Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1883 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הו, צדיק בסדום.

יושבת לי פחית קליפורניה דובדבן כבר 4 חודשים ברכב ובחיי שאני לא מבין מה אנשים מוצאים בריח הזה. ריח חזק, בכלל לא נעים ודומיננטי מאוד, גם כשהפחית בקושי פתוחה.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

ספרי בדין לבישום בגדים.

כמה שפריצים על השטיחים פעם ב..

ריח עדין והייתרון הכ חשוב מחינתי זה שהוא מתפוגג מהר.

אגב, פחיות הריח זה פשוט זוועת עולם.

איך אנשים סובלים את הריח הזה?

יוצא לי להחנק מהריח מידי פעם שמישהו פותח את דלת הרכב שלו ואני עומד מספר מטרים מהרכב.. :shock:

פורסם

אני גם משתמש בפחיות קליפורניה (בדיוק קיבלתי עוד 8 מאמזון) כבר כמה שנים, לטעמי הן מצויינות, מחזיקות הרבה יותר מחודש (הטריק זה אחרי חודש להוציא קוביה אחת קצת החוצה, כך משתחרר עוד ריח..).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

עוד לא מצאתי משהו יותר טוב מפחיות של קליפורניה ולצערי, אני עדיין מנסה לפעמים ונכווה - הפסד כספי קבוע!

 

ריח הדובדבן הוא הכי טוב ומה לעשות...אנשים פה מעתיקים ממני את הריח אחד-אחד בלי בושה :).

 

אני תמיד נוהג לפתוח את הפחית עד הסוף, ישר על ההתחלה והריח מספיק לי לחודשיים וחצי-שלושה. פשוט כייף.

פורסם
אני גם משתמש בפחיות קליפורניה (בדיוק קיבלתי עוד 8 מאמזון) כבר כמה שנים, לטעמי הן מצויינות, מחזיקות הרבה יותר מחודש (הטריק זה אחרי חודש להוציא קוביה אחת קצת החוצה, כך משתחרר עוד ריח..).

 

מה העלות בהזמנה מאמזון?

פורסם
גם אני קונה את הפחיות ריח של קליפורניה ולדעתי הריח לא מחזיק הרבה זמן גג 3 שבועות אבל משום מה אנשים אחרים מריחים רק אני לא. יכול להיות שזה כמו ארואין שכל כמה זמן צריך להגדיל את הכמות. ;)

 

1+ אני משתמש גם בקליפורניה דובדבן. בפחית המרובעת החדשה. מעולה פשוט.

פורסם

אם בדובדבן עסקנן,

מה רע בפחיות של הדר רוזן?

 

לדעתי הן אפילו עשויות מאותו החומר וקצת יותר זולות

פורסם

דווקא לא אהבתי את הפחית, עפה לי בתוך הרכב.

 

יש לי בתא כפפות תרסיס ומידי פעם אני מרסס על המזגן...

 

לא רוצה לחשוב מה יקרה לזה שמדביק את הצנצנת על הדשבורד מעל הכרית אויר:roll:

משאיר את כולם בעשן:fist:

פורסם

הפחות של הקליפורניה דובדבן זה משהו פשוט נורא.

קודם כל הן עושות כאב ראש וכבר מסריחות מרוב החוזק, וכל אוטו שני שנפתחת הדלת אותו סרחון, חלאס תשנו קצת ריחות!:-D

 

לא באמת, הריח בסדר, אבל זה כבר דומיננטי מדי.

 

ספציפית לקליפורניה, איזה ריח עדין וטוב יש? אולי איזה וניל או לימון עדין או משהו בסגנון? לא משהו חזק מידי.

מישהו משתמש באיזה קליפורניה אחרת חוץ מדובדבן?

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

פורסם

אני בעיקר מחפש את האריזה החדשה, שניתנת לסגירה ופתיחה כל פעם מחדש.

 

לא אכפת לי להשקיע גם 20 שקל ,לא חייב שיהיה מבצע חסר תקדים

 

באוטו דיפו יש את האריזה החדשה? אם כן ,בערך כמה עולה שם?

פורסם

26 בערך באוטודיפו,לא יודע איפה יש יותר זול באריזות החדשות,אם אני לא טועה היה בסביבות ה 16 שקל באחד מחנויות הנוחות של תחנות הדלק (כנראה מנטה/ילו)

תדפדף בעמודים בפורום הכללי ותמצא

Miata ND2

 

פורסם

היתי אתמול בסונול, אבל לא היה להם, וגם נגמר המבצע...נראה לי יקר מידי גם לתת 25 שקלים על פחית ריח

 

לא עניין כספי, אלא ערכי. מה שלא שווה את המחיר אני לא משלם, אחרת יהיה לי מצפון, את השקלים האלה מעדיף לתת לנזקקים או לשים בפח מאשר לפרנס "גנבים", אבל זה כבר נושא אחר ולא קשור לפורום המכוניות, אז לא נגלוש אליו.

×
×
  • תוכן חדש...