Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1886 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בתחנות של דלק יש מבצע של 15שח לפחית. לא זוכר אם זה מחייב קניה של 3 או אפשר גם אחת.

(יש = נכון ללפני חודש וחצי, הפעם האחרונה שנגמרו לי..)

 

יצא לי לבקר באוטו דיפו לפני שבוע; בערך 20שח לפחיות הישנות ו-27 לחדשות. שום מבצע.

יקרנים.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

פעם אחת מישהו מוכן להסביר מה כ"כ מיוחד בפחיות ריח לרכב שאשכרה פותחים עליהן שרשורים?

 

נ.ב.

 

איך בדיוק תשלום 20 ש"ח על פחית ריח מהווה השקעה?

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

השקעה, זה לקנות פחית ב-20 ש"ח ולמכור אותה ב-22 לבחור שהתכוון לשלם 26, או - לשמור לאספנות.

רק הזמן שאתם משקיעים בכתיבת הודעות על הפחיות האילו והדלק לקנייתן - מעלים את ערכן :roll:

alfa 156 2.5.

פורסם
פעם אחת מישהו מוכן להסביר מה כ"כ מיוחד בפחיות ריח לרכב שאשכרה פותחים עליהן שרשורים?

 

נ.ב.

 

איך בדיוק תשלום 20 ש"ח על פחית ריח מהווה השקעה?

 

אם פותחים שרשור על רנו קליאו, אפשר לפתוח גם על פחית :-D

פורסם

זה עדיין לא עונה על השאלה. ראיתי מלא שרשורים שנפתחו על הפחיות האלה ואני פשוט לא מבין - זה פאקינג פחיות ריח. מה לזה ולפורום מוטוריקה? אני יכול להבין אם זה היה נפתח בפורום של חולי השפשופים, בתור השלמה לניקיון הדו-שעתי, אבל בחייאתכום, בפורום הכללי? כל יומיים? מה כ"כ מיוחד בהן? הן יורדות לך תוך כדי הנסיעה? מכינות קפה? גם וגם? כולה פחיות ריח... קליפורניה, טקסס, פלורידה? מה הגליק הגדול?

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

כל אחד יוצר את תרבות הנהיגה שהוא רוצה. יש קארטינג, יש ימי מסלול (נכון שזה כולה כוכב יאיר, אבל מסתערים עם מה שיש), יש מפגשי מועדונים שונים ורבים - לא חסר. אפשר לקטר, אפשר לעשות ולהנות. יש ביטוי נפלא ברוסית שנקרא жопоголизм - בגדול, הכשרון למצוא "תחת" (כשהכוונה היא למצב חרבנא) בכל מקום. זו לא דרך חיים מבחינתי, יש מספיק חרא אמיתי בשביל להמציא עוד.

 

פחיות ריח (שבגדול, הן כולה עוד חפץ שעלול ליפול מהמקום שלו בנסיעה ראויה) לא כ"כ קשורות לתרבות מוטורית. מה גם ששוב - לפי כמות השרשורים אפשר לחשוב שהקליפורניה האלה הן הדבר הכי טוב since sliced bread...

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

RK , הפורום הוא פורום כללי לרכב... החל ממוטוריקה ועד לפחית ריח. אם אין לך די בכדי לתרום בדיון או אינך מתעניין בנושא, הנך מוזמן לקרוא שרשורים על דברים אחרים.

שימוש במילים בוטות אינה הולמת את הפורום. אתה מוזמן להוציא את העצבים שלך בפורמים אחרים.

 

בשבילי, כמו בשביל אחרים, הרכב הוא לא מכונה לשימוש הגרעיני שלה שזה להוביל נוסעים ממקום למקום, אלא גם מוחשית,ומורחבת.

 

חשוב לי איך הרכב נראה מבחוץ,איך הוא נראה מבפנים, וגם איך הוא מריח מבפנים.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

הבוטות היא לא העניין, אלא באה להדגיש את הנקודה. הנקודה עודנה מתחדדת, שכן שלושה אנשים ענו לי שאין כל פסול בלדון בפחיות ריח, ואף אחד לא טרח להשיב מה באמת כ"כ מיוחד בפחיות האלה :lol:

 

איכשהו הדיון התדרדר להצדקת דיון על פחיות לאור המצב התחבורתי בישראל, לכך שיש זכות - ברור שיש זכות, יש חופש הביטוי. רק מה כ"כ מיוחד בפחיות אף אחד לא ענה.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

לפי דעתי מה שמיוחד,

זה שיש להם ריח טוב, והמקוריות שהם חדשות ולא פג תוקף

מחזיקות מלא זמן, וכל פיתרון לריח באוטו לא יהיה כמו פחית ריח קליפורניה.

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

פורסם

אסור לדבר ככה. יש מלא מסים בארץ, אין תרבות נהיגה. אל תזכיר את הפרארי, אפילו בלחישה. Hail Car Scents!

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
פעם אחת מישהו מוכן להסביר מה כ"כ מיוחד בפחיות ריח לרכב שאשכרה פותחים עליהן שרשורים?

 

נ.ב.

 

איך בדיוק תשלום 20 ש"ח על פחית ריח מהווה השקעה?

 

השקעה במכונית הפרטית, לפחות עבורי, היא קניית אביזר/מוצר כשלהו, אשר גורם לי להנות הרבה יותר מהנהיגה, מאשר היה מקודם. לצורך העניין, קניית המתאם MP3 למכונית, כ"כ שדרגה לי את חווית הנהיגה, שזה בהחלט היה המוצר הכי טוב ומועיל, שקניתי לי בכל חיי.

 

פה אומנם מדובר בכמה עשרות שקלים בודדים, אבל אני כ"כ נהנה מהריח, כל פעם מחדש כאשר אני נכנס למכונית וכן...זה משדרג את חווית הנהיגה שלי, אומנם באחוזים בודדים, אבל אני בהחלט נהנה.

 

כל אותם עצי ריח/פחיות מוזרות וכו"...שניסיתי, אכזבו אותי אחרי פעם אחת. הפחית של החברה הנזכרת בשרשור, מחזיקה לי חודשייים וחצי-שלושה והריח מורגש בצורה משמעותית עד הסוף.

 

לסיכום: 20 ש"ח שנותנים הנאה לשלושה חודשים? בחיים לא חשבתי שזה יהיה ככה.

×
×
  • תוכן חדש...