Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1885 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים תנסו את ה AREON FRESCO, משום מה נראה לי שהמוצר UNDERRATED, הריח נעים יותר מהקליפורניה לדעתי, עולה 10 ש"ח בתחנות דלק סונול ונשאר כחודש לפחות (בקבוקון נוזל שהופכים לאחר הפתיחה, העץ נרטב ומפיץ את הריח הנעים). אני משתמש כרגע ב BLACK CRYSTAL והריח מעולה, כל מי שנכנס לרכב שואל אותי איפה קונים את זה.

Opel Adam S 2017

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

היי,

 

אני יודע שברכבי סיטרואן הגז של המזגן מבושם כך שבהפעלה של המזגן שורר ברכב ריח נעים.

עכשיו, יש כל מיני בשמים דומים שמחברים לפתחי היציאה של המזגן אבל לדעתי זה סתם מכער ובנוסף יכול ליפול והנוזל יכול לפגוע בריפוד/פלסטיקה.

האם מישהו מכיר אפשרות אחרת כך שידמה את הפעולה של המזגנים בסיטרואן?

 

(ואם לא הובן, אין לי סיטרואן....)

1999-2001 - פורד אריקה 90'

2001-2008 - פולקסווגן פולו קלאסיק 00'

2008-2014 - יונדאי אקסנט - חדשה מהניילונים 08'

2014 - - שברולט קרוז - 11'

פורסם

לא מאמין בכל הדברים האלו שמדביקים כי הם נופלים מהחום לפעמים, יש לך שרשור ענקי על ריחנים לרכב, כמו כן ממליץ לבדוק את אלו של AREON FRESCO, נתלים על המראה הקדמית ועושים ריח נעים ביותר ברכב, כמו כן קליפורניה הפחיות וכדומה.

 

בנוגע למזגן ולתלות עליו ריחנים - עוד מעט חורף אם אתה מפעיל מזגן על חום - לפעמים יצא לך ריח לא נעים

ובקיץ ריח חזק מדי מהמזגן לי אישית עושה סחרחורת

Opel Adam S 2017

פורסם
היי,

 

אני יודע שברכבי סיטרואן הגז של המזגן מבושם כך שבהפעלה של המזגן שורר ברכב ריח נעים.

עכשיו, יש כל מיני בשמים דומים שמחברים לפתחי היציאה של המזגן אבל לדעתי זה סתם מכער ובנוסף יכול ליפול והנוזל יכול לפגוע בריפוד/פלסטיקה.

האם מישהו מכיר אפשרות אחרת כך שידמה את הפעולה של המזגנים בסיטרואן?

 

(ואם לא הובן, אין לי סיטרואן....)

 

מעניין לראות כיצד באמת עובדת מערכת המיזוג בסיטרואן ...

במערכות מיזוג שאני מכיר הגז נמצא במערכת סגורה .

פורסם

היי,

לאחר קריאת כל(!) השרשור הזה גם אני נדלקתי על הרעיון של הבישום של בתי המלון. אבל לאחר חיפוש קטן בגוגל נתקלתי בזה http://www.rechev.net/50683/SMEL005

 

אני לא כ״כ הבנתי ממתי הפרסום הזה, אבל אולי יש פה מישהו מאוויס שיכול לעזור לחברים להשיג את ״שיקוי הפלא״?

1999-2001 - פורד אריקה 90'

2001-2008 - פולקסווגן פולו קלאסיק 00'

2008-2014 - יונדאי אקסנט - חדשה מהניילונים 08'

2014 - - שברולט קרוז - 11'

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

יש לך שרשור שלם על ריחנים לרכב וכו'..

אני אישית משתמש באלו של AREON FRESCO שמעולים. יש גם את היותר יקרים של כימיקל גייז טרם קניתי אבל הרחתי והריח מצויין (משפריצים על השטיחים ברכב)

באיזה ריחנים לרכב אתם משתמשים? (או) California יקר מדי! השרשור

Opel Adam S 2017

פורסם

הריחות של CG באמת לא מחזיקים יותר מידי זמן. צריך לחזק מידי כמה ימים (לי יש את הווניל, למרות שאני מתחבר יותר לריחות קרים ולא מתוקים כמו הבלק אייס של ליטל טריס)

M-TECH E46

פורסם (נערך)

מה זה הבלאק אייס ומי אלה ליטל טריס? :p

אגב ריחות קרים ראיתי שיש משהו BLACK לכימיקל גייז ולצערי אין בארץ, אומרים שהוא ממש טוב באתרים בחו"ל (גם אני כמוך מעדיף את הריחות הקלילים ולא המתוקים)

עריכה אחרונה על ידי liav12

Opel Adam S 2017

פורסם

היה לי בפנדה black ice פשוט מעולה,קניתי גם לאחד מחברי הפורום 5 פחיות.

הם שלצחברת קליפורניה ומחזיקים הרבה זמן.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...