Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1885 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה לא כזה מבצע כי כל הזמן עושים עליהם מבצעים, אז אם הם נמכרות במחיר רגיל 25-20 לאחת זה באמת כבר לא משתלם.

 

אני תמיד לוקח את הדובדבן, הריח הכי טוב וחזק.

פורסם

המצבע הזה באמת כדאי כי נכון כמו שאמר מי שמעליי שקליפורניה בדרך כלל ממש יקר בסביבות העשרים שקלים ליחידה

 

אז עם במקרה הזה שניים בשלושים שווה כל שקל. (דובדבן הכי טוב )

פורסם

עושים את המבצע הזה מעת לעת גם באייס וגם בתחנות דלק בהן מוכרים את הפחיות.

אני תמיד לוקח דובדבן (הכי טוב לדעתי) ועוד פחית שמהמר עליה באותו רגע.

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

פורסם

יש גם את ''עצי הריח'' שממזמן כבר לא בצורה של עצים, אלה יותר מלבנים (אני לא יכול עוד להעלות תמונות אז תסתפקו בתיאורים:)

ואהובים במיוחד על הערסים, במיוחד בצבע השחור, עם הכיתוב X בגדול באמצע.

האמת שחבר הביא לי כמה כאלה מחברה שונה הפעם, עם ריח מאוד חזר וטוב! מחר אני הסתכל באוטו על שם החברה של עץ הריח הזה.

אך שחיפשתי אחד כזה עם אותה חברה בחנויות לא מצאתי, בדרך כלל נמכרים כל העצי ריח האלה של החברה AREON, שלפי דעתי הם לא משהו בכלל, וגם לא מחזירים הרבה זמן, לעומת העץ ריח החדש שחבר הביא לי.

פורסם

לגבי עצים, הכי אוהב את ה-black ice.

גברי משהו (ככה אומרות הבנות).

אפילו קניתי תרסיס בריח שלו, מרסס אחת לכמה זמן אחרי ניקיון פנימי על השטיחים.

רק חבל שהריח של הפלוצים שלי מחזיק יותר זמן ברכב.

(סליחה לכל מי שקורא ואוכל).

"יאללה בירי".

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

כנראה שבאוטו דיפו התייאשו מלמכור (או לנסות לפחות) פחית אחת ב- 27 (!) שקלים, אז הם החזירו את מבצע ה-2 ב-30.

 

בדיוק עכשיו חזרתי (מסניף ראשון בסינמה) עם פחית דובדבן ופחית מסטיק.

Detailer.gif
פורסם

הפחית המרובעת מחזיקה פחות זמן (30 יום בערך) בגלל זה היא פחות יקרה.

בנוגע לריחות, אצלנו אוהבים גם את המסטיק וגם את הדובדבן, לי זה לא כזה משנה.

Detailer.gif
פורסם

אצלי הדובדבן עושה כאב ראש.

ממליץ לכם על תפוח.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...