Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4595 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לעניות דעתי אתה לא יכול.

ועוד איך יכול!

יש לגשת לתחנת המשטרה הקרובה עם מס' התיק (זהה למספר הדו"ח) ולבקש לעיין בחומר המצוי בו. זוהי זכותו של פותח השרשור, ואם הוא אכן בוחר באפשרות להישפט אז רצוי מאוד לממשה כדי שיוכל להגיע למשפט יותר מוכן.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תודה רבה לכולם,

 

את ה10 נקודות אני אקבל בכל מקרה במשפט? או שיש סיכוי שהוא לא ייתן לי אותם

פורסם

את ה-10 נקודות תקבל כל עוד תמצא אשם במשפט, אם החלטת להודות או אם בסיום המשפט החליט השופט כי אתה אשם.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

היום בבוקר היה לי המשפט,

כשנכנסתי לתובע לפני המשפט הוא הציע לי 4 חודש שלילה ואמר לי לא לקחת את התביעה הזאתי עדיף ללכת על משפט רגיל.

 

במשפט אמרתי שאני מודה באשמה וזה טעות שנעשתה בטיפשות, בלי שאלות ובהתחשב בכך שאני חייל הוא נתן לי חודשיים שלילה (כבר עשיתי חודש מנהלתית, נשאר לי עוד חודש), חודשיים שלילה על תנאי לשנתיים ו500 שקל קנס.

 

לא לקחתי בסוף עו"ד ובסופו של דבר עם הרבה מזל זה השתלם לי. לפני המשפטים שלי עלו כמה עורכי דין והם עשו רק יותר נזק למיוצגים שלהם.

פורסם
היום בבוקר היה לי המשפט,

כשנכנסתי לתובע לפני המשפט הוא הציע לי 4 חודש שלילה ואמר לי לא לקחת את התביעה הזאתי עדיף ללכת על משפט רגיל.

 

במשפט אמרתי שאני מודה באשמה וזה טעות שנעשתה בטיפשות, בלי שאלות ובהתחשב בכך שאני חייל הוא נתן לי חודשיים שלילה (כבר עשיתי חודש מנהלתית, נשאר לי עוד חודש), חודשיים שלילה על תנאי לשנתיים ו500 שקל קנס.

 

לא לקחתי בסוף עו"ד ובסופו של דבר עם הרבה מזל זה השתלם לי. לפני המשפטים שלי עלו כמה עורכי דין והם עשו רק יותר נזק למיוצגים שלהם.

 

קודם כול אתה טועה ובגדול, אם אתה חושב שזה טוב חודשיים לשנתיים על תנאי זה בסדר אתה שוב טועה, עו״ד יכולים לצמצם את הנזק של התנאי ואפילו לבטלו , אבל כול תיק לגופו,

ועוד דבר מי שמבין ויודע ומפעיל את המיכשור הזה ויודע איפה לגעת, מוצא בעיות בתיק שיכול להביא לביטול כתב אישום , בלי פסילה ובלי כלום, ואת זה אתה לא תדע מעולם ללא אחד שיודע איפה לגעת,

התביעה מעולם לא תגיד לך שיש בעיות בכדי שלא תצא זכאי מהתיק.

אז שיהיה לך בהצלחה סע בזהירות

פורסם

הוא נהג צעיר.

לא יוותרו לו על תנאי.

 

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
היום בבוקר היה לי המשפט,

כשנכנסתי לתובע לפני המשפט הוא הציע לי 4 חודש שלילה ואמר לי לא לקחת את התביעה הזאתי עדיף ללכת על משפט רגיל.

 

במשפט אמרתי שאני מודה באשמה וזה טעות שנעשתה בטיפשות, בלי שאלות ובהתחשב בכך שאני חייל הוא נתן לי חודשיים שלילה (כבר עשיתי חודש מנהלתית, נשאר לי עוד חודש), חודשיים שלילה על תנאי לשנתיים ו500 שקל קנס.

 

לא לקחתי בסוף עו"ד ובסופו של דבר עם הרבה מזל זה השתלם לי. לפני המשפטים שלי עלו כמה עורכי דין והם עשו רק יותר נזק למיוצגים שלהם.

 

שיחק לך מזלך במשפט, פעמיים

בפעם האחת שקבלת עונש מזערי שבמזערים הן מבחינת קנס והן מבחינת שלילה

כנראה עשית רושם ממשי על השופט.

.

אם אתה לא חתול, אין לך תשע נשמות.

תנצל את מזלך הטוב ותלמד את הלקחים הנדרשים

 

שבת שלום

פורסם

יצאת בזול.

 

סע בזהירות.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.


×
×
  • תוכן חדש...