלי שלא מדובר ב 5W40 סינטטי מלא (מה שחלק לא מבוטל מהאנשים בפורום משתמש בו ברכב ספורטיבי).

 

איציק

 

אוקייף עדכוניישן (שזה עדכון באנגלית :D ):

השמן Castrol TXT הוא אכן חצי סינטטי (סחטיקה עליך יאצק).

ולשאלת מיליון הדולר,

למישהו יש מושג מה ההבדל בתקני השמנים בין SE ל-SJ ל-SG וכו' :?:

אולי יש לכם לינק איפה אני יכול לקרוא על זה.

 

להזכיר לך מי היה הראשון שטען שמדובר בשמן חצי סינטטי ? :wink:

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם

 

להזכיר לך מי היה הראשון שטען שמדובר בשמן חצי סינטטי ?

 

אתה המלך !! :king:

 

תגידו ... מה דעתכם על השמן הנ"ל - דלקול 10W40 סינטטי ??

אבא שלי פשוט ביקר לו באוטו דיפו ביום שבת והחליט משום מה לקנות שמן מנוע ... לא יודע למה , אבל הוא קנה ... :roll: גלון של זה עלה 60 שקל , שווה להחזיר ולהוסיף למשהו שיעשה לבייבי שלי טוב יותר משמן קנולה או שמן קוקוס במסווה של שמן מנוע ?

 

אהה ... יש לי 106 XSI שעברה עד עתה 90K ק"מ ...

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם

הייתי מחזיר אותו בחזרה לאוטו דיפו....

לדעתי בשמנים , עדיף ללכת על סוגים מוכרים ומוכחים.

במחיר הזה אתה יכול לקנות AC DELCO לדוגמא, שהוא יותר טוב.

(קצת מריבות אצל הפרסי וזה יכול גם לרדת מתחת ל-50)

 

חוצמזה המחירים באוטו דיפו שערוריה, לא הייתי ממליץ לקנות שם...

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
הייתי מחזיר אותו בחזרה לאוטו דיפו....

לדעתי בשמנים , עדיף ללכת על סוגים מוכרים ומוכחים.

במחיר הזה אתה יכול לקנות AC DELCO לדוגמא, שהוא יותר טוב.

(קצת מריבות אצל הפרסי וזה יכול גם לרדת מתחת ל-50)

 

חוצמזה המחירים באוטו דיפו שערוריה, לא הייתי ממליץ לקנות שם...

 

 

אני מצטער שאני מתעלק על הת'רד אבל אני חייב לשאול , מי זה הפרסי הזה ?!?

 

אני שומע המון פעמים את השם שלו וכמו שזה ניראה יש לו מחירים טובים , מישהו יכול לתת לי את המספר טלפון של הבחור ?

 

דוד

HU - RFX 9210

AMP - SONY XM-222

SPL 500W MONOBLOCK

REAR - KENWOOD KFC M6930

COMPONENT - MOREL DOTECH 6 MK2

SUB - BAZOOKA 10 " ELW1014

 

הותקן בsound FX .

פורסם

יש שמן סינטטי מלא ושמו MAGNETIX

המחיר שלו די בשמיים בסביבות 180 שקל ל-4 ליטר.

השאלה היא האם מישהו מכיר את סוג השמן הזה?

ותכלס מה השמן הסינטטי הרצוי ביותר שניתן להשיג במחיר נורמאלי.(150 שקל מקסימום)

החיים הם סחיטה של המצערת.

פורסם

ותכלס מה השמן הסינטטי הרצוי ביותר שניתן להשיג במחיר נורמאלי.(150 שקל מקסימום)

 

VALVOLINE, מיכל של 5 ליטר, סינטטי מלא 5W40 ב 130 שח.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
יש שמן סינטטי מלא ושמו MAGNETIX

המחיר שלו די בשמיים בסביבות 180 שקל ל-4 ליטר.

השאלה היא האם מישהו מכיר את סוג השמן הזה?

ותכלס מה השמן הסינטטי הרצוי ביותר שניתן להשיג במחיר נורמאלי.(150 שקל מקסימום)

 

אני יודע שקסטרול הם חבל על הזמן מבחינת איכות,

אבל שוב, כל שמן (גם סינטטי), אתם צריכים לבדוק את התקנים שהוא עומד בהם.

אנ י הבנתי שהתקן SG הוא הטוב ביותר (שימו לב, לא SJ, אלא SG) מאיזה מחקר

השוואת שמנים שקראתי, הבעיה שהמחקר קצת מגמתי (או שאני חשדן בטירוף),

ולכן אני אשאל שב, אם יש לכם מושג איך לברר מה אומר כל תקן :?:


×
×
  • תוכן חדש...