Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1885 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למעוניינים, רכשתי מעליאקספרס חבילה של 18 פחיות קליפורניה סנטס, שהתבררו כמזויפות, להלן רישום של ההבדלים שנמצאו בין הפחיות מעליאספרס לפחיות שנקנו ברשת מנטה:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?528741-California-Scents-%D7%91%D7%96%D7%95%D7%9C-%D7%95%D7%91%D7%A1%D7%98%D7%95%D7%A7%D7%99%D7%9D&p=4362609&viewfull=1#post4362609

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם (נערך)
כפי שכתבתי בתגובתי הקודמת ,מדובר ב"זוהר דליה" ,וראיתי את זה ב"חצי חינם".;)

 

 

בברכה

מוטי

 

טוב, אז עכב הפרעה כפייתית טורדנית ומחלת נפש קטנה בכל מה שקשור לרכב כמובן שהיום החלטתי לנסוע לחצי חינם בראשון לציון בשביל לקנות את התרסיס.

אכן, זהו המקום היחיד שניתקלתי בוא שאפשר לקנות את המבשמים של דליה זהר, ויש שם 3 ריחות לבחירה.

מוטי- י'תותח!

 

אבל אין את הריח "של הבית מלון" :(

כעונש על זה שנסעתי עד ראשון לציון בשביל השטות הזאת אשתי גילתה שאני בדיוק בחצי חינם אז כבר קיבלתי הוראה לקנות סבון כלים וחיתולים לילד...

 

בקיצור- מי יכול לעזור בנושא? לפחות להעלות תמונה של הבקבוק ואני כבר אדאג לקנייה קבוצתית לכל המעוניינים.

 

אגב, בדרך חזרה לכיוון המרכז שטפתי את הרכב בתחנת דלק של פז לפני גהה וקניתי פחית קליפורניה ב15 ש"ח, אני כמעט בטוח שהיא מקורית-אז מי שבאיזור, מוזמן לבוא ולהתמקח (מחיר מקורי 20 ש"ח)

עריכה אחרונה על ידי fish

פורסם

מי מתנדב ליצור קשר עם זוהר דליה בכבודם ובעצמם? מאמין שהם יספקו לנו את הבקבוק המיוחל...

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

אני קניתי היום בחצי חינם בהוד השרון, לדעתי זה אכן הריח של הבתי מלון :-)

קחו בחשבון שהמחיר לא זול, 30 ש"ח.

היו 3 סוגים על המדף.

פורסם
טוב, אז עכב הפרעה כפייתית טורדנית ומחלת נפש קטנה בכל מה שקשור לרכב כמובן שהיום החלטתי לנסוע לחצי חינם בראשון לציון בשביל לקנות את התרסיס.

אכן, זהו המקום היחיד שניתקלתי בוא שאפשר לקנות את המבשמים של דליה זהר, ויש שם 3 ריחות לבחירה.

מוטי- י'תותח!

 

אבל אין את הריח "של הבית מלון" :(

כעונש על זה שנסעתי עד ראשון לציון בשביל השטות הזאת אשתי גילתה שאני בדיוק בחצי חינם אז כבר קיבלתי הוראה לקנות סבון כלים וחיתולים לילד...

 

בקיצור- מי יכול לעזור בנושא? לפחות להעלות תמונה של הבקבוק ואני כבר אדאג לקנייה קבוצתית לכל המעוניינים.

 

אגב, בדרך חזרה לכיוון המרכז שטפתי את הרכב בתחנת דלק של פז לפני גהה וקניתי פחית קליפורניה ב15 ש"ח, אני כמעט בטוח שהיא מקורית-אז מי שבאיזור, מוזמן לבוא ולהתמקח (מחיר מקורי 20 ש"ח)

 

אז אני מסיק מדבריך שהתזת על עצמך מכל בקבוק במדף ,וגילית שזה לא "בית המלון " ?! :lol:

אז ספר לפחות איך כן התרשמת מהריחות .לא שווה ת'כסף ? :roll:

 

בברכה

מוטי

פורסם

"ריח בית מלון" הוא ריח ייחודי, אני בספק אם כל הגולשים הנכבדים כאן הבינו בדיוק למה אני מתכוון. ככל הנראה לא מדובר באחד התרסיסים הנמכרים בחצי חינם.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם
אני קניתי היום בחצי חינם בהוד השרון, לדעתי זה אכן הריח של הבתי מלון :-)

קחו בחשבון שהמחיר לא זול, 30 ש"ח.

היו 3 סוגים על המדף.

 

אף אחד מהשלושה זה לא הריח המיוחל של "בית מלון", למרות שהם לא רעים.

 

אז אני מסיק מדבריך שהתזת על עצמך מכל בקבוק במדף ,וגילית שזה לא "בית המלון " ?! :lol:

אז ספר לפחות איך כן התרשמת מהריחות .לא שווה ת'כסף ? :roll:

 

בברכה

מוטי

 

האמת שעמדתי כמו טמבל איזה 10 שניות ובאמת פתאום חשבתי לעצמי "וואי איך אני בדיוק מתכוון לבדוק את זה בלי להתחיל להתיז באוויר ולהריח באמצע חצי חינם :drinking:

פשוט פתחתי את הבקבוק והרחתי בלי להתיז.

