Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1885 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי חבילה של מסטיק FIVE לימון (הקופסה המרובעת השחורה) ושמתי בתא במשענת היד , יש לי כבר שבוע ריח מעולה באוטו.

פורסם

פותחים את הקליפורניה לגמרי?

כמה כוחות סוס זה מוסיף ביחס למדבקת No Fear?

 

Seat Leon 1.4 TSI

פורסם
הריח הוא ונילי עם טוויסטים שונים של מתיקות, כמו שאמרתי מתאים בערב ובימים קרים בעיקר (כל המתוק יעשה לך בחילה)

בוא נאמר שאני מחפש בושם כזה לאישה. :p

הבקבוק לא זול - 75 ש"ח, אבל טרם מצאתי מישהו שלא אהב הריח, אפילו נשים.

 

לגבי הריחות שהזמנת תשתדל לרסס אותם בערב כדי שיהיה לך ניחוח עדין ברכב - כל התרסיסים של כימיקל מתיימרים להיות עדינים ביותר ולהחזיק יום יומיים - בגלל זה מגיעים בבקבוק של חצי ליטר.

 

לגבי הנסיון על אפליקטור לדעתי בזבוז חומר - עשיתי את זה על ספוג שקניתי מהאיביי עם האבטיח, מעבר לזה שהאפליקטור נהיה דביק מהחומר הריח לא ממש נתן בוסט רציני, אולי מעט.

נ.ב - לא לרסס לתוך המזגן!!! נשברו לי הפלסטיקה של המדפים במזגן של ה 500 לצערי בגלל הדביקות.

 

אז לרסס מספר שפריצים על השטיח/ריפוד?

פורסם (נערך)

תודה!

ראיתי שבאוטוסטור יש ריח של רכב חדש/עור , גם הם של חברת chemical, איך הריחות האלה, עדיפים מלימון?

מתאימים יותר לימות הקיץ?

עריכה אחרונה על ידי sasiz
פורסם

על השטיח עדיף

לגבי הריח של עור היה כאן בחור שלא מזמן פתח שרשור על זה שלאחר כמה שפריצים הרכב שלו הריח כמו סנדלריה, אז תעשה את החושבים לבד.

אם אתה מהאיזור - קפוץ לאוטוסטור כי לדעתי כדאי לך, תעשה קניה אחת גדולה וגם תוכל להריח כל ניחוח בנפרד ולדעת מה באמת כדאי ומתאים לך

Opel Adam S 2017

פורסם
על השטיח עדיף

לגבי הריח של עור היה כאן בחור שלא מזמן פתח שרשור על זה שלאחר כמה שפריצים הרכב שלו הריח כמו סנדלריה, אז תעשה את החושבים לבד.

אם אתה מהאיזור - קפוץ לאוטוסטור כי לדעתי כדאי לך, תעשה קניה אחת גדולה וגם תוכל להריח כל ניחוח בנפרד ולדעת מה באמת כדאי ומתאים לך

 

 

לצערי אני לא מהאזור. אני כל פעם מתבאס שאני צריך לחכות שיהיו לי כמות של מוצרים להזמין שיצדיקו את המשלוח.

פורסם

כן, הוא מתוק מאוד - פשוט מיץ ענבים בריח מגניב

ריחות מתוקים בקיץ זה מתכון לבחילה אלא אם יש לכם חוזק פיזי (תוך בטני) לריחות הנ"ל, החום עושה לי אישית כאב ראש עם זה, במיוחד עם הריחות המתוקים של קליפורניה הדובדבן וכו', אישית אני תמיד שם ריחות קיציים מבוססי לימון בתקופה החמה - בדיוק כמו הבשמים שאני משתמש על עצמי.

אולי אני בהריון?

Opel Adam S 2017

פורסם

אצלי זה דווקא ההיפך.

כל הריחות מבוססי לימון מזכירים לי חומרים לניקוי אסלות או מבשמי אוויר זולים של שירותים ציבוריים.

מעדיף את המתוקים יותר, כנ"ל לגבי הבשמים שאני שם על עצמי.

אולי גם אני בהריון?

פורסם

מסכים, ריח לימון אכן משרה תחושה של חומרי ניקוי של שירותים.

לי אישית, ריק מתוק הוא ריח שתמיד כייף להריח אותו, ואם אתה מסיע בחורה ברכב, אז בכלל שיחקת אותה עם הריח המתוק :-D

 

kreios עם שוורצנגר יכול, אתה לא שונה ממנו בהרבה :-P

פורסם

אז אם ככה :) לכו על הסטריפר, הריח באמת מעולה

 

נ.ב אני מודה שאני גם בקיץ מתיז ממנו פה ושם ברכב אבל בעיקר בלילה, לפני יציאה :p

Opel Adam S 2017

פורסם

אני כמו ליאב, מקבל סחרחורת ובחילה מריחות מתוקים בקיץ.

 

בשבילי רק הריחנים של אראון איקס בריח פארטי. לא היה אחד שנכנס לאוטו ולא החמיא לריח (במיוחד בחורות).

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

×
×
  • תוכן חדש...