Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1885 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקיי, נשמע לא הכי אמין.

3 ב-60, נשמע יותר מציאותי, לא?

או 5 ב-80?http://www.bombuy.co.il/%D7%90%D7%91%D7%99%D7%96%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%A8%D7%9B%D7%91/California-scents/%D7%A4%D7%97%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%A8%D7%99%D7%97/%D7%9E%D7%95%D7%A6%D7%A8-%D7%9E%D7%A1%D7%A4%D7%A8-1835

איך ה"רכב חדש"?

פורסם
תרומתי הקטנה:

 

לאשתי יש סטיה לריחות מסוגים שונים, (שזה אחלה, באמת). לאור זאת, נתקלתי ברמי לוי בפחית הריח שבתמונות אשר בשגרה עולה 8.90 ובמבצע עולה 4.90, כלומר לפחות חצי (אם לא יותר) מחיר מפחיות קליפורניה ושות׳. עוד אין לי אינדיקציה לכמה זמן מחזיקה אבל לעת עתה נחמד הריח של מרכך הכביסה ברכב ויש מנגנון מאוד נח לרמת השימוש.

 

בן

 

2d66c4205003ccab8cc821a2650c8fa9.jpg4da20d2d258137d8cb34f3e09abc4351.jpg5dd70f6e2077ea5847e735f059713d41.jpg

 

לאחר שבועיים, בהם החומר הפעיל (מין ג'יל עזה) נגמר כמעט לחלוטין, הגעתי למסקנה שלא שווה לא שווה הרבה. חזרתי לקיליפורניה (יש מבצע 2 ב-30 באוטו דיפו).

 

בן.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

יש למישהו ניסיון עם vent clips של קליפורניה?

http://californiascents.com/whats-new-the-vent-clip/

 

ברכב הקודם שלי הייתי משתמש בפחית מסטיק, היה ריח נפלא, אבל ברכב החדש זה לא המצב. יש ריח מוזר מאוד לאחר שבוע, מזכיר ריח של ריקבון שנבע מהקוביות האלה(וזה קרה כבר ב3 פחיות)

פורסם

הקליפורניה החדשים עדיין מגיעים בפחית שבד"כ פותחים חצי ואחכ את השאר או שזה מגיע בתצורה שונה?

יש באינטרנט מקום זול לקנות?

מצאתי ב28 שקל לאחד

פורסם

בתגובה מעל מישהו טען על מכירה אחרת שהיא אולי זיוף, איך אפשר לדעת מה מהמכירות מוכרים מוצר מזוייף? וליפול על 5 מזוייפים נשמע מבאס.

 

בכל מקרה אותה מכירת שלישייה ב33 זה די בולשיט כי המשלוח זה 10₪.

 

מצאתי עוד מבצע של רביעייה, אבל חברה אחרת..למישהו יש ניסיון איתם?

http://www.buy2.co.il/o/971f7c4d-3f88-43af-b418-f2b8ec362bd5

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...