Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4795 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

החלפתי נורות כבר הרבה פעמים. אתה מוזמן להגיע ולעמוד לפני הרכב שלי, שום דבר לא יסנוור אותך. אני באמת לא מצליח להבין מה הבעיה עם התופסן? אם קשה לכם לעשות את זה לבד, תלכו לחשמלאי נורמלי שיעשה את זה. החלפת נורה עולה גג 40 שקלים.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מסכים עם ניקו ומוסיף שיש בקלות אפשרות למצוא סירטוני הדרכה ביוטיוב בנושא החלפת נורות במאזדה 3.

פורסם
מכל הקשקשת שעלתה כאן (וגם כאן "גרוטאה" ממש מיותר וילדותי) זה המשפט הכי קרוב למציאות, ככל הנראה.

דובר על כך שפנס אחד מסנוור והשני לא.

פותח השרשור יודע להבחין בין אור גבוה לאור דרך רגיל, ומתג כיוון האלומה מכוון את שני הפנסים...

 

סגירת התופסן שמאבטח את הנורה מאוד קשה ומעצבנת... למרות שאני מקפיד, ייתכן וגם אני נכנס לסטטיסטיקה של פותח השרשור :oops:

 

ה"גרוטאה" לא נכתבה במטרה לפגוע או להעליב מישהו.

דעה אישית ופרטית, לא יותר מזה :-P

When you're rife with devastation

There's a simple explanation

You're a toymaker's creation

Trapped inside a crystal ball

פורסם

״הגרוטה״ הזו זה האוטו בין האמינים שיש כיום בארץ ובעולם ושווה כל שקל תמורת המחיר שלו. הישראלים הם צרי עין. לך תקנה סיאט לאון ב מאה חמישים אלף אחרי זה תכתוב כאן בפורום שהלכה לך הרצועה ותשבח את הרכב הדוחה הזה שבאמת עונה לשם גרוטאה. אין על רכבים יפנים מכל הבחינות. נקודה.

פורסם

יש בספר הרכב איך להחליף נורה לרכב.

די פשוט לא מסובך אפילו היצרן מצפה שהנהגים יטפלו בזה לבד ולא דרך המוסך.

האמת על באמת מאת דן אריאלי.

ספר שרשום בו את כל האמת בפרצוף שלנו :twisted:

פורסם
״הגרוטה״ הזו זה האוטו בין האמינים שיש כיום בארץ ובעולם ושווה כל שקל תמורת המחיר שלו. הישראלים הם צרי עין. לך תקנה סיאט לאון ב מאה חמישים אלף אחרי זה תכתוב כאן בפורום שהלכה לך הרצועה ותשבח את הרכב הדוחה הזה שבאמת עונה לשם גרוטאה. אין על רכבים יפנים מכל הבחינות. נקודה.

 

+1.

בקשר לתופעה, כנראה מדובר בבעלים טמבלים שלא יודעים להתקין נורות נכון. זה יכול להיות בכל סוג רכב שהוא, כנראה אתה נתקל בעיקר במאזדה בגלל שכל רכב שני הוא כזה.

 

בקשר לזיעה בפנס האחורי, למזלי לא נתקלתי בזה ברכב שלי (בלי עין הרע מקווה גם לא להיתקל) אבל ראיתי כמה כאלו שסובלות מזה. לדעתי עדיין מדובר בשטות, ואני מוכן לטפל בבעיות כאלה ולא בבעיות כמו חשמל, תא נוסעים מתפורר ובטח ובטח שלא רצועת טיימינג וראש מנוע. לאחר האופטרה שהייתה לי לא מסוגל לראות את עצמי מחזיק מכונית עם רצועה ולא שרשרת. אם היא נקרעת זה אשכרה בור ללא תחתית.

חוץ מזה תגידו מה שתגידו, רוב המאזדה 3 שעברו את ה300 אלף ק"מ, גם אם זה בהתעללות (ליסינג/השכרה לשעבר, 7 ידיים של צעירים, מורי נהיגה...) נראות טוב מאוד יחסית ועדיין עם גיר ומנוע מקוריים. לעומת זאת נכנסתי להמון רכבי VAG שחברים מחזיקים, פרטיות ותוך 4-5 שנים הרכב נהיה שבור ומקולף מבפנים וכל אחד מהם כמעט ללא יוצא מן הכלל מאוכזב מהאמינות ועלות התחזוקה שלהן. (שום דבר אישי נגד פולקסווגן/סקודה וכו', סה"כ אני די אוהב את הרכבים שלהם. כחדשים :wink: ).

פורסם
+1.

בקשר לתופעה, כנראה מדובר בבעלים טמבלים שלא יודעים להתקין נורות נכון. זה יכול להיות בכל סוג רכב שהוא, כנראה אתה נתקל בעיקר במאזדה בגלל שכל רכב שני הוא כזה.

 

בקשר לזיעה בפנס האחורי, למזלי לא נתקלתי בזה ברכב שלי (בלי עין הרע מקווה גם לא להיתקל) אבל ראיתי כמה כאלו שסובלות מזה. לדעתי עדיין מדובר בשטות, ואני מוכן לטפל בבעיות כאלה ולא בבעיות כמו חשמל, תא נוסעים מתפורר ובטח ובטח שלא רצועת טיימינג וראש מנוע. לאחר האופטרה שהייתה לי לא מסוגל לראות את עצמי מחזיק מכונית עם רצועה ולא שרשרת. אם היא נקרעת זה אשכרה בור ללא תחתית.

