Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1885 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעבר זכור לי שהעץ ריח שבתמונות היה מאד נפוץ בחנויות של אביזירי רכב :

 

LEAF 1.jpgLEAF 2.jpg

 

באילו חנויות אוכל למצוא באזור מגורי במרכז (אני גר ברחובות) את הנ''ל ?

<Kia Rio LX 1.4 4DR automatic 2014 <SOLD

 

TOYOTA COROLLA SUN 2011 automatic

פורסם

לא יודע אם בדיוק כאלה, אבל אני יודע שנמכרים עצי ריח באוטו דיפו, הום סנטר, ותחנות דלק למינהן.

האם זה לא קשה לעזוב את ההרגשה של נסיעה ברכב מוגדש, ולחזור חזרה לשגרת המנוע האטמוספרי?

אצלי כואב לחזור למאזדה 3 גם אחרי שאני נוהג על סוס רתום לכרכרה.

 

 

פורסם (נערך)
^

אני מתכוון למלא את המיכל של המפיץ הקודם שהיה בבית ולבדוק כמה זמן הוא יחזיק אם בכלל עם זהר דליה.

 

_%D7%9E%D7%A4%D7%99%D7%A5_%D7%A8%D7%99%D7%97_%D7%9E%D7%A7%D7%9C%D7%95%D7%AA4.jpg

 

טוב, אז בעקבות לחץ בהודעות פרטיות אני חוזר לעדכון חלקי.

במשך מספר ימים חיפשתי בקבוקון קטן אך לשווא. לבסוף החלטתי לשנות אסטרטגיה וללכת על כלי רחב יותר שישב בצורה נוחה במחזיק הכוסות.

נכנסתי היום לחנות כלי בית השכונתית ומצאתי את התבלינייה הבאה שניתן לשחק עם המכסה שלה ולשנות את קוטר הפתחים, המקלות של הריחן נכנסים בצורה תקינה לקטרים העבים, כרגע העדפתי לא לשים אותם. מהלתי 50-50 את החומר עם מים, מחר אכנס לרכב ואמשיך לדווח אם הריח התפשט או שצריך בכל זאת לתקוע בפתחים את המקלות.

http://i57.tinypic.com/14lptab.jpg

http://i59.tinypic.com/nmassx.jpg

http://i57.tinypic.com/2d2c1ht.jpg

http://i61.tinypic.com/x4gf92.jpg

עריכה אחרונה על ידי richrach
פורסם

24 שעות נוספות עברו עם המקלות וריח נעים של זהר דליה התפשט ברכב [emoji1] אמנם פחות חזק מאשר בריסוס אך אני מאמין שככל שיעברו הימים הריח יתחזק.

במידה ורוצים ריח חזק על ההתחלה אפשר לנסות בלי למהול במים, לי זה מספיק ככה.

מומלץ !

פורסם
ממליץ מאוד על הבלו דרים ריח נעים מאוד ומנטרל ריחות לא נעימים

 

אפשרי לקנות בקישור : http://saadonshop.co.il/%D7%9E%D7%91%D7%A9%D7%9D-%D7%90%D7%95%D7%99%D7%A8-%D7%91%D7%9C%D7%95-%D7%93%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%96%D7%95%D7%94%D7%A8-%D7%93%D7%9C%D7%99%D7%94-.html

 

 

 

עם עלות משלוח מהיר של 25₪

 

אתה משפריץ אותו פשוט ככה באוטו? לא גורם לו להספג איפשהו בתוך איזו מיכלית קטנה?

Opel Adam S 2017

פורסם

תרומתי הקטנה:

 

לאשתי יש סטיה לריחות מסוגים שונים, (שזה אחלה, באמת). לאור זאת, נתקלתי ברמי לוי בפחית הריח שבתמונות אשר בשגרה עולה 8.90 ובמבצע עולה 4.90, כלומר לפחות חצי (אם לא יותר) מחיר מפחיות קליפורניה ושות׳. עוד אין לי אינדיקציה לכמה זמן מחזיקה אבל לעת עתה נחמד הריח של מרכך הכביסה ברכב ויש מנגנון מאוד נח לרמת השימוש.

 

בן

 

2d66c4205003ccab8cc821a2650c8fa9.jpg4da20d2d258137d8cb34f3e09abc4351.jpg5dd70f6e2077ea5847e735f059713d41.jpg

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

רכשתי באוטו דיפו געש 7 קליפורניה. מתוך 4 ראשונים, 3 היו יבשים ולא הפיצו ריח.

איפה אתם קונים את הקליפורניה שלכם (אלה שקונים קליפפורניה כמובן)?

 

תודה

פורסם

לדעתי זה סוג של רולטה. קניתי שלישייה באוטוסטור. אחד (מסטיק) החזיק חודש בערך. עוד שניים של וניל ודובדבן לא הורגשו בכלל.

×
×
  • תוכן חדש...