Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1885 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני קונה רק פליות בגלל הסיבה הזאת.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

שלום, אולי חלקכם יודעים פה.

מדבר על הריחן שחברת אלדן שמה ברכביה.

ריח ממש ממש ממש טוב.

למישהו יש מושג מה שם הריח?

 

תודה וחג שמח!

VW GOLF LIFE PLUS, 2023

SEAT Ateca FR 2021 | Volkswagen Golf Comfortline 2016 | Volkswagen Polo Comfortline 2014 | Volkswagen Polo Trendline (manual) 2007 | Daewoo Lanos SE 1.5L automatic 1999

פורסם

ממליץ לך על של חברת AREON FRESCO, יש אותם בתחנות הדלק של סונול

אם בא לך לעלות רמה לך על הריחנים של כימיקל גייז, בקבוק חצי ליטר בריח חשפנית, מבטיח לך שתשפריץ על המיטה לפני השינה, או אולי בתור חומר LUBE

Opel Adam S 2017

פורסם

yogev20 :lol:

 

CHAOSCRIPT - אני מדבר על ה STRIPPER של כימיקל גייז, אם אתה ליד אוטוסטור שווה לך לעבור ולהריח את הריחנים שלהם, יש לו מדף תחתון עמוס בהם.

כמה שפריצים ממנו ברכב מחזיקים ליום אחד / 2 לכל היותר (תלוי איזה ניחוח מהם), אבל מה הבקבוק הוא חצי ליטר, יוצא ככה שקניתי אחד לפני חצי שנה ב 70 שקל ועדיין נשאר לי חצי ממנו, שיושב במתקן של הכוס, רק חסר לי לשתות ממנו.

 

הריח מושלם - שוקל לקנות לחברה ליומולדת

 

נ.ב - לא להשפריץ אף אחד מהם לתוך הפתחים של המזגן למרות שהם ממליצים!! (אולי מהפתח התחתון אפשר) הוא נהיה דביק עם הזמן וגורם להם להתקע, ככה שברתי את כל התאים הפנימיים אצלי ברכב, מבאס.

Opel Adam S 2017

פורסם

יש לי את STRIPPER

כאמור ריח מאלף- אבל לא להרבה זמן. (העברתי אותו לשירותים)

דווקא את הריח של "רכב חדש" אני אוהב יותר לרכב. על מנת שהוא יחזיק יותר זמן

אני מרסס בפח עם מטלית - ועל השטיחים.

פורסם

זה גם מה שהם עושים, מרססים על השטיחים .

Peugeot 106 XS 1.4 96' -> Toyota RunX 1.6 03' -> Mazda 3 2.0 08'

HU: Pioneer AVH-8650BT | Amp: Rainbow iPaul 4.300 Skull Edition | Component: Soon | Sub.W: Morel Primo 124

פורסם

או אפליקטור סיני פשוט.

אני עדיין עם העצים הקטנים (בלק אייס ואושן), פשוט תולה אותם מאחור כדי שלא יפריעו לשדה הראייה שלי.

 

יש לי את הוניל של CG, הוא בסדר, אבל בקיץ הריחות המתוקים האלה יכולים להבחיל.

M-TECH E46

פורסם
או אפליקטור סיני פשוט.

אני עדיין עם העצים הקטנים (בלק אייס ואושן), פשוט תולה אותם מאחור כדי שלא יפריעו לשדה הראייה שלי.

 

יש לי את הוניל של CG, הוא בסדר, אבל בקיץ הריחות המתוקים האלה יכולים להבחיל.

אכן כן - המתוק של סטריפר / אבטיח וכל שאר המתוקים הדומים עושים להקיא, בקיץ הבנתי שריח חדש / לימון וכאלה של כימיקל נחמדים לקיץ

אגב - קניתי את ה BLACK FROST והוא זורם טוב ביום חם, נעים מאוד, כמובן שלא מחזיק יותר מדי :p

Opel Adam S 2017

×
×
  • תוכן חדש...