Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חם לי - או פתרונות לחום ברכב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4760 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני מתניע את הרכב ופותח את כל החלונות , מדליק את המזגן על הכי חזק ומחכה מחוץ לרכב עד שמתחיל לצאת אוויר קריר מפתחים ואז מתחיל נסיעה.

 
 

 

 
 
פורסם
הנעה מרחוק.

כמה דק' לפני שאתה ניגש לרכב, מניע אותו מרחוק. עד שאתה מגיעה לרכב, הטמפ' תרד משמעותית.

 

הרכב שלי ידני, לצערי אי אפשר להתקין מערכת התנעה מרחוק, ברכב הקודם היה לי (אוטומט) היה פשוט תענוג שהמזגן

מתחיל לפעול כשאני עוד בבית.

 

התחלתי לעשות משהו שקצת עוזר ממש מעט אבל עדיין, בלחיצה ארוכה על כפתור הפתיחה באלפא כל החלונות כולל

הסאן רוף נפתחים, זה עוזר בלהוציא את הגל הראשוני של החום, ואז אני תופס מהאוטו איזה 3 מטר מרחק :lol:

 

כמו שאמרתי בימים הקרובים אני אקבע להשחיר את כל הרכב, אני אעשה את אותו הגוון בכל החלונות - הכי נמוך שיש.

 

אגב יש לי את המגן שמש הקרטון ש AmitGo העלה, החל ממחר הוא יעבור לפנים הרכב וכשאני יחנה אותו לזמן ארוך

לפחות נכסה את השמשה הקדמית..

Alfa Romeo 159ti 3.2 Manual 2008

 

Arcticat DVX400 2008

פורסם
ניסיתי את הקטע עם הסאן רוף היום, השארתי אותו פתוח בזווית כזו.

ניחשתם נכון הרכב עדיין היה לא פחות מלוהט

 

אני חושב שכשאני אשחיר את החלונות אני אעשה גם את השמשה הקדמית עם מדבקת ננו כזו שקופה לגמרי

הבנתי שזה אמור לעזור במידה מסויימת..

 

גם אני חשבתי לעשות מדבקה שקופה על השימשה הקדמית.

זה לא משפיע על הראות?

זה באמת יעיל?

אשמח לקבל פרטים היכן ניתן לבצע ציפוי כזה.

 

גם ברכב שלי יש ריפודי עור אך למזלי הם בצבע קרם לכן העונש לא גדול מידי (באופן כללי רוב הסלון שלי הוא בהיר).

ל 159 יש גרסאות עם ריפודי עור בצבע קרם, האם שקלת החלפה?

 

לגבי השחרה, אצלי ברכב מושחרים כל החלונות מאחורה ואני חייב לציין שזה לא עוזר כל כך (אולי רק פסיכולוגית).

פורסם

תחשוב מזה שהמוסך עיקם לי קונקטור של המדחס, ובינתיים אין לי זמן ללכת לחכות שהוא יתקן את זה.

בגלל זה הכסף אצלי בינתיים, הוא לא רואה אותו עד שהוא לא יסדר.

וניסיתי יום שבת לתקן לבד, אבל אין לי גישה באמצעים ביתיים.

 

יום יבוא ואני ימציא טכנולוגיה חדשה, מה שיגרום למזגנים ברכב לפחות להקפיא בתוך שניות.:wink:

 

 

עזוב אותך שטויות, מה שלא עובר דרך המאייד, או יותר נכון דרך החידה של המזגן, לא שווה גרוש.

בחום של ישראל מאוורר זה יותר גרוע (דוחף לך אוויר של 40 מעלות מינימום לפנים).

 

בגלל שניתקו לי את המזגן אני לוקח איתי בקבוק מים גדול (חצי מים חצי קרח) וכל רמזור לוקח שלוק, זה עוזר.

 

 

באופן רגיל שיש מזגן, כמו שאמרו, מתניע, פותח את כל החלונות, ומפעיל מזגן על פול כוח, אחרי שמתחיל לצאת קצת קור סוגר חצי את החלונות, ואחרי עוד כמה דקות סוגר אותם לגמריי.

פורסם

גם ברכב שלי יש ריפודי עור אך למזלי הם בצבע קרם לכן העונש לא גדול מידי (באופן כללי רוב הסלון שלי הוא בהיר).

ל 159 יש גרסאות עם ריפודי עור בצבע קרם, האם שקלת החלפה?

