Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1882 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אשמח לשמוע המלצות למבשם אויר לרכב.

 

1. ללא התעסקות (לא עץ ריח בניילון שכל פעם צריך לשלוף עוד ס"מ).

2. מחזיק זמן רב ביעילות. (לא מאלו שיומיים מתקשים לנשום באוטו בגללם, ואחרי יומיים אין להם זכר, ולא מאלו שאח"כ לבגדים יש ריח של המבשם שלא יורד גם אחרי חמשה-שה כביסות).

3. ריח נעים, שלא מזכיר שירותים ציבוריים.

4. לא נמסים ומבעבעים כשהאוטו חונה בשמש.

5. לא צנצנת עם נוזל ומקלוני אוזניים שמדביקים על הדש בורד (כבר ראיתי נהגים שמדביקים את זה על כרית האויר).

 

תודה מראש.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

אני משתמש בפחיות. פותחים אותה מעט (רבע, או חצי לאוהבי ריח יותר חזק), וזה מחזיק הרבה זמן יחסית.

הפחית האחרונה שלי, נתניה ריח של מסטיק ברכב משהו כמו חודש +-

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

פחיות קליפורניה בריח דובדבן, 3 יח' 39 ש"ח באוטוסטור.

 

אני אוהב לפתוח את כל הפחית ולא בחלקים, בכל אופן הריח מחזיק מעל חודש.

 

את הפחית האחרונה החלפתי אחרי כחצי שנה.

 

8)

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

אני לא יודע למה אומרים שזה מחזיק חודש, מאז ומתמיד אני משתמש בקליפורניה דובדבן, אומנם אני כבר התרגלתי לריח ושאני נכנס לרכב אני לא מרגיש אותו, אבל כל מי שנכנס לאוטו בפעם הראשונה תמיד מציין שהרכב מריח מצויין, והפחית האחרונה שקניתי הייתה לפני 3 חודשים. (על כל מקרה כל תא אצלי ברכב מצוייד בפחית)

 

אגב, נכנס בדיוק במחזיק כוסות :roll:

פורסם

גם אני קונה את הפחיות ריח של קליפורניה ולדעתי הריח לא מחזיק הרבה זמן גג 3 שבועות אבל משום מה אנשים אחרים מריחים רק אני לא. יכול להיות שזה כמו ארואין שכל כמה זמן צריך להגדיל את הכמות. ;)

פורסם
אשמח לשמוע המלצות למבשם אויר לרכב.

 

1. ללא התעסקות (לא עץ ריח בניילון שכל פעם צריך לשלוף עוד ס"מ).

2. מחזיק זמן רב ביעילות. (לא מאלו שיומיים מתקשים לנשום באוטו בגללם, ואחרי יומיים אין להם זכר, ולא מאלו שאח"כ לבגדים יש ריח של המבשם שלא יורד גם אחרי חמשה-שה כביסות).

3. ריח נעים, שלא מזכיר שירותים ציבוריים.

4. לא נמסים ומבעבעים כשהאוטו חונה בשמש.

5. לא צנצנת עם נוזל ומקלוני אוזניים שמדביקים על הדש בורד (כבר ראיתי נהגים שמדביקים את זה על כרית האויר).

 

תודה מראש.

 

אם אתה לבד באוטו - אין כמו מבשם האויר ה"טבעי", והוא גם עונה לכל הקריטריונים שלך :)

פורסם
אם אתה לבד באוטו - אין כמו מבשם האויר ה"טבעי", והוא גם עונה לכל הקריטריונים שלך :)

 

קרא שוב סעיפים 3 ו-4.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

גם אני בעניין של קליפורניה דובדבן.

מחזיק המון זמן.

יש לי גם אחד קבוע בשירותים בבית.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
פחיות קליפורניה בריח דובדבן, 3 יח' 39 ש"ח באוטוסטור.

 

אני אוהב לפתוח את כל הפחית ולא בחלקים, בכל אופן הריח מחזיק מעל חודש.

 

את הפחית האחרונה החלפתי אחרי כחצי שנה.

 

8)

 

ניתן להזמנה גם מהאתר שלהם? כי מה שאני מצאתי שם זה 19 ש"ח ליח'

פורסם

התקשרתי אליהם היום הם אמרו שהם הורידו את המבצע מהאתר אבל מי שמגיע לחנות הם מוכרים לו. לא שאלתי למה גם לא ממש עיניין אותי כי שמעתי שהם גרים ממש רחוק ממני [אני מאיזור אשדוד אשקלון] והם בערך איזה שעה וחצי נסיעה :|

פורסם

רק קליפורניה

היום יש להם חדשים כאלו מרובעים, המכסה ניתן להחזרה כלומר לסגור אותו (יעיל כשהרכב פתוח עם חלונות) או לפתוח לפי רצונך, אותו המחרי ונמצא בד"כ בתחנות דלק. אני קונה מסונול בד"כ.

קניתי וניל היה נחמד, עדיין מחזיק ברכב ולא חזק מדי. כחודש כבר.

 

יש ריחות חזקים יותר אבל לי קשה עם הדובדבן - מזכיר לי ריח חזק של גרביים לפעמים :p

Opel Adam S 2017

×
×
  • תוכן חדש...