Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4699 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

מקווה שזה המקום הנכון לפרסם את הסיפור.

 

בבעלותי מזדה 6 פרימיום 2004

 

מאז ומיתמיד הרכב משך ימינה בקטנה

ב3 חודשים האחרונים הוחלפו חישוקים לחדשים+4 צמיגים פלקן 912

 

לאחר החלפת הצמיגים ליפני כ חודשיים הרכב התחיל לימשוך חזק ימינה.

הלכתי לעשות כיוון פרונט (לא שמות בישביל לא ליפגוע) הבחור עשה כיון שלם X כסף ויצאי דרכי

 

כבר בשניות הראשונות הרכב משך ימינה, על מהירות 120 הרכב היה עובר נתיב ברגע שאני עוזב את ההגה.

חזרתי לבחור.

יום שלם הרכב עלה לליפט עשה כיוון נסיעת מיבחן וחזר לליפט.

 

לבסוף הבחור התיאש ושלח אותי למורשה לצורך בדיקה.

כמובן שעוד חצי יום בדיקות, הרכב מושך ימינה אבל לא מוצאים בעיה-כניראה משהוא בפרונט לא תקין.

 

הלכתי למכון פרונט שהמורשה המליץ לי-אחרי בדיקות נימצא שהפרונט תקין.

 

אחרי התיעצות עם כמה מכונים כולל המפורסמים ביותר בארץ גרמו לי להבין שאפשר למזער את המשיכה אבל היא תמיד תיהייה קיימת.

אפיל נאמר לי להחלף צמיגים ליותר איכותיים (עוד 3500 שח)ו אולי אז יהיה פחות משיכה.

 

המכון הראשון שהתחלתי איתו טען שכבר ניתקל בבעיה ויש בהגה שסתום אל חזור שמעביר יותר לחץ ימינה- עלי להחליף\לשפ מסרק הגה לחזור לפרונט ורוב הסיכוים שהמשיכה תעלם.

חוזר למורשה והם טוענים שלא ניתן ליבדוק לחצים במסרק בין ימין לשמאל- כמה עולה מסרק אני שואל ? - בסביבות ה 2500 כלל עבודה ומעמ.

 

הולך אחרי המלצות למכון פרונט חדש -והבחור טוען שיש הפרשי גובה בין הבולמים הקידמיים ואין לו טעם לעשות פרונט ליפני שאני מחליף - כמה עולים בולמים אתם שואלים ? מקורי מחיר הזויי תחליפ ניתן לימצא כ 2400 שח לכל ה 4 גללים

 

החלטתי שאני יכול להגיע ל 10,000 שח וזה עוד ליפני ה 500שח לדלק שנישרף על הכיוונים והנסיעות מיבחן שעשו לי.

 

יצא לי לדבר ולספר לאחד החברים בעבודה והוא שאל "דיברת עם מוטי"

אני עונה מי זה מוטי ?

 

הבחור אומר "מוטי מפרונט אקס"

 

אחרי כ שנתיים לערך שלא הייתי אצל מוטי בעסק -שהרי הייתי עובד איתו בשוטף בעבר ---נפל לי האסימון.

 

חייב לציין שמוטי בעבר הוכיח את עצמו בכל בעיה ועמד בכל המיבחנים שאחרים ניכשלו.

 

על הטלפון הראשון שלי למוטי, מוטי טען "אין דבר כזה שרכב ניכנס אלי ולא יוצא תקין"

 

קבענו תאום הגעתי מקום חדש, לא הישן שאני הכרתי.

קיבל אותי על הבוקר שי - הרים את הרכב על הליפט ואמר "צריך זרועות פרונט חדשות- הגומיות רקובות ויש חופש"

 

קיבלתי הצעת מחיר 240 שח לחידה ליפני מעמ ועבודה.

שאלתי ו... זה יפתור לי את הבעיה ?

 

שי טוען כן,

 

אני בספק אבל הולך על זה.

 

מוטי מגיע - אני מבקש הצעת מחיר בישביל חבר ישן הכולל זרועות +עבודה+כיוון פרונטציר קידמי +אחורי

סגרנו מחיר ומוטי ושי יצאו לדרך.

 

השאלות והספקות שרצו לי בראש גרמו לי לעוד כמה שערות לבנות -בימיוחד המתח שאם הבעיה תיפטר.

 

אחרי כיוונים דפיקות החלפות פרוק ההגה ומי יודע מה עוד, מוטי עושה נסיעת מיבחן.

 

חוזר ואומר "בוא תשלם"

 

אני- רגע ? מה ? לא מושך ?

 

מוטי "לא"

 

אני- "אני יכול לעשות סיבוב ליפני שאני משלם ? "

 

מוטי - "כן"

עשינו סיבוב ------ וואלה---- כלום.

 

למי שמעניין אותו עלויות פחות מ 1900שח כולל החלפים.

 

למרות שלא חשבתי להגיע לסכום כזה.

 

אני חייב להודות ולהוריד את הכובע למוטי ושי פרוט אקס.

 

הייתי אולי אצל 5 מכוני פרונטים, התיעצתי אולי עם 8 מכונים.

 

חזרתי הבית כאילו החלפתי אוטו - שוב יש לי את התחושת היתלהבות מהרכב.

 

 

שורה תחתונה.

 

מוטי\שי מאכל לכם שתיהיו מאושרים בדיוק כמו שחזרתי מאושר הבית אתמול שיצאתי מימכם.

 

למי שמכיר אותי -יודע שקשה לרצות אותי ושאני פדנט בטרוף -

 

מוטי- הצלחת לרצות אותי.

 

הדרך הטובה לדעתי לגמול לאנשים כמו מוטי ושי זה לתת להם פידבק

 

מוטי\שי זו ההקרת תודה שלי אליכם.

 

תודה,

רז.

×
×
  • תוכן חדש...