Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1884 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רק רוצה להגיד, לפני כ-3 חודשים פתחתי שרשור על מבצע פחיות מרובעות חדשות ב15 ש"ח בSO GOOD.

עד היום יש ריח חזק, ולא קרב אפילו לסיום.

אני כלכך מבסוט, והבנתי לפי הרבה משתמשים שכאשר נגמר פשוט הופכים את הריחן זה נותן עוד חודש של ריח.

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

פורסם

למי שמצא ב15 שקלים לפחית-

אני אשמח לדעת איפה.

 

לגבי 2 פחיות ב15,חבל שאין לי ליד הבית אוטו דיפו :cry: (סגרו אותו :\ ) אבל בהזדמנות נקפוץ לסניף כלשהו נראה אם עדיין יש שם משהו :p

 

נראה אם יצא גם להיות באיזה SO GOOD נבדוק שם..

וכמובן-נראה מה יהיה עם הWONDER WAFERS :) מסתבר ש200 כאלה יעלו כ50 דולר (95 אג' לאחד...עוד מעט נראה אם זה שווה את הסכום)

פורסם

ה Wonder wafers נחמדים. אם אתה קונה 200, עדי, שתקנה כמה ריחות, לא?

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

בוודאי.

הבעיה היא אבל שאני מתכנן על הקופסה של ה200 ושם אי אפשר לערבב ריחות...

אגב,איך הם מחזיקים? איך הריח שלהם? שווים את הכסף? :-D

פורסם

הייתי היום עם חבר באיזה מרכז פה אצלנו שיש שם תחנת דלק של מיקה, הדבר הראשון שאמרתי לו זה "בוא נראה אם יש פה קליפורניה" (אני חושב שהוא כבר הבין שאני משוגע לדבר) המוכרת הנחמדה אמרה שיש להם (אם אני לא טועה) אחד ב20 שתיים ב30. בלי לחשוב פעמיים (רק מתוך נימוס הצעתי לו שנעשה פחית אחת כל אחד :p) וקניתי אחד של מסטיק ואחד של דובדבן (יש כרגע ברכב, פחית בריח דובדבן שהיא לא של קליפורניה אבל היא נחמדה :) ) נקראת ORGANICA או משהו כזה..במבט ראשוני הייתי בטוח שזה קליפורניה.

 

יש לציין שבחנות ליד,מוכרים פחית אחת ב25 וזה אפילו לא קליפורניה (אלא מהסוג שיש באוטו עכשיו).

וואלה אני מבסוט :)

 

גם הגיעו לי הוופלים... פתחתי אחד ושמתי בארון בגדים בינתיים,ריח נחמד ביותר.

ניסיתי טריק שמישהו ציין פה,לשפוך מים חמים על הספוגים. הבעיה שהיה באוטו איזה ספריי שהתנדף ועשה ריח של דבק מגע (שזה נחמד,אבל עד גבול מסויים) אז לא ממש הרגישו שזה עשה משהו,אבל היה נראה שהמים החמים החיו קצת את הספוגים הישנים (יש לציין שיש להם קיבולת רצינית...שפכתי עליהם כמות נחמדה מאוד והם ספגו הכל!)

 

בקיצור-אם יש מיקה לידכם,תקנו.

אם היה לי עוד מזומן הייתי קונה גם 4 פחיות :p

פורסם
בוודאי.

הבעיה היא אבל שאני מתכנן על הקופסה של ה200 ושם אי אפשר לערבב ריחות...

אגב,איך הם מחזיקים? איך הריח שלהם? שווים את הכסף? :-D

 

 

יש עוד ריח, אבל לדעתי התרגלתי כבר לריח ומרובו אני מתעלם. אני צריך שמשהו אחר ייכנס לרכב ויגיד מה ההרגשה.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

אצלי בינתיים בארון מרגישים אבל האמת שזה דיי חלש,ציפיתי לזה שלפחות בהתחלה זה ייתן ריח חזק כזה.

הריח דיי עדין (לקחתי את הלימון) זה חביב.. צריך לנסות אחד ברכב

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

אשמח לשמוע מאנשים על רחנים מומלצים לרכב (ברור שלכל אחד יש את הריח האהוב עליו) אני מדבר בעיקר מבחינת עמידות לאורך זמן נגיד שבועיים ומחיר הוגן.

אני אוהב את הריחנים של החברה areon-sport lux .

http://www.ebay.com/itm/Car-Home-Office-air-freshene-AREON-SPORT-LUX-PLATINUM-/290974224686?pt=UK_Car_Accessories_Car_Care_Cleaning&hash=item43bf6a512e

ריחנים ממש טובים אבל יחסית יקרים.

אם מישהו מכיר מקום לקנות אפילו מחול את הריחנים בכמות גדולה אני אשמח לשמוע.

בנוסף יש להם מוצר שהוא מעין בושם לרכב באותו ריח אותו לא מצאתי לקנות כלומר לא ראיתי אפשרות לעשות משלוח לארץ.

http://www.amazon.com/Areon-Perfume-Luxury-Elegant-Freshener/dp/B008KPLCKY/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1380726016&sr=8-1&keywords=areon+car+perfume

פורסם

קליפורניה הם הנפוצים ביותר ואני אישית גם ממליץ. מחזיק אצלי תמיד לפחות חודש וחצי חודשיים (פותח קצת את המכסה כי כשאני פותח הכל הריח חונק אותי) ובכללי מיועדים לחודש של שימוש.

 

אני מכיר את כל הריחות, דובדבן ומסטיק נמכרים הרבה יותר (לפחות פי 3 מהשאר) אבל אני אישית לא אוהב אותם, משתמש ב"הדרים".

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
פורסם

יש לכם טלפון או משהו שאפשר לדבר איתו?

מישהו ניסה להזמין פעם מהיבואן של areon?

אני מעדיף את העצים הריחנים שעולים קצת פחות אבל אתה מחליף כל שבוע שבועיים וזה נשאר חזק וטוב.

חבל שלא מיצרים מוכרים את הספריי ריח שאפשר לרסס עליהם את הספרי או משהו וככה לחדש אותם במקום לייצר כל כך הרבה פסולת.

פורסם

אני עברתי עכשיו לריחן שנמכר סופרים עם כדורים בפנים מחזיק כבר שבוע וריח מאוד נעים,אצלי יש את הכתום,ועולה 10 שקל.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

מוכרים את הספריי של אראון בוודאות, לא יודע איפה, רק יודע בוודאות שהיבואן מביא ובכמויות די גדולות.

יכול לברר לך איזה מקומות מזמינים ממנו. מה האזור שלך?

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
×
×
  • תוכן חדש...