Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4767 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

1. למה טבחים תמיד לובשים מכנסיים שחורים עם פסים לבנים?

2. מה זה המבורגר מסעדות?

 

7290002291046.jpg

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם

אין שום סיבה לשחור עם הפסים.

שהייתי קונדיטור הייתי שם מכנסי עבודה שהיו משובצות שחור ולבן.

סתם עניין של אופנה, או מה יש לבעל המסעדה, או מה מייצרת החברה האהובה עליך.

מה שכן הייתי מחליף מדים לפחות פעם אחת תוך כדי משמרת, לפעמים גם 3, בשביל הגיינת המזון ולהרגיש נורמלי.

ארליך, תביא אורז, מקרוני וביצים

פורסם

תודה, לגבי המדים.

 

אבל בשיא הרצינות, מה זה המבורגר מסעדות? ובייחוד זה הספציפי ששמתי תמונה שלו, שווה משהו?

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם

אבל זה הפוך - אני לא אזמין המבורגר אם אני חושד שככה הוא הגיע למסעדה...

 

ב-20 ש"ח לחבילה של 4, אבדוק בהשתלבות הבאה של חשק להמבורגר/עצלנות להכין לבד/קמצנות להזמין.

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה שם יפה להמבורגר במידה גדולה מעט מהסטנדרט. המסעדות לא קונות את זה ככה כמובן.

זה כדי שאנשים יחשבו שהם הולכים לאכול בבית המבורגר טעים כמו במסעדה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

כמו שSlowRide אמר המסעדות לא קונות את ההמבורגר ככה, הם קונות אותו באריזה הרבה יותר גדולה ובלי כל הקרטונים שנועדו ליופי.

 

אגב המכנסיים שgabizon79 דיבר עליהם נקראים מכנסי פפיטה.

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם
כמו שSlowRide אמר המסעדות לא קונות את ההמבורגר ככה, הם קונות אותו באריזה הרבה יותר גדולה ובלי כל הקרטונים שנועדו ליופי.

 

אגב המכנסיים שgabizon79 דיבר עליהם נקראים מכנסי פפיטה.

לא אורי,מסעדות נורמאליות לא קונות המבורגר.

א.כי להכין המוברגר לבד עולה הרבה יותר זול מלקנות אותו.

ב.כי השף לא יודע מה יש בפנים (ורוב הסיכויים שיש מעט בשר והרבה חלבון של סויה)

 

לגבי המכנסיים-בדרך כלל את המכנסיים המשובצות לובשים אנשי הצוות הזוטרים,וככל שמתקדמים בותק ובתפקיד כך גם המכנס משתנה לפסים ואז לשחור.

כמובן שהשוק פרוץ וכל אחד יכול ללכת ולקנות מה שבא לו,אבל במקומות שהשף מחמיר,ככה זה עובד.

 

(טבח לשעבר:wink:)

פורסם

בקשר להמבורגר אתה צודק.

בקשר למכנסיים, אבא שלי קונדיטור, אצלו בעסק כולם הלכו עם פפיטה (כי לא רואים על זה את הלכלוך כ"כ), היו כמה מפגרים שהיו עם מכנס שחור לגמרי (עד היום אני לא מבין את זה, המכנס השחור + הקמח הלבן = מכנס לבן בסוף היום).

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

×
×
  • תוכן חדש...