Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1885 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היכן קונים אותן?

http://www.hevrutadeal.co.il/products/%D7%A7%D7%95%D7%A4%D7%95%D7%9F%20%D7%9C%D7%A4%D7%97%D7%99%D7%AA%20%D7%A8%D7%99%D7%97%20%D7%A7%D7%9C%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%A0%D7%99%D7%94/

אני באופן אישי מעדיף פחיות קליפורניה בריח קוקוס

לכמה זמן הריח נשאר מאז שפותחים את הפחית? והאם הריח דומיננטי מספיק?

עריכה אחרונה על ידי tomcoh
פורסם

תראה, זה אינדיבידואלי. יש כאלו שלא מרגישים את הריח אחרי שבוע ויש כאלו שמספיק להם להחליף פעם בחודשיים.

 

זה כמו בושם, יש כאלו ששופכים בכמויות וכאלו שמתיזים 2 שפריצים.

 

 

היתרון של פחית זה שזה לא תלוי על המראה. מחזיק יותר זמן ולא צריך להתעסק בלפתוח כל כמה ימים עוד טיפה את הניילון.

החסרון הוא המחיר בעיקר.

 

באשר לריח עצמו - איש איש וטעמו, אני לא אוהב את הריח דובדבן שמאוד נפוץ פה.

 

יש גם מעין כלים מזכוכית עם נוזל ו-3 מקלות - הבעיה איתם שאם זה מתהפך - זה נשפך ברכב ויכול לעשות כתמים.

לי יש כזה של אמריקן איגל בריח וניל-לבנדר או משהו כזה שאני מאוד אוהב.

פורסם

353]תראה, זה אינדיבידואלי. יש כאלו שלא מרגישים את הריח אחרי שבוע ויש כאלו שמספיק להם להחליף פעם בחודשיים.

 

זה כמו בושם, יש כאלו ששופכים בכמויות וכאלו שמתיזים 2 שפריצים.

 

 

היתרון של פחית זה שזה לא תלוי על המראה. מחזיק יותר זמן ולא צריך להתעסק בלפתוח כל כמה ימים עוד טיפה את הניילון.

החסרון הוא המחיר בעיקר.

 

באשר לריח עצמו - איש איש וטעמו, אני לא אוהב את הריח דובדבן שמאוד נפוץ פה.

 

יש גם מעין כלים מזכוכית עם נוזל ו-3 מקלות - הבעיה איתם שאם זה מתהפך - זה נשפך ברכב ויכול לעשות כתמים.

לי יש כזה של אמריקן איגל בריח וניל-לבנדר או משהו כזה שאני מאוד אוהב.

 

איך באמת משתמשים בזכוכית עם נוזל והמקלות? קניתי ולא הבנתי מה העניין.

פורסם

יש אפשרות להחזיר את הריח בפחיות קליפורניה אחרי שהוא נגמר? אני חושב שקראתי איפשהו שאפשר לטפטף על החומר שם שמן או משהו כזה כדי שהריח יחזור.

 

פורסם

עד היום לא מצאתי תחליף ראוי לפחיות ריח של קליפורניה.

יש לי תרסיס מאוטודיפו בריח אקליפטוס, מרענן למזגן בריח אביבי של מגווירס, תקופה קצרה היה לי ברכב פחית נוזל עם המקלות ואני מודה שאין על קליפורניה.

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

פורסם

יש פורום לזיהוי שירים,ויש שרשור ריחנים, אז מי יכול להגיד לי איזה ריח של ריחן יש לי ברכב? הריח מתוק ולא מזכיר שום דבר, די דומיננטי נתפס גם על הבגדים ומחזיק כבר חודשיים פלוס מאז ששרכשתי את הרכב. חיפשתי ולא מצאתי כנראה הוציאו אותו.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם

שאלה לי לכל מומחי הריחות כאן, כבר הגעתי למסקנה שאין משהו שמחזיק ליותר משבועיים שלושה, במקרה המאוד טוב, ולרסס ידנית כל יום לא עושה לי את זה.. אז חשבתי על לקחת את מפיצי הריח האלקטרונים ולכוון אותו לפעם בכמה שעות, יש כאלה סינים שזה אפשרי בהם, ושלא יפעלו מהשעה 9 בערב עד הבוקר.

