Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1885 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ואיפה קונים את העצים האלו? יש הרבה חיקויים לא מוצלחים

 

בכל חנות אביזרי רכב ובכל תחנת דלק שמכבדת את עצמה.

VW GOLF LIFE PLUS, 2023

SEAT Ateca FR 2021 | Volkswagen Golf Comfortline 2016 | Volkswagen Polo Comfortline 2014 | Volkswagen Polo Trendline (manual) 2007 | Daewoo Lanos SE 1.5L automatic 1999

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

רכשתי שני מפיצי ריח מ"אוטוסטור"

 

1. http://www.autostore.co.il/%D7%AA%D7%A8%D7%A1%D7%99%D7%A1-%D7%9E%D7%91%D7%A9%D7%9D-%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%97%D7%95%D7%97-%D7%AA%D7%95%D7%AA-Chemical-Guys-118ml.html

 

2.http://www.autostore.co.il/%D7%AA%D7%A8%D7%A1%D7%99%D7%A1-%D7%9E%D7%91%D7%A9%D7%9D-%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%97%D7%95%D7%97-%D7%A4%D7%99%D7%A0%D7%94-%D7%A7%D7%95%D7%9C%D7%93%D7%94-Chemical-Guys.html

 

למי יש נסיון איתם?

הם ממליצים לרסס על אפליקטור, ולשים אותו תחת המושב.

1. כמה לחיצות בערך צריך לשים כדי שהריח יורגש בצורה טובה? לא פחות/יותר מידי

2. כמה זמן בערך הוא נשאר בחלל הרכב?

 

תודה

פורסם

הסבר מהאתר של chemicalguys.

 

How To Use:

Clean fabric areas with carpet cleaner or upholstery cleaner to remove any stains before using this product. Concentrated - always dilute according to desired needs. Because this product is also a bacteria killer, it is recommended that is it used on seats, carpets, upholstery, trunks, door handles, dashboards, steering wheels, air vents and more (anywhere bacteria will live). Unlimited household uses - pet areas, gym bags, closets, litter box areas, bathroom, garage and more!

 

1. Lightly mist product over desired surface.

2. Product will dry on surface (a little bit goes a long way, do not saturate the surface).

3. Enjoy this fresh new scent.

 

Caution - manufactured for professionals. Keep out of reach of children. If first aid is required while using this product see the product label for further instructions and contact a physician immediately.

פורסם

אני משתמש בתרסיס בישום "מועדון חשפנות" שלהם.

סך הכול ריח מאוד נעים וממכר ליום שלם.

למחרת כבר כמעט אין ריח וצריך לרסס מחדש.

*בכול בוקר (בתנאי שאני לא שוכח) אני מרסס על השטיחים הקדמיים 2 לחיצות (הריח מתפזר לאיטו בחלל הרכב).

 

מצד שני, בגלל שצריך כמעט כול יום לרסס, זנחתי את התרסיס לטובת פחית ריח קליפורניה.

היתרון הגדול שזה כבר מעל חודשיים מפיץ ריח נעים בתוך הרכב.

ממש הופתעתי לטובה, חבל על הזמן.

פורסם
אני משתמש בתרסיס בישום "מועדון חשפנות" שלהם.

סך הכול ריח מאוד נעים וממכר ליום שלם.

למחרת כבר כמעט אין ריח וצריך לרסס מחדש.

*בכול בוקר (בתנאי שאני לא שוכח) אני מרסס על השטיחים הקדמיים 2 לחיצות (הריח מתפזר לאיטו בחלל הרכב).

 

מצד שני, בגלל שצריך כמעט כול יום לרסס, זנחתי את התרסיס לטובת פחית ריח קליפורניה.

היתרון הגדול שזה כבר מעל חודשיים מפיץ ריח נעים בתוך הרכב.

ממש הופתעתי לטובה, חבל על הזמן.

 

אתה פותח את הפחית במלואה, או רק חצי בהתחלה?

פורסם

מת על STRIPPER שלהם, ממכר, זכורים לי ימים בחורף ששפריץ אחד בתוך הרכב וכמעט מצאתי מבלה את עצמי עם האגזוז.

 

אבל לקיץ הוא לא מתאים, עדיף משהו לימוני - כל המתוקים למיניהם והונילים יעשו לך כאב ראש או כאב באף.

יש להם גם לימון או ריחות קייצים יחסית - שוה לבדוק, קניתי מהאיבי ב 6 שקל ניחוח PARTY של חברת AREON אלו שתולים על המראות רכב, כל אחד כזה מחזיק שבועיים שלושה בכיף.

 

נ.ב להשאיר בקבוק של CHEMICAL GUYS בקיץ ברכב יכול להרוס אותו מרוב החום.

נ.ב 2 תמיד תסגרו את הפיה ל OFF כי התרסיס אבטיח היה על ON ונשפך לי חצי ממנו טפטף לאט על השטיח האחורי, לפחות זה נותן ריח כבר חודש ברכב :p

Opel Adam S 2017

פורסם
מת על STRIPPER שלהם, ממכר, זכורים לי ימים בחורף ששפריץ אחד בתוך הרכב וכמעט מצאתי מבלה את עצמי עם האגזוז.

