Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1884 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אם פותחים שרשור על רנו קליאו, אפשר לפתוח גם על פחית :-D

 

אם פותחים שרשור על מאזדה 3, אפשר לפתוח גם על פחית

פורסם

אם כבר בפחיות ריח עסקינן אז ריח דובדבן מניסיון חזק ודוחה בחודש הראשון לפתיחתו, רק לאחר מכן שהריח נחלש עוד איכשהו אפשר לשבת ברכב בלי להיחנק.

 

ההמלצה שלי בתור חובב ריח נעים ולא מחניק בראש ובראשונה קוקוס פשוט תענוג להתניע את הרכב בבוקר ולנשום ריח כל כך עדין ונעים.

 

מספר שתיים זה ריח וניל.

 

להתרחק מלימון כמו מאש ריח שעושה צרבת בחיי :)

 

נ.ב כמו הרבה פה אני קונה רק קליפורניה לא פעם ניסיתי דברים אחרים וכל מה שקיבלתי זה ריחות לוואי חזקים ולא נעימים.

פורסם
למי שמעוניין יש מבצע באוטו דיפו 2 - ב 30

 

קניתי לראשונה את הדובדבן ואני מרוצה :)

 

קניתי לפני כמה חודשים גם במבצע דומה ונפלתי עם שתי פחיות שהחזיקו לי בקושי חודש.

כנראה חיסול מלאי של פחיות פגות תוקף.

פורסם

תסלחו לי כל המגיבים אבל קצת חפרתם על הפחיות/פצצות סירחון האלו, מה כבר ביקש פות"ש, קצת ריח טוב?:lol:

 

אשמח לשמוע המלצות למבשם אויר לרכב.

 

1. ללא התעסקות (לא עץ ריח בניילון שכל פעם צריך לשלוף עוד ס"מ).

2. מחזיק זמן רב ביעילות. (לא מאלו שיומיים מתקשים לנשום באוטו בגללם, ואחרי יומיים אין להם זכר, ולא מאלו שאח"כ לבגדים יש ריח של המבשם שלא יורד גם אחרי חמשה-שה כביסות).

3. ריח נעים, שלא מזכיר שירותים ציבוריים.

4. לא נמסים ומבעבעים כשהאוטו חונה בשמש.

5. לא צנצנת עם נוזל ומקלוני אוזניים שמדביקים על הדש בורד (כבר ראיתי נהגים שמדביקים את זה על כרית האויר).

 

תודה מראש.

 

תנסה את זה:

 

http://www.ebay.com/itm/Car-Home-Air-Fresheners-AREON-FRESCO-BLACK-CRYSTAL-/290930494633?pt=UK_Car_Accessories_Car_Care_Cleaning&hash=item43bccf0ca9

 

הריח שבבקבוק מתפזר לאט לאט ולא חונק אותך ברכב וגם מחזיק באותו עוצמה לאורך כחודשיים

 

אפשר למצוא את הבקבוקונים האלו באוטודיפו/שטיפות רכב/מנטה/יילו וכו' באיזור ה-20 שקל לבודד ופחות מכך אם יש מבצעים.

 

אני אישית מאוד אוהב את הריח black ice והכי אהוב עליי זה ה-pine שאותו תוכל לזהות בזכות השרוך הירוק.

 

ריחות מעולים, קלילים וטבעיים לעומת פיצוצי הדביקות של המסטיקים בפחיות.

 

אה, ותתעקש על חברת areon, כל החיקויים לא שווים שקל.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

איזה עץ ריח מסדרת LITTLE TREES אתם תמיד נוהגים לקנות ? : ריח קוקוס (צבע כתום) , וניל(צהוב) ,BLACK ICE שזה בעצם בושם נעים (צבע שחור) , ריח שלך אורן (ירוק) , ריח אוקיינוס (כחול) , דודבן(אדום) , לילך (סגול) והרשימה עוד ארוכה מלכת... כל כך הרבה ריחות , אה שכחתי ריח שאני ממש אוהב תפוח ירוק / GREEN APPLE שדווקא קניתי לאחרונה והתמכרתי לריח חח אני פשוט אוהב להסניף את הריח של העצי ריח האלה זה ממכר !!

 

http://www.plus2product.com/wp-content/uploads/2011/03/air-freshener_display_11.jpg

<Kia Rio LX 1.4 4DR automatic 2014 <SOLD

 

TOYOTA COROLLA SUN 2011 automatic

פורסם
איזה עץ ריח מסדרת LITTLE TREES אתם תמיד נוהגים לקנות ? : ריח קוקוס (צבע כתום) , וניל(צהוב) ,BLACK ICE שזה בעצם בושם נעים (צבע שחור) , ריח שלך אורן (ירוק) , ריח אוקיינוס (כחול) , דודבן(אדום) , לילך (סגול) והרשימה עוד ארוכה מלכת... כל כך הרבה ריחות , אה שכחתי ריח שאני ממש אוהב תפוח ירוק / GREEN APPLE שדווקא קניתי לאחרונה והתמכרתי לריח חח אני פשוט אוהב להסניף את הריח של העצי ריח האלה זה ממכר !!

 

http://www.plus2product.com/wp-content/uploads/2011/03/air-freshener_display_11.jpg

 

אותך לערוץ הקניות!

פורסם

לצערי כל העצים, קליפורניה, פחיות , קופסאות נשלפות וכל מה מבניהן, לא מחזיק יותר מדי זמן משום החום הסורר ברכב הסגור.

 

רק בתקופות החורף, כל אלו יחזיקו לכם מעמד לאורך זמן, בקיץ - פשוט חבל על הכסף. הם מתייבשים מהר מהצפוי.

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם

אני רוצה לציין כאן את האכזבה שלי מקליפורניה בפחית המרובעת החדשה. זה פשוט לא אותו הריח, ולא מחזיק באותו חוזק ועוצמה כמו העיגול הרגיל.

או שנפלתי על פחית בלאי מסונול.

 

ריח דובדבן.

×
×
  • תוכן חדש...