חוץ מזה תגידו מה שתגידו, רוב המאזדה 3 שעברו את ה300 אלף ק"מ, גם אם זה בהתעללות (ליסינג/השכרה לשעבר, 7 ידיים של צעירים, מורי נהיגה...) נראות טוב מאוד יחסית ועדיין עם גיר ומנוע מקוריים. לעומת זאת נכנסתי להמון רכבי VAG שחברים מחזיקים, פרטיות ותוך 4-5 שנים הרכב נהיה שבור ומקולף מבפנים וכל אחד מהם כמעט ללא יוצא מן הכלל מאוכזב מהאמינות ועלות התחזוקה שלהן. (שום דבר אישי נגד פולקסווגן/סקודה וכו', סה"כ אני די אוהב את הרכבים שלהם. כחדשים :wink: ).

 

 

כל מילה בסלע!

פורסם
החלפתי נורות כבר הרבה פעמים. אתה מוזמן להגיע ולעמוד לפני הרכב שלי, שום דבר לא יסנוור אותך. אני באמת לא מצליח להבין מה הבעיה עם התופסן?

מסכים עם ניקו ומוסיף שיש בקלות אפשרות למצוא סירטוני הדרכה ביוטיוב בנושא החלפת נורות במאזדה 3.

יש בספר הרכב איך להחליף נורה לרכב.

האם לאחד מכם הייתה/ יש מאזדה 3?

יש שם משהו מחורבן בקפיץ האבטחה, בד"כ בקפיצים כאלה אתה מצפה להרגיש שהקפיץ יושב במקומו והנורה לא זזה, אך זה לא קורה, לי לפחות.

ספר הרכב לא מפרט יותר מידי וכך גם המדריכים ביוטיוב. האם מישהו יודע על מה אני מדבר ויכול לעזור?

תודה!

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

כן יש אבל העצה הכי טובה כנראה שאוכל לתת לך זה לגשת למקום בו הרכב מטופל בד״כ אין להם בעיה לפנות 5 דק כי אתה לקוח. באותה הזדמנות תוכל לבקש מהבחור שיראה לך איך מחליפים עצמאית בצורה נכונה.

פורסם

במאזדה 3 אין נורית לחויי אורות דרך, לכן ייתכן שיש נהגים רבים שמעבירים לאור גבוה כדי לקבל את החיווי בלוח המחוונים, וממשיכים לנסוע כך.

פורסם
תופסן נורה שמאוד קשה לסגירה בצורה נכונה, אז הרבה פעמים סוגרים אותו רק חצי ונוצר מצב שהנורה לא יושבת טוב ומסנוורת מאוד

אפילוג

היום נעזרתי בחבר שמכיר את המאזדות מא' עד ת', שאלתי אותו האם ידוע לו על איזה קאץ' או בעיה בנעילת הנורה במקומה.

תשובתו הייתה שלילית, וברצון עז וסבלנות אין קץ ניסינו לנעול את הקפיץ.

בסוף הצלחנו... :roll::oops:

הקפיץ המ*%^&ן צריך להינעל מאחורי מגרעת קטנה, הנמצאת מעל אחד מהברגים שנמצאים שם (הבורג השני הוא "בורג הציר" של קפיץ האבטחה). הקפיץ מאוד לא גמיש ודרוש (לי לפחות) מאמץ רב כדי להצליח לנעול אותו במקומו, נוסף לכך שהגישה לשם מחורבנת.

מומלץ להיעזר במברג שטוח ארוך

 

מילות חיפוש- נורה ראשית מאזדה שלוש החלפה קפיץ

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

זה ממש לא סיפור לסגור את הקפיץ למקום, פשוט מכונאי סוג ז' מעקמים אותו ואז נוצרת בעיה של סגירה שגם נפתרת בקלות רבה.

פורסם

זו לא תופעה... זה אנשים שלא דואגים לרכב שלהם... אגב זה יכול להיות גם בזווית הנסיעה שלך שיש אפקט כזה וזה לא באמת קורה... ומאזדה 3 פשוט הרכב הנפוץ בארץ

פורסם
האם לאחד מכם הייתה/ יש מאזדה 3?

יש שם משהו מחורבן בקפיץ האבטחה, בד"כ בקפיצים כאלה אתה מצפה להרגיש שהקפיץ יושב במקומו והנורה לא זזה, אך זה לא קורה, לי לפחות.

ספר הרכב לא מפרט יותר מידי וכך גם המדריכים ביוטיוב. האם מישהו יודע על מה אני מדבר ויכול לעזור?

תודה!

 

כן, יש לי כבר כמה שנים. מאיזה דגם אצלך? אצלי 07 (הצורה הקודמת). בד"כ אני מחליף אצל חשמלאי, זה עולה איזה 40 שקלים. היו פעמים שהחלפתי לבד, והתופסן נתפס בסדר גמור. אצלך אין קליק? או הצמדה כזו שמרגישים? נסה לגשת לחשמלאי, אולי יש איזה איזה טריק, או שהחלק של התופסן נשחק או משהו.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.


×
×
  • תוכן חדש...