Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1886 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני סטודנט נמצא על הציר בין חיפה לירושלים.

יש עדיפות להזמנה דרך הרשת.

יש לך ניסיון עם הבקבוק הזה זה דומה בריח שלו ל areon sport lux?

פורסם

לא מכיר את הריחות של אריאון האמת, אבל אשאל.

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
פורסם

אני אישית ממש לא אוהב את areon :-P

אבל זה כמובן עניין אישי. אם אתה מחפש מקום זול לקנות בו, אז אני הייתי ממליץ על השוק של טירה (בימי שבת בלבד). קניתי משם כמה פעמים פחיות של קליפורניה, ולפי הרושם שלי הן החזיקו יותר מאלה שקניתי באוטו-דיפו (כמובן אותו מוצר), אז אני מניח שהן טריות יותר. יש להם גם מבחר די גדול.

פתרון נוסף שאני מיישם בשבועיים האחרונים זה ספריי של little trees - הוא אמנם מחזיק רק יום, אבל אני מתיז מחדש כל בוקר מתחת למושב הנהג, והספריי עדיין לא נגמר. נראה כמה זה יחזיק. רק קח בחשבון שזה מלכלך את המשטח עליו אתה מתיז, אז תכוון רק למקומות מוסתרים. זה גם לא זול - מיכל אחד עולה בערך כמו 2 פחיות קליפורניה.

ולגבי הריח עצמו - בשבילי רק קוקוס 8)

מתנדב בארגון ידידים

פורסם

דיברתי לפני כמה חודשים עם היבואן של אראון.

הנציגה הנחמדה ציינה שלא מוכרים לפרטיים אלא רק בארגזים. המליצה לי לפנות לסוכן אך עדיין לא חזרה אליי עם שם של אחד כזה. :-)

 

אם מישהו ארצה, אברר שוב מי היבואן וכמובן את כתובתו, זכור לי שיושבים באיזור נהריה.

 

בכל מקרה, בשבילי רק "Party" של Areon-X. ריח מצויין שמקבל מחמאות מכל מי שנכנס לרכב.

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

פורסם

בבקשה עידו, מצרף גם לטובת הכלל. היבואן של מוצרי הריח Areon.

 

ויקטוריה מוצרי ריח ופרסום

טלפון: 1-700-509990

 

כתובת:לוחמי הגטאות 30 נהריה

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

פורסם

לא מכיר את הריחנים של אראון,אשמח לדעת על זה קצת.

באיזו תצורה הם באים? (פחית ריח? עץ ריח? בקבוק עם נוזל? וכו'..)

מעבר לזה,מה המחירים שלהם בד"כ בארץ?

 

ולגבי הקטע שאין מכירה ליחידים-אולי שווה לבדוק כמה יש בארגז ולקנות ארגז ולהתחלק?

פורסם
לא מכיר את הריחנים של אראון,אשמח לדעת על זה קצת.

באיזו תצורה הם באים? (פחית ריח? עץ ריח? בקבוק עם נוזל? וכו'..)

מעבר לזה,מה המחירים שלהם בד"כ בארץ?

 

ולגבי הקטע שאין מכירה ליחידים-אולי שווה לבדוק כמה יש בארגז ולקנות ארגז ולהתחלק?

 

מגיעים לרוב בתצורת עצים אם כי קיימים לחברה גם בקבוקים, בשמים ושאר אקזמפלרים. מחירים משתנים בהתאם למקום הקניה, אני קונה את הריח הקבוע שלי (Areon X 'Party') ב-10 ש"ח ל-2 יחידות בשטיפה הקבועה שלי.

 

כאן תוכל להתרשם מהמגוון העצום שרובו לא מגיע לארץ: http://areon-fresh.com/he/products/

 

עריכה: אם מישהו ירצה, אני הראשון שאצטרף לקניה המשותפת.

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

פורסם
מגיעים לרוב בתצורת עצים אם כי קיימים לחברה גם בקבוקים, בשמים ושאר אקזמפלרים. מחירים משתנים בהתאם למקום הקניה, אני קונה את הריח הקבוע שלי (Areon X 'Party') ב-10 ש"ח ל-2 יחידות בשטיפה הקבועה שלי.

 

כאן תוכל להתרשם מהמגוון העצום שרובו לא מגיע לארץ: http://areon-fresh.com/he/products/

 

עריכה: אם מישהו ירצה, אני הראשון שאצטרף לקניה המשותפת.

