Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1885 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שלום, אולי חלקכם יודעים פה.

מדבר על הריחן שחברת אלדן שמה ברכביה.

ריח ממש ממש ממש טוב.

למישהו יש מושג מה שם הריח?

 

תודה וחג שמח!

זה קליפורניה בריח תפוח נראה לי... היה זרוק אצלי מתחת למושב כשקניתי את האוטו

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

CEMICAL GUYS ריח עור , יש לי מושבי עור , חשבתי שיהיה ריח עור יוקרתי , האמת ריססתי הרבה על השטיחים ,

בערב לא יכולתי לסבול את ה"סנדלריה " זרקתי לפח זבל את כל השטיחים של האוטו מחוסר ברירה , אסון פשוט ריח רעעע

פעם הבאה אסע פיזית ואריח בעצמי את התרסיסים של C.G

פורסם
CEMICAL GUYS ריח עור , יש לי מושבי עור , חשבתי שיהיה ריח עור יוקרתי , האמת ריססתי הרבה על השטיחים ,

בערב לא יכולתי לסבול את ה"סנדלריה " זרקתי לפח זבל את כל השטיחים של האוטו מחוסר ברירה , אסון פשוט ריח רעעע

פעם הבאה אסע פיזית ואריח בעצמי את התרסיסים של C.G

 

חבל להבא אל תזרוק הריח מתנדף מהר של המוצרים של כימיקל גייז, רק מה הוא נתפס על השטיחים רק כשמריחים מקרוב או מרטיבים, כששטפתי את שלי הריח של ה STRIPPER נדף מהם בחוזקה.

 

תנסה את הלימון של כימיקל או ריחות קייצים, זה עדיף.

 

 

אף פעם לא אהבתי את הניחוחות של העצים..חלשים כאלה

רק את ה AREON FRESCO טובים בקבוקונים שיש בתחנות דלק של סונול

Opel Adam S 2017

פורסם

איפה ניתן לרכוש את ה black ice? ואיך הכי מומלץ להשתמש בו? כספריי או כעץ ריח?

Mazda 6 GG Luxury 2.0 07 - Exciting Zoom Zoom

פורסם

מוכרים אותו בכל מקום. (תחנות דלק, מכוני שטיפה, וכו').

העלות? כ3.5 שח אם קונים כמה יחידות, עד 5 שקלים לעץ במקום הכי יקר שנתקלתי בו.

אם אתם מכירים מקום זול יותר לרכישה של כמות - אשמח לשמוע.

 

בספריי, אף פעם לא נתקלתי בארץ, אין לי מושג לגבי היכולות שלו.

את העץ, אני נוהג לתלות דווקא על מתלה הקולב מאחור, על מנת שלא יסתיר לי את שדה הראייה קדימה.

M-TECH E46

פורסם

והוא מחזיק אלי? הוא באמת מפזר ריח בכל הרכב ואפקטיבי?

כמעט כל עיץ ריח שניסיתי לא החזיק מעל ליום.

Mazda 6 GG Luxury 2.0 07 - Exciting Zoom Zoom

פורסם

תשמע, זה עניין של טעם אישי

אני בהתחלה פותח את העץ מהניילון, ומשאיר אותו בפנים. לאחר כמה ימים אני מושך שן אחת החוצה (לא סתם זה צורה של עץ, זה בנוי בצורה של שלבים) עד שאני מוציא מהניילון ומחליף לחדש לאחר כמה ימים שההשפעה נפוגה לגמרי.

 

יש כאלה שגם אם יתלו ברכב יער שלם לא יהיו מרוצים.

 

העלות? זניחה, תעשה ניסוי ותראה אם זה מספק אותך

M-TECH E46

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

היי לכולם ושבוע טוב! :)

אני רוצה שבאוטו שלי יהיה ריח נעים ואני אשמח לשמוע על המלצות על מהו הריחן הכי טוב לרכב? (מבחינת: עוצמת הריח- שיהיה הכי חזק, מגוון רחב של סוגי ריחות, ותקופת "חיים")

 

ממה שאני יודע, פחיות ריח הן הכי פופלואריות, האם יש הצדקה לכך? או שיש אלטרנטיבה טובה יותר?

פורסם

היו על זה מיליון דיונים. אני באופן אישי מעדיף פחיות קליפורניה בריח קוקוס. מזכיר לי באמת להחליף את הפחית שאצלי :-)

פורסם
היו על זה מיליון דיונים. אני באופן אישי מעדיף פחיות קליפורניה בריח קוקוס. מזכיר לי באמת להחליף את הפחית שאצלי :-)

 

היכן קונים אותן?

HU: DEH-P7550 ,AMP1:SPL AB03445 ,AMP2: Pioneer GM-X862 ,COMP:JBL GTO6507 ,Rear:JBL GT5963 ,SUB: JBL GTO1202D

×
×
  • תוכן חדש...