האם אתה מנסה לשדל את הבחור למכור לך את ה-3.2 TI? :twisted:

 

שמעתי על אלה (לא קשור אליהם):

http://www.sunfilm1.co.il/

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם
האם אתה מנסה לשדל את הבחור למכור לך את ה-3.2 TI? :twisted:

 

שמעתי על אלה (לא קשור אליהם):

http://www.sunfilm1.co.il/

 

למה למכור?!

סט ריפודי עור מלא לרכב שלי עולה בערך 800 דולר (מקורי).

אין לי מושג כמה עולה של ה 159, אבל ההצעה הייתה כי אני דיי בטוח שרכב כזה לא מוכרים בקלות..

 

עוד רעיון, לגשת לרפד מקצועי ולשאול האם ניתן לשלב בד איכותי (אלקנטרה?) באזורים הבעיתיים.

ופתרון יותר ריאלי, פשוט לשים סדין לבן על מושב הרכב כשיוצאים ממנו. אני בטוח שזה יהיה הכי אפקטיבי.

מגבת על הדש גם עושה רק טוב.

כל ההתעסקות לוקחת מספר שניות.

 

לגבי הקישור, תודה אני אבדוק את הנושא.

 

 

נ.ב, ריפודי עור זו המצאה מטומטמת!!

נ.ב 2, אני אכן מחפש אלפא 159 אך גירסה הרבה הרבה יותר צנועה (1.9 ידנית), כך שפותח השרשור יכול לישון בשקט. :lol:

פורסם

^

דווקא ראיתי בזמנו בחיפה 1.9 ידנית למכירה, אבל לדעתי זה קטן על האוטו הלא קל הזה. ה-2.2 יעשה את העבודה הרבה יותר טוב והוא כמובן נפוץ בהרבה.

 

בנוגע לחום, בגדול המקור העיקרי להתחממות הרכב הוא החלונות. חלונות צד אחוריים ניתן להשחיר ללא כל בעיה, שמשה קדמית/אחורית מומלץ לחסום ע"י סוכך שמש וניתן למצוא פתרון דומה לחלונות הצד הקדמיים. מעבר לכך, כפי שנכתב, הפרצודורה המומלצת היא הגעה לרכב, פתיחת כל החלונות (למעט הסאנרוף) והפעלת מיזוג (מבחוץ, לא מחזור אוויר) על עוצמת המאוורר והקירור המקסימלית.

כעבור דקה ניתן להכנס לרכב, לסגור את כל החלונות, להפעיל מחזור אוויר ולנסוע לשלום. בתנאים הללו חלל הרכב אמור להתקרר די מהר.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם
גם אני חשבתי לעשות מדבקה שקופה על השימשה הקדמית.

זה לא משפיע על הראות?

זה באמת יעיל?

אשמח לקבל פרטים היכן ניתן לבצע ציפוי כזה.

 

 

גם אני !

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם
קיימים גם סטים מלאים מותאמים לדגמים ספציפיים של רכבים:

 

מאיפה ניתן להשיג כזה דבר?

אני צריך רק לשמשה הקדמית ו2 החלונות הקדמיים הצדדיים (כל שאר החלונות מושחרים)

 

לגבי מי שאמר שהשחרה של שמשה אחורית אסור.

אם הטענה שלך היא בגלל שאז לא רואים דרך החלון האחורי ואין שימוש למראה המרכזית אז אתה טועה

ההוכחה לכך היא, שיש מסחריות וטנדרים שאין להם בכלל חלון אחורי. וגם אם יש, אז לפעמים הם מעמיסים ציוד שמסתיר את הראות דרך החלון..

גם זה לא חוקי?

 

השחרה של שמשה אחורית כן חוקית

Instagram:

VWPolo6R

פורסם

אני ממליץ בחום לאנשים להפסיק לדבר שטויות, אכן ברכב שבו מותקנות 2 מראות צד אין צורך במראה מרכזית בכלל, אבל זהו אינו העניין, השמשה האחורית בנויה להישבר לרסיסים קטנים,בעת תאונה והשחרה של חלון אחורי באמצעות מדבקה תמנע מהשמשה להישבר כמו שהיא תוכננה, מי שכתב את החוק אסר איסור גורף על השחרה בכל אמצעי.