 

למה לקנות עץ ריח כל כך יקר שמחזיק יומיים? עדיף שתקנה פחית שתחזיק לך 3 חודשים.

 

דבר נוסף, מישהו כאן התנסה עם קליפרניה בריח "רכב חדש"? הריח מאד טוב, השאלה אם הוא מחזיק זמן, ואם הוא מורגש...

 

תודה

פורסם

אני ניסיתי את עניין הפחיות, ואולי עוד אחזור לזה, פשוט מרגיש לי קצת דומיננטי ולא משהו אווירתי.

 

כרגע אני מיישם שיטה אחרת.

 

אני לוקח עץ ריח- ומרסס עליו.

 

כרגע אני עובד עם תרסיס שהתקמבנתי עליו מפולקסווגן, מריח לא רע בכלל.

-אם אתה לא יודע תשאל, אם אתה יודע תגיד, אם אתה חושב שאתה יודע... עדיף שלא תגיד.

:wink:

כרגע אייקון זמני, מייצר טובים יותר להמשך.

פורסם
למה לקנות עץ ריח כל כך יקר שמחזיק יומיים? עדיף שתקנה פחית שתחזיק לך 3 חודשים.

 

דבר נוסף, מישהו כאן התנסה עם קליפרניה בריח "רכב חדש"? הריח מאד טוב, השאלה אם הוא מחזיק זמן, ואם הוא מורגש...

 

תודה

 

5 ש"ח לעץ ריח זה יקר? אלו המחירים שאני מכיר בכל אופן.

 

העץ עצמו מחזיק אצלי שבוע ברכב ומה אגיד לך, מאז שהכנסתי את הריח הזה לרכב, לא יכול להחליף.

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

פורסם

לגבי הקטע של העץ-זה נחמד.

האמת שמהרגע שגיליתי פחיות ריח (בתחילה חיקוי ואח"כ קליפורניה האמיתית) לא יכול להחליף זה פשוט מדהים.

השבוע נכנסו לרכב כמה אנשים שלא היו באוטו בחיים ואמרו שיש באוטו ריח מעניין.

את הפחית הזאת יש לי ברכב פחות או יותר מאז שיש לי ביטוח :lol:

 

גילוי נאות-הפחית היא לא של חברת קליפורניה,אבל מצויין עליה שאמורה להחזיק חודשיים לפחות (בפועל מחזיקה יותר)

אני מריח את הריח רק אם אני נכנס לאוטו אחרי יום שהפחית היתה בו ואני בד"כ גם נוהג בערבים ולא כל יום,ככה שאני עדיין שם לב פה ושם.

כמובן שיש את הקטע של התרגלות לריח וכו'.

 

אני רוצה לחזור רגע לעניין העץ ריח- 5 ש"ח זה לא יקר בכלל,השאלה אם בשבוע הזה אתה באמת מריח את הריח כמו שצריך,אם כן אז סבבה לגמרי.

 

לגבי קליפורניה "רכב חדש" לחבר יש אחת כזאת באוטו שגם מחזיקה לו הרבה זמן (זה הריח שהוא אוהב) אני האמת פחות אוהב את הריח אבל זה כמובן עדיף על אוויר חנוק ברכב וזה נחמד,אני אישית מעדיף דובדבן או דברים אחרים..

 

יש לי 2 פחיות קליפורניה שמחכות לצאת מהארון ברגע שהפחית הנוכחית תסיים.

נכון לעכשיו-שפכתי עליה פעמיים מים חמים וזה נראה לי הוציא לה קצת את המיץ שנשאר בה-שווה לנסות.

לספוגים האלה שבפנים יש כושר ספיגה עצום! שפכתי בערך חצי כוס כל פעם וזה פשוט ספג הכל.

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

היום נכנסתי לאייס בבית שמש וראיתי את המבצע ..

אני רכשתי 2 .

 

אין לי מושג אם זה זול אבל ככה זה היה נראה

לקחתי את הפחית בצבע חרדל כהה זה הריח הכי טוב ... מה הצבע עם הריח הכי טוב ?

HU : LG LCF710BR PROS- RF 3Sixty.1 AMP : Xetec Vector 350.6 RCA: Knukonceptz KRY4.6M

×
×
  • תוכן חדש...