Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1886 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
[ATTACH=CONFIG]381316[/ATTACH]

 

התכוונתי לתרסיס של הריח "בית מלון" אבל תודה רבה בכל מקרה על ההשקעה :)

פורסם
"סוד" לא גורם לכתמים על השטיחים / ריפודים ברכב מוטי ?

 

 

אם מכניסים אותו למכונת הכביסה ולבגדים לבנים הוא לא עושה כתמים ,אז מן הסתם לא יהיו כתמים בריפודי הרכב .אצלי השטיחים שחורים וכנ"ל גם הריפודים ,שאינם מאיכות מי יודע מה (קיה ריו ) ,ולא נוצרו כתמים .בכל מקרה ,אני תמיד ממליץ לנסות כל חומר בפינה נסתרת.

 

בברכה

מוטי

פורסם
התכוונתי לתרסיס של הריח "בית מלון" אבל תודה רבה בכל מקרה על ההשקעה :)

 

כפי שכתבתי בתגובתי הקודמת ,מדובר ב"זוהר דליה" ,וראיתי את זה ב"חצי חינם".;)

 

 

בברכה

מוטי

פורסם

אני דווקא מעדיף את עצי הריח הקלאסיים (אלה בצורה של עץ). הם נגמרים מהר יחסית אבל יש להם ריח של אוטו של אבא...

פורסם

אין מצב שיש את המבשם הזה ב"חצי חינם". גם לא בסופר פארם. זה לא נמכר ללקוחות פרטיים. לא מריחים את זה בשום מקום, חוץ מבית מלון.

 

אותו אחד שדיברתי איתו, אמר שאשתו מנהלת סניף של סופר פארם, והסוכן של החברה (זוהר דליה) הוא בעלה של אחת העובדות, ודרכו הם הזמינו את החומר שהוא משווק לבית מלון.

 

רציתי לדעת אם מישהו כאן מכיר איזה סוכן כזה או משהו, כי גם יצירת קשר עם קיבוץ דליה היא לא קלה.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם
אין מצב שיש את המבשם הזה ב"חצי חינם". גם לא בסופר פארם. זה לא נמכר ללקוחות פרטיים. לא מריחים את זה בשום מקום, חוץ מבית מלון.

 

אותו אחד שדיברתי איתו, אמר שאשתו מנהלת סניף של סופר פארם, והסוכן של החברה (זוהר דליה) הוא בעלה של אחת העובדות, ודרכו הם הזמינו את החומר שהוא משווק לבית מלון.

 

רציתי לדעת אם מישהו כאן מכיר איזה סוכן כזה או משהו, כי גם יצירת קשר עם קיבוץ דליה היא לא קלה.

 

 

אל תתעקש סתם .הייתי שבוע שעבר ב"חצי חינם" הגדול בראשון ועדיין היה . צד ימין ,מדף בגובה העיניים ,כ10 מטרים מהכניסה ,אחרי המדפים של אבקות הכביסה.

אם אתה באזור ,כנס. נראה לך שאני אטריח חברים לחינם ?! :roll:

 

בברכה

מוטי

פורסם

חחח אני מאמין לך, רק שני דברים לא ברורים לי - איך אתה יודע לאיזה ריח בושם בדיוק אני מתכוון (גם לזוהר דליה יש כמה סוגים), ואיך זה מסתדר עם זה שלא מריחים את הריח הזה בשום מקום, רק בבית מלון? כנראה שבאמת לא מוכרים את זה לצרכנים פרטיים.

 

בכל מקרה אם ראית את זה בחצי חינם, ואתה באיזור, אתה יכול לתת תמונה של המוצר או לינק לקניה ברשת? אם יש אותו בחצי חינם, בטח יש אותו באינטרנט.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

גם אני "חם אש" על המבשם של זוהר דליה ומחפש אותו בנרות בעיקר אחרי שהצלחתי להשיג ממנו רבע בקבוק לפני כשנה (ממשהו שעוסק בתחום), ללא ספק המבשם עם הריח הכי טוב שיצא לי להריח.

מבטיח לבדוק את המקום ש kramerica הביא קישור אליו ולחזור עם תוצאות בשבוע הבא:wink:

פורסם
חחח אני מאמין לך, רק שני דברים לא ברורים לי - איך אתה יודע לאיזה ריח בושם בדיוק אני מתכוון (גם לזוהר דליה יש כמה סוגים), ואיך זה מסתדר עם זה שלא מריחים את הריח הזה בשום מקום, רק בבית מלון? כנראה שבאמת לא מוכרים את זה לצרכנים פרטיים.

 

בכל מקרה אם ראית את זה בחצי חינם, ואתה באיזור, אתה יכול לתת תמונה של המוצר או לינק לקניה ברשת? אם יש אותו בחצי חינם, בטח יש אותו באינטרנט.

 

 

אני לא יודע לאיזה ריח בושם בדיוק אבל אתה לא אמרת ת'שם של בית המלון :lol:

וחיפוש קטן העלה את זה :

 

 

http://saadonshop.co.il/%D7%9E%D7%91%D7%A9%D7%9D-%D7%90%D7%95%D7%99%D7%A8-%D7%91%D7%9C%D7%95-%D7%93%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%96%D7%95%D7%94%D7%A8-%D7%93%D7%9C%D7%99%D7%94-.html

 

 

ב"חצי חינם" היו שלושה סוגים ,וזה אחד מהם.

 

 

בברכה

מוטי

פורסם

אני משתמש אצלי ברכב (מונית) בבקבוקון שתולים על המראה של areon. אדם שיושב הרבה ברכב עם ריח קבוע מתרגל לאותו ריח ולאחר כמה זמן פשוט לא מריח אותו יותר. כך שכל מפיץ ריח שאין לו אינדיקצה שהוא מפסיק להפיץ את הריח הוא בעייתי. היתרון של הבקבוקון הוא שפשוט רואים מתי נגמר הנוזל ויודעים שצריך להחליף. אצלי הוא מחזיק שלושה שבועות וקחו בחשבון שזה מונית שעובדת הרבה שעות ביום. ברכב רגיל זה יחזיק הרבה יותר זמן.

הריח שאני משתמש הוא עם הציור של העץ אורן והרבה אנשים שעולים לאוטו אומרים שזה מזכיר להם ריח של בית מלון באילת.

בהצלחה.

פורסם

images.jpg

 

 

פעם היה אפשר להשיג את זה באוטו דיפו. נראה לי שהם הפסיקו להביא את זה, אבל בהרבה מקומות של שטיפת רכבים אפשר להשיג את זה

אני שותף ביפו ברחוב סלאמה יש להם את זה שם

פורסם

אני משתמש בריחן עץ, בריח "רכב חדש". עלה לי 5 ש"ח ליחידה, מצאתי באחד האתרים. זה באמת עושה ניחוח של רכב חדש וזה כיף. אבל כרגע אני מחפש את הריח הספציפי הזה שמשתמשים בו בבתי מלון.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

×
×
  • תוכן חדש...