Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4587 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
תוכל לתת קצת יותר פרטים ?

איפה אני רואה את המבצעים ואיך אני מזמין מאמזון לישראל ? BUY2USA?

 

אכן, BUY2USA למרות שעשיתי טעות וכנראה לגודל הזה MUSTOP יותר משתלם.

על BUY2USA יש 10$ הנחה לכל החודש, אבל מחיר משלוח מינימלי הוא 25$ כך שאולי זה יחסוך דולר שניים.

למבצעי בלאק פריידיי באמאזון-

לך לעמוד הראשי של אמאזון אמריקה:

www.amazon.com

 

תלחץ על הבאנר השני בעמוד-Black friday deals

שם בצד ימין איפה שרשום ALL תשנה לקטגוריה שאתה רוצה (במקרה הזה- computers)

כרגע העסקה היחידה שאני רואה שרלבנטית (אם אתה מחפש כונן פלאש) היא כונן 128 ג'יגה של OCZ.

כרגע המחיר הוא 109$ (לפני המבצע).

המבצע הוא בעוד 7 שעות- תעקוב אחרי הטיימר ותכנס לעיסקה כשהמבצע יצא לפועל, יש סיכוי להנחה משמעותית.

  • תגובות 79
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הכוונה שלי לרעיון חדשני, משהו מגניב, עם מחיר גבוה יחסית ומשקל נמוך ונפח קטן.

 

סמים?

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
סמים?

 

לפי פרשנויות שונות היו קיימים כבר בזמן התנ"ך, כך שחדשני זה לא :-P

פורסם

הידרו זה לא חדשני?

 

תוספי טעם וריח זה לא חדשני?

 

נו באמת...

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

שימו לב שאת ההנחה ביושופס אפשר לקבל רק אם:

קונים בחנות שלהם, או קונים בשירות של "קונים עבורך". וגם, רק 10 דולר הנחה לרכישה.

 

מה שאומר שאת כל המוצרים שקונים במבצעים המהירים באמזון עכשיו, לא ניתן יהיה לשלוח בהנחה הזו.

!AWDSOME

פורסם
אכן, BUY2USA למרות שעשיתי טעות וכנראה לגודל הזה MUSTOP יותר משתלם.

על BUY2USA יש 10$ הנחה לכל החודש, אבל מחיר משלוח מינימלי הוא 25$ כך שאולי זה יחסוך דולר שניים.

למבצעי בלאק פריידיי באמאזון-

לך לעמוד הראשי של אמאזון אמריקה:

www.amazon.com

 

תלחץ על הבאנר השני בעמוד-Black friday deals

שם בצד ימין איפה שרשום ALL תשנה לקטגוריה שאתה רוצה (במקרה הזה- computers)

כרגע העסקה היחידה שאני רואה שרלבנטית (אם אתה מחפש כונן פלאש) היא כונן 128 ג'יגה של OCZ.

כרגע המחיר הוא 109$ (לפני המבצע).

המבצע הוא בעוד 7 שעות- תעקוב אחרי הטיימר ותכנס לעיסקה כשהמבצע יצא לפועל, יש סיכוי להנחה משמעותית.

 

מצוין תודה, ראית אולי איזה מבצע מעניין על אייפד מיני?

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
שימו לב שאת ההנחה ביושופס אפשר לקבל רק אם:

קונים בחנות שלהם, או קונים בשירות של "קונים עבורך". וגם, רק 10 דולר הנחה לרכישה.

 

מה שאומר שאת כל המוצרים שקונים במבצעים המהירים באמזון עכשיו, לא ניתן יהיה לשלוח בהנחה הזו.

 

גם אני חשבתי ככה כשקראתי את האותיות הקטנות, אבל אז קראתי את האותיות היותר קטנות:

http://usa.buy2.co.il/BUY2USA/Promotions/Black_Friday_2013

עכשיו אני לא מצליח להכנס ללינק משום מה, אבל שים לב שבכותרת של הבאנר רשום במפורש -

"ניתן להשתמש בהנחה לכל השירותים שלנו"

ומתחת לזה הפירוט- הכתובת האמריקאית מופיעה ראשונה, לפני החנות והקונים בשבילך באמאזון.

האותיות הקטנות שכרגע מובילות אותי לדף שלא זמין- אם זיכרוני אינו מטעני: תשלום מינימלי למשלוח 25$ ועל מוצרים מעל 200 שקל (בניגוד ל22$ בשאר אופציות הרכישה)

 

מצוין תודה, ראית אולי איזה מבצע מעניין על אייפד מיני?

 

לא, אבל גם לא ממש הסתכלתי...

פורסם
טוב, השתכנעתי לקנות SSD, גדול מספיק. יש עכשיו 256G של CORSAIR CSSD-N256GB3-BK ב-160$ במקום 190$.

http://www.amazon.com/gp/product/B00B2X312S/ref=gb1h_img_c-3_8022_76645113?pf_rd_m=ATVPDKIKX0DER&pf_rd_t=101&pf_rd_s=center-3&pf_rd_r=03D0Z3TQY726XCF2BRV0&pf_rd_i=384082011&pf_rd_p=1673798022

 

יוצא בערך 570 ש"ח. בארץ בKSP אותו כונן עולה 995 ש"ח.

אז על פניו נראה שווה מאד, איך הוא לעומת האינטל 530 ?

 

מצאתי את האתר הזה שמרכז מבצעים לבלק פרידיי :

 

http://blackfriday.dealmoon.com/deal-news

מבצע ה ssd ב 160$ נגמר כנראה, כי המחיר התעדכן ל190, אבל בכל זאת, אני מאמין שהחישוב לך מוטעה.

160 דולר לפי שער של 3.54 יוצא 567 שקל וזה לפני עלויות שילוח ומע"מ, יצא לך לחשב כמה זה עולה שורה תחתונה?

הפרש משמעותי שמצדיק קניה בחו"ל בלי האחריות? אני מתלבט לגבי ה ssd של סמסונג 840 120 גיגה שנמכר עכשיו בבאג כחלק ממבצעי בלאק פריידי ב 479 ש"ח.

נניח ואני מסתכל על הדיל הזה - http://www.amazon.com/gp/product/B00CXKRWJW/ref=gb1h_img_c-5_4942_872bc20c?pf_rd_m=ATVPDKIKX0DER&pf_rd_t=101&pf_rd_s=center-5&pf_rd_r=029BGCWGNAN5BP6EA4TH&pf_rd_i=7991333011&pf_rd_p=1679334942

שמתחיל עוד חצי שעה, אם נערך שהמחיר ירד לבערך 75$ , אחרי עלויות שילוח ומיסים זה יוצא 400 שקל לשילוח ימי, ומתקרב ל500 לשילוח אוירי.

אני לא מצליח למצוא דיל משתלם מספיק.

פורסם

פספסת את העניין שאני בארה״ב כרגע.. אז אין לי עלויות נוספות :) פספסתי גם את המכירה הזאת, נחכה לאחרת..

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008


×
×
  • תוכן חדש...