Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1885 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
למישהו יש ניסיון עם הריחות של כימיקל גייס?

כמה זמן נותר הריח אחרי כמה ריסוסים ועוצמת ריח.

חסרונות:

  • חלש
  • מתנדף מהר
  • משאיר שכבה דביקה אחרי מספר שימושים (רוסס על השטיחים)

 

יתרונות:

 

  • מריח מעולה (אבטיח)
  • חסכוני (בקבוק של כחצי ליטר עולה 45 ש"ח ומספיק לתקופה ארוכה)

 

אני באופן אישי אמשיך לקנות, כדי להתגבר על ההתנדפות המהירה והשכבה הדביקה לקחתי פחית קליפרוניה ריקה, שמתי בה חומר סופג ואחת לכמה שבועות אני מספיג אותו בנוזל במקום לרסס את השטיחים (אבל שוב, הריח פחות עוצמתי מפחית קליפורניה באופן ניכר).

עריכה אחרונה על ידי Yarin
פורסם

רכשתי היום את זה עם המקלות בריח דובדבן. נכון לכרגע אני דיי מאוכזב אבל יכול להיות שזה בגלל הריח הספציפי. אנסה גם קליפורניה.

פורסם

לקחת קופסה פלסטיק יציבה (גובה נמוך ביחס לרוחב/אורך)(נפח כ-1/4 ליטר).

לשים בתוכה ספוג או סמרטוט

להרטיב טוב עם מרכך כביסה עם בושם לבחירתך.

להעמיד במקום מתאים ברכב.

פורסם
יצא לך לעשות את זה כבר ??

לא - אינני משתמש.

לפני כמה שנים נשפח מרכך כביסה על השטיח בתא מיתן (קורולה 2003)

הוצאתי את השטיח ושטפתי כמה שיכולתי (כי רבע שעה) עם צינור מים.

אחרי יבוש החזרתי את השטיח למקומו - הריח בכל אופן נישאר כמה שנים.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

היי לכולם..

 

נסעתי עם נהג אוטובוס, בשניה שנכנסתי הרחתי ריח מדהים מהסוג שמריחים רק בבית מלון. שאלתי את הנהג, הוא דיבר על "ספרי אלוורה" כלשהו ולא הבנתי בדיוק היכן משיגים את הדבר הזה.

 

עכשיו נסעתי עם אחד שהיה לו את הריח המדהים באוטו. הוא אמר ש"זוהר דליה" מקיבוץ דליה מייצר את החומר, 40 ש"ח בקבוק, והם לא משווקים זאת לאנשים פרטיים, אלא רק לבתי מלון (אין לי מושג למה).

 

מישהו יודע איפה אפשר להשיג?

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

זה מרסס ריח כזה בבקבוק כמו של ספריי חלונות יש כמה ריחות יש גם בריח של בדין רק קח בחשבון שזה משאיר כתמים על המושבים.

שיפוצים..

פורסם

הבנתי שזה משהו שמרססים על הפילטר של המזגן, לא תרסיס. וזה ריח אחד, לא כמה ריחות. לכל בתי המלון יש ריח אחיד, וזה לא משווק לצרכנים פרטיים. השאלה אם למישהו יש טלפון של ספק או משהו.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

לאחר מס' נסיונות עם מס' סוגים, אני הגעתי למסקנה שהפחיות הכי נוחות לאכסון, מריחות הכי טוב ומחזיקות זמן רב (כמובן שלא אם פותחים את הכל בבת אחת). אם לא קליפורניה (שהפכו לפחית מרובעת ומעצבנת) אז יש את KEN בריח דובדבן.

 

בן.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם (נערך)
היי לכולם..

 

נסעתי עם נהג אוטובוס, בשניה שנכנסתי הרחתי ריח מדהים מהסוג שמריחים רק בבית מלון. שאלתי את הנהג, הוא דיבר על "ספרי אלוורה" כלשהו ולא הבנתי בדיוק היכן משיגים את הדבר הזה.

 

עכשיו נסעתי עם אחד שהיה לו את הריח המדהים באוטו. הוא אמר ש"זוהר דליה" מקיבוץ דליה מייצר את החומר, 40 ש"ח בקבוק, והם לא משווקים זאת לאנשים פרטיים, אלא רק לבתי מלון (אין לי מושג למה).

 

מישהו יודע איפה אפשר להשיג?

 

יש את זה ב"חצי חינם" הגדול בראשון לציון .המחיר אם אינני טועה - 30 ש"ח לבקבוק (תרסיס) 700 מ"ל.

 

 

 

אני משתמש במרכך כביסה של "סוד" בצבע ירוק (ללא דילול) ומתיז באמצעות בקבוקון שאני ממלא .

4 ליטר בכ-15 ש"ח. מתיז על הריפודים ועל השטיחים .

 

בברכה

מוטי

עריכה אחרונה על ידי MOTIOZ
פורסם

יכול להיות שמדברים על זה?

 

http://saadonshop.co.il/%D7%9E%D7%91%D7%A9%D7%9D-%D7%90%D7%95%D7%99%D7%A8-%D7%91%D7%9C%D7%95-%D7%93%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%96%D7%95%D7%94%D7%A8-%D7%93%D7%9C%D7%99%D7%94-.html

 

והנה כל המבשמים של זוהר דליה:

http://www.zoharlab.co.il/%D7%9E%D7%91%D7%A9%D7%9E%D7%99%D7%9D

 

אגב, אותם מבשמים בדיוק נמכרים תחת השם sunday בסניפי סופר פארם

×
×
  • תוכן חדש...