Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4586 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי tissot prc200 ב290$, לא משקיע יותר מזה בשעון בשלב זה של חיי :)

ImageUploadedByTapatalk1385357658.561822.jpg

 

(החלפתי רצועה לסיליקון ב20$)

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

  • תגובות 79
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

קניתי אתמול מאמאזון דיסק SSD של אינטל עם 60$ הנחה, יצא בערך 140$ לדיסק 240 ג'יגה (מהדגם החדש).

ראיתי שגם היום יש אותו + מבצע על ה120 ג'יגה- שווה לראות כמה הם ידרשו עליו.

פורסם

סליחה על הבורות- יש לאמזון מישלוחים לארץ? אין יודע בלי להירשם עם שולחים לישראל על מוצר מסויים?

 

והמחיר של הSSD שקנית- WOW! הוא עולה בארץ 1200 שקל!, פחות מחצי המחיר קנית!.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אה, אז זהו, שלא, אני צריך להוסיף לזה משלוח מביי2יו אס איי + מיסים :?

אולי אני אוכל להפעיל קופון של 10$ לבלאק פריידיי אבל אני בספק אם זה יגיע בזמן.

אבל עדיין המחיר לא רע, ואם ה120 ג'יגה יימכר היום בפחות מ75$- זה יצא אפילו יותר זול ומשתלם בלי מיסים.

פורסם
אה, אז זהו, שלא, אני צריך להוסיף לזה משלוח מביי2יו אס איי + מיסים :?

אולי אני אוכל להפעיל קופון של 10$ לבלאק פריידיי אבל אני בספק אם זה יגיע בזמן.

אבל עדיין המחיר לא רע, ואם ה120 ג'יגה יימכר היום בפחות מ75$- זה יצא אפילו יותר זול ומשתלם בלי מיסים.

לא יודע עד כמה זה משתלם, שים לב למחירים של הSSD בTMS.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לא יודע עד כמה זה משתלם, שים לב למחירים של הSSD בTMS.

 

אתה צודק, אבל פה מדובר על הדגם הכי חדש של אינטל ועדיין הוא יוצא יותר זול.

מצד שני אין אחריות וכולי (וגם אם יש, יהיה קשה להפעיל אותה)

מצד שלישי שום דבר לא משתווה לקניה עם שעון קטן שרץ ברקע עד לסוף העיסקה :-P

פורסם

יש סורק תקלות באמזון במבצע בעוד כמה שעות, של אינובה 3040, יעלה פחות מ75$.

שקלתי להזמין, אבל אני לא יודע אם זה מחיר שווה או לא, או אם המכשיר טוב או לא.

 

שורה תחתונה, אל תתאמץ יותר מידי למצוא מה לקנות :)

!AWDSOME

פורסם

מישהו אולי יודע למה אין בEBAY שום פרסום על הבלק פרידיי?

ועוד משהו מישהו יכול להמליץ לי על אתר של בגדים שעושה את ההנחות של בלק פרידיי ששולח לישראל?

תודה!!

פורסם

טוב, השתכנעתי לקנות SSD, גדול מספיק. יש עכשיו 256G של CORSAIR CSSD-N256GB3-BK ב-160$ במקום 190$.

http://www.amazon.com/gp/product/B00B2X312S/ref=gb1h_img_c-3_8022_76645113?pf_rd_m=ATVPDKIKX0DER&pf_rd_t=101&pf_rd_s=center-3&pf_rd_r=03D0Z3TQY726XCF2BRV0&pf_rd_i=384082011&pf_rd_p=1673798022

 

יוצא בערך 570 ש"ח. בארץ בKSP אותו כונן עולה 995 ש"ח.

אז על פניו נראה שווה מאד, איך הוא לעומת האינטל 530 ?

 

מצאתי את האתר הזה שמרכז מבצעים לבלק פרידיי :

 

http://blackfriday.dealmoon.com/deal-news

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
קניתי אתמול מאמאזון דיסק SSD של אינטל עם 60$ הנחה, יצא בערך 140$ לדיסק 240 ג'יגה (מהדגם החדש).

ראיתי שגם היום יש אותו + מבצע על ה120 ג'יגה- שווה לראות כמה הם ידרשו עליו.

 

תוכל לתת קצת יותר פרטים ?

איפה אני רואה את המבצעים ואיך אני מזמין מאמזון לישראל ? BUY2USA?


×
×
  • תוכן חדש...