Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8525 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני הבנתי שהתקן SG הוא הטוב ביותר

 

אני חושב שלא. למוטול 5W40 שקניתי זה מכבר יש תקן SL.

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני הבנתי שהתקן SG הוא הטוב ביותר

 

אני חושב שלא. למוטול 5W40 שקניתי זה מכבר יש תקן SL.

 

שי

 

ראשי תיבות\ ועוד ראשי תיבות.

מה לעזעאזל הם אומרים :?:

אנחנו אשכרה קונים חתול בג'ריקן

פורסם

לא רוצה סתם לפתוח ת'רד חדש, השאלה חצי קשורה לת'רד זה:

יש בעיה לערבב סוגי שמנים? ליתר דיוק יש בעיה עם:

א. להוסיף רבע קילו שמן בצמיגות מסויימת למנוע שמלא בשמן מצמיגות שונה?

ב. להוסיף שמן מיצרן מסויים למנוע שמלא בשמן באותה צמיגות אך מתוצרת שונה?

 

סתם אין לי זמן וכח (ועודף ג'ובות) ללכת לחפש ACDELCO חצי סינ' כשיש לי כל מיני רבעי בקבוקים בבית, וכל זה בשביל להוסיף מדי פעם למנוע המזיע (גומיות מכסה שסתומים, אבל זה באמת לת'רד אחר :wink: )

 

תודה!

פורסם
לא רוצה סתם לפתוח ת'רד חדש, השאלה חצי קשורה לת'רד זה:

יש בעיה לערבב סוגי שמנים? ליתר דיוק יש בעיה עם:

א. להוסיף רבע קילו שמן בצמיגות מסויימת למנוע שמלא בשמן מצמיגות שונה?

ב. להוסיף שמן מיצרן מסויים למנוע שמלא בשמן באותה צמיגות אך מתוצרת שונה?

 

סתם אין לי זמן וכח (ועודף ג'ובות) ללכת לחפש ACDELCO חצי סינ' כשיש לי כל מיני רבעי בקבוקים בבית, וכל זה בשביל להוסיף מדי פעם למנוע המזיע (גומיות מכסה שסתומים, אבל זה באמת לת'רד אחר :wink: )

 

תודה!

 

תיאורטית, שום יצרן שמנים לא ממליץ לערבב את השמן שלו עם יצרן אחר של שמן, בטח ובטח שלא בצמיגויות אחרות.

כמובן שבמקרה חירום / מחסור חמור מאוד-מאוד-מאוד בשמן - צריך להשלים שמן (ולא משנה עם איזה, אפילו שמן גיר) עד הגעה למוסך.

 

מהיכן אתה בארץ ?

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אז אוקיי -תודה על התשובה, קודם כל! את השאריות אני אעביר לחיפושית של אח שלי שלדעתי תסבול שמן מיצרנים שונים באותה מידת צמיגות. למעשה אני די משוכנע שהיא תסתדר גם עם שמן תירס ושיש לה תיאבון בריא לשמן.

 

אני מראשון לציון, ואני יודע שיש ACDELCO במחיר טוב אצל הפרסי אבל אני סתם עצלן ושונא באופן כללי להכנס לאיזור המסגר, עם כל המשאיות שמגרדות לי בסנטימטר את האוטו והבלגאן הכללי. אפילו שביקור אצל מוסאי של האיטלקיות ודומיו מדי פעם חייבים לעשות, תאמין או לא אבל פעם בשביל להגיע לג'נרל חניתי ביד אליהו ועברתי את הגשר ברגל אליהם מרוב שאני שונא את המסגר!

 

מחסור חמור בשמן אין לי. סתם נראה לי שעוד איזה רבע-חצי קילו ישאירו אותי עדיין מתחת לMAX ויעזרו לי קצת להמנע מהדלקת מנורת השמן בסיבובים מהירים במיוחד, דבר שקורה לי מדי פעם ומטריד אותי לאאאאאאללה. השיפור הכי טוב לביצועי הרכב שלי בסיבובים יהיה התקנת מחיצות בקארטר ובדיקה איזה משאבת שמן מודרנית אני יכול לשים במקום המקורית המעפנה, שכבר לא ממש ניתנת לשיפוץ.

 

בינתיים המנורה הארורה מחזיקה אותי די רחוק מהמגבלות שמציבים בולמי הזעזועים הגמורים וצמיגי ה-SAVA המופלאים.

פורסם
אם כבר אתה שם איכות, תעשה כמו איזה פסיכי אחד פה בפורום ותשים את הטוב ביותר

 

MOTUL דגם 300V.