 

וכמובן, עכב זה שאני כבר שם ומסניף בקבוקים באמצע הסופר כמו איזה חולה נפש, לקחתי כבר את הבקבוק בריח פצ'ולי.

 

התזה אחת מחזיקה בערך חצי שעה עד שעה, לעומת הספריי של כימיקל גאי בריח "חשפנית" שלטעמי הריח מושלם אבל אחרי 4 דקות בדיוק הוא מתנדף לגמרי גם אחרי שאשכרה התזתי בתוך הרכב איזה חצי בקבוק בכל מקום אפשרי :x

 

עשיתי ניסוי והתזתי 3 פעמים לפני שנעלתי את הרכב לשנת הלילה כדי לראות האם יחזיק עד הבוקר, לצערי אישתי לקחה לי את הרכב לנסיעה ארוכה עם חברות בלילה ובנוסף הן חשבו לעצמן "איזה כיף סוף סוף נוסעות ברכב בלי ילדים אז בואו כולן נעשן פאקט סיגריות כל הנסיעה עם חלונות סגורים ומזגן דולק" :2gunfire:

(אם למישהו יש רעיון לנקמה אשמח לשמוע)

אבל התזתי עכשיו 3 פעמים כשהגעתי למשרד, ואני לא נוסע לשום מקום עד 13:00 ככה שיש מספיק זמן איכות לספריי עם הרכב סגור לניסוי.

 

FRV, אני מאמין שלפחות מס' חברי פורום מבינים על מה אתה מדבר, בנוסף בחברת אחזקה הקודמת של הביניין שלי הם היו שמים מטהרי אוויר בלובי בדיוק באותו ריח אבל אין לי איך להשיג אותם יותר לצערי.

פורסם

מעניין, אבל למחיר של 46 ש"ח+29 דמי משלוח זה יוצא 75 ש"ח בסה"כ.

 

יקר מידי לטעמי בשביל הניסוי האם זהו הריח המבוקש...

 

כשיצא לי להגיע לראשון לציון פעם נוספת אקפוץ למקום להסניף ואחזור לדווח לחברי הפורום.

פורסם
אף אחד מהשלושה זה לא הריח המיוחל של "בית מלון", למרות שהם לא רעים.

מה שאני קניתי אכן מריח בריח המדובר, את הריחות של השניים האחרים לא אהבתי.

 

מעלה תמונה של מה שקניתי:

ZoharDalia.jpg

פורסם

אני לא גר באיזור. הזמנתי מהאינטרנט את "בלו דרים" בשביל לנסות, אבל בסוף התברר שעם דמי המשלוח זה יוצא משהו כמו 70 ש"ח כמו שכבר אמרו לפני...

 

לפי מה שאמר לי נהג אוטובוס שנסעתי איתו, מדובר בבקבוקון בושם (שמחירו 40 ש"ח לקימעונאי) ששופכים על פילטר המזגן, וזה מייצר ריח טוב לתקופה ארוכה בכל פעם שמפעילים את המזגן. הוא גם אמר משהו על "אלוורה"... בחנות לאביזרי רכב אמר לי מישהו שהיה לו את זה בעבר, נגמר לו.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

איפה אתה מתיז את זה? על המושבים?

כי יש לי כאלה בעבודה בשירותים אני יכול להשתמש חופשי

(אני מדבר על זוהרלאב BLUE DREAMS)

פורסם

אני רוצה לציין שגם אני חולה נפש בכל מה שקשור לריחות ברכב (וכל הפחיות האילו סתם עושות ריח רע).

אז החלטתי להקשיב לכמה מהחבר'ה כאן ולנסות את אפקט "ההתזה", והתוצאות הם:

 

הלכתי על ה"דליה זוהרים" - Blue Dreams, זהו אכן (חד משמעית) הריח של הבתי מלון !

מכיוון "שחנות הבית" שלי הוא חצי חינם, פשוט הלכתי וקניתי את הבקבוק (עולה שם כ 30 שח, 29 ומשהו אם לדייק).

לאחר 3 ימים אני יכול לדווח שהריח עדיין קיים ברכב (בצורה מורגשת), התזתי כ 3-4 שפיצים על כל שטיחון ברכב (4 שטיחונים).

לדעתי מומלץ מאד ובהחלט שווה את הכסף.

 

- כשאשתי נכנסה לרכב, הדבר הראשון ששאלתי אותה הוא איזה ריח יש ברכב, התשובה הייתה של בית מלון :-D

האבולוציה שלי:

Polo GTI 2013 -> Peugeot 208 GTi 2016 Manual

Mazda 3 2012 -> Seat Leon FR DSG 2010 -> Chevrolet Spark 2013

Peugeot 309 Manual 1991 -> Toyota Corolla (1992) automatic -> Mazda 3 2009

פורסם

כנראה הקטע הוא, במיוחד בקיץ שכל הזמן מפעילים מזגן, להתיז כמות מכובדת על הפילטר של המזגן... ואז בכל פעם שמפעילים הוא מפיץ ריח באוטו של בית מלון.

 

אז סגרנו על "בלו דרים" של זוהר דליה? איפה אני אמצא עכשיו "חצי חינם"...

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

×
×
  • תוכן חדש...