 

אבל לקיץ הוא לא מתאים, עדיף משהו לימוני - כל המתוקים למיניהם והונילים יעשו לך כאב ראש או כאב באף.

יש להם גם לימון או ריחות קייצים יחסית - שוה לבדוק, קניתי מהאיבי ב 6 שקל ניחוח PARTY של חברת AREON אלו שתולים על המראות רכב, כל אחד כזה מחזיק שבועיים שלושה בכיף.

 

נ.ב להשאיר בקבוק של CHEMICAL GUYS בקיץ ברכב יכול להרוס אותו מרוב החום.

נ.ב 2 תמיד תסגרו את הפיה ל OFF כי התרסיס אבטיח היה על ON ונשפך לי חצי ממנו טפטף לאט על השטיח האחורי, לפחות זה נותן ריח כבר חודש ברכב :p

 

אני אדם דתי, לא דרכה גרליי במועדונים כאלה.

האם הריח הוא "נועז" כמו השם שלו?

כדאי לקנות אותו?

לגבי הסוגי ריח, גם מאוחר מידי. הזמנתי תות ופינה קולדה.

 

 

מאוחר מידי (מקווה שלא :lol: ), השארתי את הבקבוק בתא מטען. עשיתי נסיון של כמה שפריצים על אפליקטור, שמתי אותו תחת מושב הנהג כדי לראות כמה זמן נשאר הריח ברכב.

נסעתי לעבודה עם ההסעה, אהיה ליד הרכב רק אחה"צ, מקווה שהבקבוק ישאר שלם :-P

פורסם

פחיות קליפורניה הכי אפקטיביות ניסיתי כבר כמעט הכל אפילו ריחנים עם מקלות גדולים.

שבוע שעבר יצא לי לראות מישהו ששם קופסא קטנה עם כדורי נפטלין באוטו והריח היה כל כך חזק שכמעט הקאתי!

לא משנה מה אל תשימו נפטלין. :nono:

פורסם
פחיות קליפורניה הכי אפקטיביות ניסיתי כבר כמעט הכל אפילו ריחנים עם מקלות גדולים.

שבוע שעבר יצא לי לראות מישהו ששם קופסא קטנה עם כדורי נפטלין באוטו והריח היה כל כך חזק שכמעט הקאתי!

לא משנה מה אל תשימו נפטלין. :nono:

 

נפתלין???? :-o מה נפל עליו? אפילו בשירותים הציבוריים כבר לא שמים אותו

פורסם

חחחח. לא נתקלתי בהם כבר שנים. איפה בכלל אפשר לקנות אותם עדיין?

 

קליפורניה? לא מדבר אלי. אני מתחבר לריחות "קרים" יותר, במיוחד בקיץ. כל המתוקים עושים לי בחילה בחום הזה.

המועדפים שלי? אושן מיסט / בלק אייס של העצים הקטנים, וגם אותם אני מחביא בחלק האחורי. אני לא סובל דברים תלויים על המראה.

M-TECH E46

פורסם
אני אדם דתי, לא דרכה גרליי במועדונים כאלה.

האם הריח הוא "נועז" כמו השם שלו?

כדאי לקנות אותו?

לגבי הסוגי ריח, גם מאוחר מידי. הזמנתי תות ופינה קולדה.

 

 

מאוחר מידי (מקווה שלא :lol: ), השארתי את הבקבוק בתא מטען. עשיתי נסיון של כמה שפריצים על אפליקטור, שמתי אותו תחת מושב הנהג כדי לראות כמה זמן נשאר הריח ברכב.

נסעתי לעבודה עם ההסעה, אהיה ליד הרכב רק אחה"צ, מקווה שהבקבוק ישאר שלם :-P

 

הריח הוא ונילי עם טוויסטים שונים של מתיקות, כמו שאמרתי מתאים בערב ובימים קרים בעיקר (כל המתוק יעשה לך בחילה)

בוא נאמר שאני מחפש בושם כזה לאישה. :p

הבקבוק לא זול - 75 ש"ח, אבל טרם מצאתי מישהו שלא אהב הריח, אפילו נשים.

 

לגבי הריחות שהזמנת תשתדל לרסס אותם בערב כדי שיהיה לך ניחוח עדין ברכב - כל התרסיסים של כימיקל מתיימרים להיות עדינים ביותר ולהחזיק יום יומיים - בגלל זה מגיעים בבקבוק של חצי ליטר.

 

לגבי הנסיון על אפליקטור לדעתי בזבוז חומר - עשיתי את זה על ספוג שקניתי מהאיביי עם האבטיח, מעבר לזה שהאפליקטור נהיה דביק מהחומר הריח לא ממש נתן בוסט רציני, אולי מעט.

נ.ב - לא לרסס לתוך המזגן!!! נשברו לי הפלסטיקה של המדפים במזגן של ה 500 לצערי בגלל הדביקות.

Opel Adam S 2017

×
×
  • תוכן חדש...