השאלה היא אם זה פרקטי.. ואיפה בדיוק לתלות אחד כזה באוטו, שגם אם יחליט להתפוצץ מהחום לא יהיו בעיות

הבעיה היא גם הריחות שבמכשיר האלה הם מוגבלים למיכלי גז כאלה..מעניין אם אפשר איכשהו להכניס cg striper לשם:-D

פורסם

מתחת למושב?

אפליקטור נוספת עושה עבודה יחסית טובה.

בנוגע ל3 מקלות, לא מומלץ בכלל.

הוא מכיל חומר ממיס שקילף לי את ציפוי הפלסטיק בחלק נסתר של משענת היד ברכב הקודם.

מזל שתפסתי את זה בזמן והנזק שנעשה מינורי ביותר

M-TECH E46

פורסם

עצי הריח של חברת LITTLE TREES כמובן הכי טובים שיש.

נותנים בישום נעים מאוד לרכב, ומחזיקים שבוע וחצי עד שבועיים בערך.

עכשיו חישוב- אם זה עולה 5 שקל ומספיק לשבוע וחצי +, אז למה להעדיף את הפחיות האלה? הריח בפחיות מאוד מרוכז וחזק, לעיתים על סף הלא נעים.

ארבעה עצי ריח מחזיקים למשך שישה שבועות. פחית עולה כ-20 שקל ומחזיקה לזמן דומה או טיפה יותר.

השאלה שלי- למה להעדיף פחיות על פני העצים? באותו סכום, אני יכול לשים ארבעה ריחות שונים ולגוון את האווירה... תחשבו על זה.

 

ואגב בנושא הזה, לאחרונה ראיתי עצי ריח חדשים של החברה הזאת- מי שראה עץ בצבע לבן לגמרי שמזכיר בושם- ריח מאוד מאוד נעים. בנוסף, נתקלתי בעץ ריח של עור ועץ ריח של פלדה. מעניין להריח את הפלדה...

VW GOLF LIFE PLUS, 2023

SEAT Ateca FR 2021 | Volkswagen Golf Comfortline 2016 | Volkswagen Polo Comfortline 2014 | Volkswagen Polo Trendline (manual) 2007 | Daewoo Lanos SE 1.5L automatic 1999

פורסם

אף אחד לא התייחס אלי ברצינות.. :?

אני חושב שזה לכיוון הדובדבן, מה עוד מזכיר את ריח הדובדבן?

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם
ואיפה קונים את העצים האלו? יש הרבה חיקויים לא מוצלחים

 

http://www.justmotor.co.il/products/691593/%D7%A2%D7%A5-%D7%A8%D7%99%D7%97-Little-Trees-%D7%9E%D7%A9%D7%9C%D7%95%D7%97-%D7%97%D7%99%D7%A0%D7%9D

http://www.ebay.com/itm/Little-Trees-Hanging-Car-and-Home-Air-Freshener-Black-Ice-Pack-of-24/170676587644?_trksid=p2047675.c100005.m1851&_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D30542%26meid%3D4c994853c93940c8ac502b2c2329f8cc%26pid%3D100005%26rk%3D1%26rkt%3D6%26mehot%3Dpp%26sd%3D160962165934&rt=nc

 

צריך לשים לב שלא תמיד ריח שתאהבו בהרחת ראשונה יתאים לאורך זמן.

זה קרה לי עם ריח של "אוטו חדש" של CG - אחרי כמה שימושים אני לא יכול להחליף אותו.

אבל נשאר לי ממש מעט (בקבוקון קטן שקיבלתי בזמנו מוויקס בתור דוגמית) צריך לרכוש חדש.

הבעיה שלא מחזיק הרבה זמן כמו כל הריחות של CG

×
×
  • תוכן חדש...