Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1886 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

attachment.php?attachmentid=390846&d=1406841362&thumb=1attachment.php?attachmentid=390847&d=1406841378&thumb=1attachment.php?attachmentid=390848&d=1406841412&thumb=1

 

נראה שהרוב פה אמרו פה אחד לגביי המוצר של דליה זוהר. מה שבטוח הריחן מבשם מועדון לילה של כימיקל גייז לא להתקרב כי הוא מחזיק לבדיוק שניה וחצי.בהצלחה

 

 

כן, אבל זה לא בטוח זה.

זה גם נראה מהול במים .. מעניין כמה

פורסם

שאני מפעיל את השפריצרים ברכב שלי והמזגן עובד נכנס הריח של המים הכחולים דרך פתחי המיזוג. שקיבלתי את הרכב זה היה פשוט גן עדן- אי אפשר לתאר ריח אבל תנסו לדמיי ריח של פיות וחדי קרן מתוך אגדה ( רכב מסוג אודי) ושנגמרו המים הכחולים שלהם קניתי את המים הכחולים הרגילים ב12 שקל מאחת מחנויות אביזרי רכב וזה לא אותו ניחוח!

 

מישהו יודע על מה אני מדבר ויכול להמליץ על מים כחולים עם ריח טוב ?

פורסם

אצלי יש ריח רע בשניות הראשונות של הפעלת המזגן שמזכיר את הריח של נוזל ניקוי המגבים (החלפתי פילטר מזגן)

האם יש קשר בין ריח הנוזל לריח של המזגן?

 

וזוהר דליה זה אחלה ריח, רק חבל שמתנדף מהר. ניסיתי להשפריץ אותו על עץ ריח שאיבד מריחו אך הריח גם עליו לא נשמר.

פורסם

לגשת לחצי חינם ולקנות כבר שם :)

 

גם אצלי התרסיס של זהר דליה מחזיק איזה יומיים טוב באוטו, ואח''כ מתנדף(גם ב6-7 השפרצות על כל שטיחון)

 

מי מתנדב לנסות למהול את הנוזל עם מים ולחזור עם תוצאות?

פורסם

לכל בעלי פחיות הקליפורניה, לאחר שהריח נגמר אפשר לשפוך קצת מהמרכך כביסה האהוב עליכם לפחית, לתת לזה להיספג וזה אחלה ריח להמון זמן.

שמתי במחסן שלי פחית דובדבן שנגמרה עם מרכך, לפני יותר מחצי שנה הריח לא מפסיק!!! כל פעם שאני נכנס.

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

פורסם

ריח של בושם לגבר קיים בחנויות נוחות וחנויות לבית ורכב.

הבעיה שזה נגמר יחסית מהר.

HU: Clarion CZ702 AMP 1 : Celestra FA475x

AMP 2: Phoenix Xenon 400.1 Sub: Seas Lotus

COMP : Ground Zero Uranium

[h=1][/h]

פורסם (נערך)

הצעה אחת כבר נתתי.

יש לי עוד אחת.

קחו 2 או 3 מטר של רשת זבובים מפלסטיק חדשה.

תקפלו ותכניסו תחת אחד המושבים.

"אין כמו ריח של רכב חדש" :wink:

עריכה אחרונה על ידי adddiaz
×
×
  • תוכן חדש...