שמן סינטטי מלא 15W60, מגיע בקופסאות מתכת של 2 ליטר ועולה כמו 4 ליטר.

אבל איכות זאת איכות (כנ"ל לגבי נוזל בלמים שלהם ושמן גיר).

 

היי,

לא יותר מתאים לך 10W60 300Vשל MOTUL ? ואגב איפה אתה קונה אותו

במחיר כזה ???

תודה!

אלפא רומיאו , הנעה אחורית V6 24v Twin-Turbo

פורסם

לא לקנות 10W60 300V של MOTUL !

נאמר לי שאינו מתאים לשימוש יומיומי.

עדיף לקנות את ה - 300V בצמיגות 15W50.

 

האם מישהו יודע על סינטטי מלא 10W60 הנמכר בארץ חוץ מ MOTUL ?

(קסטרול RS, אולי ? או AGIP ? או SELENIA של פיאט ? )

 

בועז.

פורסם

:) שלום יוגב.

תיקון קטן .לא קיים חצי סינטטי . קים שמן על בסיס סינטטי. או שמן סינטטי מלא.

עם רכבך הוא רכב סטנדרתי ורגיל ואתה נוהג בו בצורה נורמלית מספיק לך שמן רגיל

או על בסיס סינטטי עם אתה רוצה להדר!

אפשר להשיג שמן על בסיס סינטטי החל מ-70 ש"ח לגלון עד 120 ש"ח .

יש קשת רחבה של צמיגויות תבחר לטעמך.

עם יש לך יצירה מענינת או יש לך צורת נהיגה מענינת ופרקי הזמן בין החלפות השמן הם

ארוכות אתה יכול להשתמש בסינטטי מלא תלוי איזה צמיגות אתה רוצה . שים לב זה שמן

יקר כ-80 90 ש"ח ל-ליטר אחד!

לשאלתך השניה אתה יכול לבצע את הטיפול לבד למעט הח' טימינג גש למוסך שרות.

בידידות

פורסם

10W40 זה חצי סינטטי ?

20W50 זה סינטטי מלא ?

 

או שאני טועה ? ומה המאפיינים של כל אחד מהסוגים

לאיזה מנועים הם מתאימים ?

 

מצטער על הבורות...מנסה קצת ללמוד

תודה

פורסם
:) שלום יוגב.

תיקון קטן .לא קיים חצי סינטטי . קים שמן על בסיס סינטטי. או שמן סינטטי מלא.

עם רכבך הוא רכב סטנדרתי ורגיל ואתה נוהג בו בצורה נורמלית מספיק לך שמן רגיל

או על בסיס סינטטי עם אתה רוצה להדר!

אפשר להשיג שמן על בסיס סינטטי החל מ-70 ש"ח לגלון עד 120 ש"ח .

יש קשת רחבה של צמיגויות תבחר לטעמך.

עם יש לך יצירה מענינת או יש לך צורת נהיגה מענינת ופרקי הזמן בין החלפות השמן הם

ארוכות אתה יכול להשתמש בסינטטי מלא תלוי איזה צמיגות אתה רוצה . שים לב זה שמן

יקר כ-80 90 ש"ח ל-ליטר אחד!

לשאלתך השניה אתה יכול לבצע את הטיפול לבד למעט הח' טימינג גש למוסך שרות.

בידידות

 

תגידו,

קודם לעשות את הטיפול בבית ואז לגשת למוסך כדי לעשות טיימינג :?:

או להיפך :?:

פורסם
10W40 זה חצי סינטטי ?

20W50 זה סינטטי מלא ?

 

או שאני טועה ? ומה המאפיינים של כל אחד מהסוגים

לאיזה מנועים הם מתאימים ?

 

מצטער על הבורות...מנסה קצת ללמוד

תודה

 

10W40 = זה בדרך כלל חצי סינטטי

20W50 = שמן מינרלי

 

 

 

דוד

HU - RFX 9210

AMP - SONY XM-222

SPL 500W MONOBLOCK

REAR - KENWOOD KFC M6930

COMPONENT - MOREL DOTECH 6 MK2

SUB - BAZOOKA 10 " ELW1014

 

הותקן בsound FX .

פורסם

שלום לכם ידידיי

 

הצטרף בחור חדש ופורום.

 

קצת קשה לקרוא את מה שכתב היות והנוסח היה מ ת נ ש א !

 

שימו לב !!!

 

שימרו על נפשותיכם העממיות

 

שמן חצי סינטטי הוא על בסיס מינרלי ולא להפך...מתחכם.


×
×
  • תוכן חדש...