הדף הזה שכביכול נותן אישור ומעדכן תקנות, כרגע אפשר רק לנגב איתו את התחת מכיוון ששום מכון טסטים לא מכיר ולא מתייחס לזה, בנוסף רוב השוטרים גם לא מכירים את זה, והמסמך הזה קיים כמה שנים מה שגורם לי לפקפק באמינותו.

במידה ויש לך רכב חדש הסיכוי שיגידו לך משהו על זה הוא נמוך אבל במידה ויש לך רכב ישן זה יביא רק הצקות מצד המשטרה וכישלון בטסט.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

אלון הכיסאות והריפודים יישארו מקוריים :lol: לא מתכוון להחליף צבע או ריפוד

העליתי תמונה של המושבים שלי, אחרי שהזלנו ריר ביחד אני בטוח שאתה תבין למה לא משנים כלום בבפנים של האוטו :twisted:

אם אתה מחפש 159, לך על ה 2.2 לא חסר לה כלום (חוץ מהנעה אחורית :lol:) , ה1.9 קצת חיוורת לטעמי.

IMG_1827.jpg

IMG_1902[1].jpg

Alfa Romeo 159ti 3.2 Manual 2008

 

Arcticat DVX400 2008

פורסם
למה אצלך זה לא פועל?

 

 

לא פועל כי המערכת מאיזושהי סיבה נותקה ואני לא רואה כרגע סיבה לחבר אותה מחדש, זו לא מדינה קרה שצריך בה חימום מושבים ומצד שני הקירור מנסיון של בעלי רכבים אחרים לא כזה מדהים ששווה לי עכשיו התעסקות עם מערכת מורכבת.

 

לכל חלונות הרכב יש ציפוי כלשהו- בחלונות הצד זה ציפוי עם גוון "מראתי" משהו ובשמשות קדמיות ואחוריות זה ציפוי שונה, אני משער שזה מסייע להורדת טמפ', מה שבטוח זה מסייע לסילוק נוזלים מהשמשות (בשמשה הקדמית אני די בטוח שיש ציפוי נאנו מקורי כיוון שמעל מהירות 40-50 קמ"ש אני לא זקוק בכלל להפעלת מגבים בגשם- המים פשוט עפים מהשמשה לבדם).

 

אתמול הייתי עם הילד בהצגה והרכב חנה כשעתיים בשמש כשהוא סגור לחלוטין, כשהגעתי ופתחתי אותו הוא לא היה חם בצורה קיצונית (הריפודים לא רתחו, כנ"ל חלקי פלסטיקה וכו') ותוך כמה שניות מההתנעה הרכב כבר היה צונן.

 

אחד הדברים שגם משפיעים מאוד על מהירות קירור הרכב זה מיזוג האויר שבו, אצלי ברכב יש מיזוג אויר מפוצל עם המון יציאות (יש פתחי מיזוג בקורות B וכן בקונסולה המרכזית לטובת היושבים מאחור) ולכן המזגן מקרר את הרכב בתוך שניות בודדות.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
^

דווקא ראיתי בזמנו בחיפה 1.9 ידנית למכירה, אבל לדעתי זה קטן על האוטו הלא קל הזה. ה-2.2 יעשה את העבודה הרבה יותר טוב והוא כמובן נפוץ בהרבה.

 

בנוגע לחום, בגדול המקור העיקרי להתחממות הרכב הוא החלונות. חלונות צד אחוריים ניתן להשחיר ללא כל בעיה, שמשה קדמית/אחורית מומלץ לחסום ע"י סוכך שמש וניתן למצוא פתרון דומה לחלונות הצד הקדמיים. מעבר לכך, כפי שנכתב, הפרצודורה המומלצת היא הגעה לרכב, פתיחת כל החלונות (למעט הסאנרוף) והפעלת מיזוג (מבחוץ, לא מחזור אוויר) על עוצמת המאוורר והקירור המקסימלית.

כעבור דקה ניתן להכנס לרכב, לסגור את כל החלונות, להפעיל מחזור אוויר ולנסוע לשלום. בתנאים הללו חלל הרכב אמור להתקרר די מהר.

 

זאת השיטה היעילה ביותר,אני משתמש בה כבר שנים,היא גם מפחיתה את הג'יפה שאנחנו נושמים ממערכת המיזוג ומהפלסטיקה שעמדו בשמש,וקראתי יותר מפעם אחת שנפלטים מזהמים שונים לאחר עמידת הרכב בשמש.

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום


×
×
  • תוכן חדש...