Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4587 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עוד כ15 שעות, גופרו הירו 3 (לא פלוס) בלאק בגרסת הגלישה תהיה במבצע באמזון.

 

http://www.amazon.com/dp/B009SD6ZIG/ref=gb1h_img_c-3_8022_b0ee96a9?pf_rd_m=ATVPDKIKX0DER&pf_rd_t=101&pf_rd_s=center-3&pf_rd_r=08557DCQC6F3NGD0V9VV&pf_rd_i=384082011&pf_rd_p=1673798022

זהו קישור למוצר שיהיה במבצע, מן הסתם מחיר המבצע עוד לא פורסם.

מאמין שזה יחטף מהר מאוד, אז אם מישהו מעוניין, תהיו מוכנים עם אצבע על העכבר :)

!AWDSOME

  • תגובות 79
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

פשוט סיוט, אני כבר שלוש שעות מנסה להזמין, ואני מקבל מייל ביטול הזמנה כמה דקות אחרי ההזמנה.

ה billing address מעודכנת , הטלפון גם מעודכן.

ישראכרט לא מבינים למה newegg מבטלים את ההזמנה, טוענים שהביטול לא מגיע מהם.

ניסיתי לשלם דרך paypal , גם נותן הודעה שהעסקה לא יכולה להתבצע.

אין לי רעיון אחר חוץ מזה שהאתר חסם את הכתובות של buy2usa מלבצע רכישות.

ניסיתי אפילו להשים את את billing address שלי ולשלוח את זה כמתנה לכתובת שקיבלתי מ buy2usa , אבל עדיין מגיע מייל ביטול.

היה לי את זה דרך אגב גם עם אפל שנה שעברה. יש אתרים שחוסמים את הכתובות של אתרי השילוח משום מה.

ויתרתי.

פורסם

לB&H יש מבצעים מטורפים לדעתי.

אני שוקל להזמין דרך BUY2USA. המחירים הזויים לגמרי בחלק מהמוצרים.

אגב, SSD של קינסגטון 120GB, מוכרים ב330₪ באייבורי!

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לB&H יש מבצעים מטורפים לדעתי.

אני שוקל להזמין דרך BUY2USA. המחירים הזויים לגמרי בחלק מהמוצרים.

אגב, SSD של קינסגטון 120GB, מוכרים ב330₪ באייבורי!

 

לא מצאתי שום דבר הזוי,

אל תהססו לשים לינקים :)

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם

בינתיים קבלו הצצה איך נראה קניון בערב חמישי שלפני הבלק פרידיי.. פקקים מטורפים ונחילי אדם, אבל מתנהל בסדר מפתיע. בארץ היו דורכים לך על הראש.

 

ImageUploadedByTapatalk1385718280.635271.jpgImageUploadedByTapatalk1385718291.667126.jpgImageUploadedByTapatalk1385718307.601737.jpg

 

היו הנחות יפות על בגדים, אבל לא נכנסתי לחנויות שהיה אליהן תור בכניסה, יש גבול..

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

בא׳וניל היה ריק משום מה, למרות שהיה 60% על כל החנות, שם קניתי די הרבה. וגם בנאוטיקה ובקולומביה.

נייק, טומי, guess, gap, כולם היו מפוצצים. תור בחוץ ותור לקופה.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
לB&H יש מבצעים מטורפים לדעתי.

אני שוקל להזמין דרך BUY2USA. המחירים הזויים לגמרי בחלק מהמוצרים.

אגב, SSD של קינסגטון 120GB, מוכרים ב330₪ באייבורי!

 

וואוו איזה מחיר.

נוסע לקנות, מקווה שיש במלאי.

פורסם
לא מצאתי שום דבר הזוי,

אל תהססו לשים לינקים :)

הניקון J1 במחיר מדהים!

עם 10-30 ב200$!

עם 10-30 ו10 F/2.8 או 10-30 ו30-100 ב300$!

יופי של מחירים!

וואוו איזה מחיר.

נוסע לקנות, מקווה שיש במלאי.

אני אלך במוצ"ש או בראשון אולי, אני שוקל לשים SSD בנטבוק.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR


×
×
  • תוכן חדש...