Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חם לי - או פתרונות לחום ברכב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4760 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הרכב אצלי גם מצוייד בחימום\קירור מושבים אבל כרגע כל העסק אצלי מנותק ולא פעיל.

 

אני כן אגיד לך שמקריאה בפורומים שונים הקירור מושבים בדרך כלל שווה לתחת ולא באמת אפקטיבי ביום חם, האפקטיביות הגבוהה ביותר זה המזגן.

 

מה אתה כן יכול לעשות כדי לקרר במידה ניכרת את הרכב זה להחנות אותו עם הסאנרוף פתוח (לא לגמרי, מספיק לפתוח במצב שהוא עולה למעלה ויוצר חריץ של איזה 3-4 ס״מ).

 

במידה ויש אפשרות להשאיר גם חריצים פתוחים בחלונות.

 

אני תמיד חונה כך בימים חמים, זו מונע התחממות יתר של העור וכו׳ והרכב מתקרר תוך 20-30 שניות לאחר ההתנעה.

 

למה אצלך זה לא פועל? האיוורור מושבים זה הבדל של שמיים וארץ מנסיון אישי שלי, פשוט תענוג. החימום קצת מיותר בישראל.

בישראל לא הייתי משאיר רכב עם חלונות וסאן רוף פתוח. הייתה לנו BMW סדרה 5 ואנשים היו זורקים פנימה סיגריות!!!

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מחזק פעמיים.

 

אך ורק מגן שמש קדמי יעזור לך במקרה הזה, אצלי ברכב כבר שנים זהו אביזר חובה. (גם אצלי כל הרכב מבפנים זה עור).

 

חלונות אחוריים מושחרים, וילון אחורי, ומגן שמש ענק בחלון הקדמי, מומלץ ל"השקיע", ולקנות את גירסאת הקרטון הקשיחה המגיעה בכמה גדלים, ואטומת מעולה, מחזיקה אצלי ברכב כבר למעלה מ 6 שנים.

 

בהצלחה.

 

איפה יש את הקרטון ??? שנים שאני מחפש ! עכשיו אני עם מגן משקפיים, עובד ,אבל לא משהו, כמו הקרטון .

יש אהגרסא שדומה לקרטון אך עשוייה מפצפץ כזה שהוא בעצמו מתלהט ופולט את החום לחלל הרכב ואז איבנו את האפקט :-(

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם
איפה יש את הקרטון ??? שנים שאני מחפש ! עכשיו אני עם מגן משקפיים, עובד ,אבל לא משהו, כמו הקרטון .

יש אהגרסא שדומה לקרטון אך עשוייה מפצפץ כזה שהוא בעצמו מתלהט ופולט את החום לחלל הרכב ואז איבנו את האפקט :-(

 

קניתי לפני כמה שבועות בהום סנטר בילו בגודל XL , עובד מצויין.

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם

אתה חייב להשחיר את החלונות, כולל השמשה האחורית, וילון לא ממש מועיל מכיוון שהוא לא צמוד לשמשה, ההבדל בטפ' בלי שמשות מושחרות בשמש היא רצינית , דבר שני אני משתמש במגן שמש כזה מתקפל לעיגול, ונפתח כזה בקפיצה ומתרחב, סתם שתדעו זה לא מספיק סתם לזרוק את זה על הדש בורד, צריך להצמיד את זה לשמשה הקדמית ועליו לסגור עם המגני שמש שיהיה צמוד כמה שיותר לשמשה הקדמית

 

דבר שלישי אולי זה לא כזה חשוב אבל זאת השריטה שלי, לפני שאני עוזב את הרכב אני שם במצב של המזגן איוורר חיצוני ולא פנימי, בזמן הזה דלתית של המפווח מזגן פתוחה לאוויר שבחוץ ומתוך הרגל אני מאמין שדרכו יכול גם כן לצאת קצת האוויר החם ולעזור שהחום לא יהיה תקוע ברכב.

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

לדעתי וילון אחורי רק יפה ועושה צל, אני לא מאמין שהוא מוריד טמפרטורה כל כך, אם בכלל.

 

השחרת חלון גדול אחורי שנוי במחלוקת, קצת בעייתי.

 

תשחיר את החלונות צד בתא הנוסעים עם מדבקה איכותית או בתנור או משהו, שים מגן שמש גדול מקדימה,

שים בד על כיסא המושב, וכמובן הוילון האחורי.

 

זה הפתרון למשהו חוקי(ועל הדרך, מייפה את הרכב).

פורסם

יש לך רכב חדש יחסית ואם תשחיר שמשה אחורית פחות יסתכלו עליך כי זה רכב חדש.

אני הייתי משחיר את כל הרכב,מקדימה עדין,חלונות אחוריים כהה,ושמשה אחורית בינוני.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
יש לך רכב חדש יחסית ואם תשחיר שמשה אחורית פחות יסתכלו עליך כי זה רכב חדש.

אני הייתי משחיר את כל הרכב,מקדימה עדין,חלונות אחוריים כהה,ושמשה אחורית בינוני.

 

אין בעיה עם השחרת חלון אחורי ברכב,התקנה שונתה.

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם
כשאתם אומרים מגן שמש מקרטון.. למה אתם מתכוונים?

לזה? http://www.pe1.biz/files/products/vilon4003.jpg

 

אותו רעיון אבל עשוי מקרטון ולא מניילון פצפצים כסוף.

 

אותו דבר אבל קרטון

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם

זה מה שיש אצלי (הקרטון). מידה XL שהיא הכי גדולה.

 

1226821814.jpg

 

 

הדגם נקרא לייזר והוא של הדר רוזן, HR.

 

מומלץ בחום.

 

http://www.al-galgalim.co.il/index.php?action=product&productid=1968

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם

אולי זה לא הפתרון שיוציא את כל החום מהרכב, אבל זה בחלט דבר שיכול לעזור קצת בהוצאת החום.

http://www.youtube.com/watch?v=2fHzC0TeEfQ דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

החל מ-00:40

מצטער, לא מצאתי סרטון אחר לפעולה אבל אני יכול להסביר בקצרה:

פותחים חלון אחד ברכב (נניח מצד שמאל של הנהג) ואת הדלת של הנהג עצמה פותחים וסוגרים (לא עד הסוף, פשוט להגיע למצב שהיא כמעט סגורה) ולפתוח שוב. ככה מספר פעמים ותתפלאו אבל החום ברכב יצא מייד.

קח בחשבון שאנשים שמסתכלים מהצד יחשבו שיש לך בעיה כלשהי, אבל מה הם מבינים? :D

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם
אין בעיה עם השחרת חלון אחורי ברכב,התקנה שונתה.

לא שונתה,לא חוקי להשחיר שמשה אחורית.

אם אתה מדבר על הטופס חרטא הזה של המשטרה שכיבכול פורסם ,במכוני טסטים לא מכירים את זה.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595


×
×
  • תוכן חדש...