Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4876 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דירות נופש? תגגל "קלאב הוטל". ודי לחכימא ברמיזא.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מצטרף לאדון sperial.

לא הייתי קונה דירה שתלויה בענף התיירות.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

בסכומים כאלה, אני הייתי מחפש גרוטאות בחצי מחיר, קונה 2 יח' וממתין לפינוי-בינוי.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

באגירה - אתה מדבר על הארץ? ארה"ב זה סיפור אחר.

היכן לעזאזל אפשר לרכוש דירה איפה שלא יהיה בארץ, במחיר של מאזדה 6?

Twincharger Stratified Injection

פורסם
אני לא מומחה נדל"ן (או משהו קרוב אפילו), אבל בתקציב הזה לפי דעתי אתה יכול למצוא דירות בב"ש ובדימונה.

בב"ש יש לך את האוניברסיטה שמספר הסטודנטים בה צפוי רק לגדול (או לכל הפחות להישאר כמו שהוא), ולכן דירה בקרבת האוניברסיטה (שכונות ג' ו-ד', אולי אפילו חלק מב' ו-ו' הישנה) תהיה יחסית מבוקשת.

לגבי דימונה, העיר נמצאת בתנופת בנייה רצינית, ובכל חור צצים לך בניינים חדשים ושכונות של וילות. לפי דעתי הביקוש לדירות בה רק יגדל בשנים הקרובות, במיוחד כאשר תושלם בנייתה של עיר הבה"דים (כ-20 דקות נסיעה מדימונה), וכן כל מיני פרויקטים אחרים באזור (זה גם רלוונטי לב"ש). בנוסף, מחירי הדירות בה לפי דעתי נמוכים יותר מאשר בב"ש.

אופציה נוספת שדי דומה לדימונה היא ירוחם, שגם בה יש הרבה התחלות בנייה לפי מה שראיתי, וגם בה הביקוש לדירות צפוי לעלות. מה שכן, ירוחם היא מקום די שומם ובכלל די חור בהשוואה לדימונה (לא יודע עד כמה זה רלוונטי למי שקונה דירה להשקעה).

בתור אחד שגר בעבר בירוחם 10 שנים אגיד לך שמה שיש בירוחם זה רק בית קברות,וזה לא ישתנה ב20 שנה הקרובות

"אם אי פעם המהירות תהרוג אותי , אל תבכו , כי אני אחייך". פול ווקר ז"ל

פורסם
באגירה - אתה מדבר על הארץ? ארה"ב זה סיפור אחר.

היכן לעזאזל אפשר לרכוש דירה איפה שלא יהיה בארץ, במחיר של מאזדה 6?

 

 

גם אם קצת הגזמתי, אין שום בעיה למצוא דירות בפריפריה ב180K ש"ח ומטה.

 

1. זה כמעט תמיד יהיה במה שנקרא שיכונים/רכבות/בלוקים.

2. הדירות הזולות הן קטנות, מוזנחות, ודורשות שיפוץ.

3. לא בטוח שתצליח להשכיר אותן, לא בטוח שתהיה בכלל דרישה.

 

ביום פקודה (פינוי-בינוי) אנשים יעשו בוכטה יפה מאוד.

 

החכמה היא גם להבין בנדל"ן וברזי ממשל מקומי בכדי לדעת מי ילך בקרוב לכזה פרויקט ואיזה שכונה תשאר ככה עוד 20 שנה.

 

בערד אתה יכול למצוא דירות ב 170K ש"ח, כנ"ל במצפה רמון

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

פינוי בינוי זה הימור כמעט כמו השקעה בקרקע חקלאית "לפני הפשרה".

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

מצד אחד, אתה 100% צודק!

 

מצד שני, אתה יכול בינתיים להשכיר אותה בגרושים רק בכדי לכסות הוצאות ומשכנתא בעוד שבקרקע חקלאית אתה יכול מקסימום לגדל פאג'ויות! :wink:

 

דירה שרכשת ב 170K ש"ח, כמעט בטוח שאם תתחרט ותרצה למכור, לא תפסיד שקל בעוד שקרקע חקלאית, די קשה למכור באופן פרטי.

 

יש דמיון ב"הימור", אין דמיון בנכסים, בתשואה ובנזילות שלהם.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אין וויכוח שרכישת דירה מתפרקת משתלם יותר מקרקע חקלאית, אך הסיכוי לגזירת קופון משמעותי דומה.

 

הנה סיפור קצר, בשנת 06 השתחררתי מהצבא ויחד עם חבר היה לנו סכום נכבד של כ100 אלף ש"ח.

בגלל ששירתנו בדרום הכרנו את דימונה ומחירי הדירות בה.

בדקנו ושקלנו לרכוש 2 דירות 3 חדרים בבניין רכבת בעלות של 40 אלף כל אחת ולהשכיר אותן.

בסוף הרעיון התפוגג.

היום הדירות האלו בבניין הספציפי הזה נמכרות ב300-400 אלף ש"ח!

אח, חוכמת הבדיעבד.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
בתור אחד שגר בעבר בירוחם 10 שנים אגיד לך שמה שיש בירוחם זה רק בית קברות,וזה לא ישתנה ב20 שנה הקרובות

 

כמו שאמרתי, ירוחם זה חור בהשוואה לדימונה. גם דימונה זה לא תל אביב, אבל עדיין, יש לך קניון עם בתי קפה וכל מיני חנויות, יש עוד מספר בתי קפה ומסעדות בעיר, יש בתי ספר טובים יחסית (לא בליך אבל עדיין), יש אפילו סינמטק שמקרין סרטים חדשים יחסית (אומנם לפעמים זה מגיע בתוספת ערסים בחלק האחורי של האולם, אבל עדיין שווה את זה והמחיר לכרטיס נמוך) וכל זה במרחק שלי חצי שעה נסיעה מב"ש אם רוצים לצאת ל"עיר הגדולה".

 

אין וויכוח שרכישת דירה מתפרקת משתלם יותר מקרקע חקלאית, אך הסיכוי לגזירת קופון משמעותי דומה.

 

הנה סיפור קצר, בשנת 06 השתחררתי מהצבא ויחד עם חבר היה לנו סכום נכבד של כ100 אלף ש"ח.

בגלל ששירתנו בדרום הכרנו את דימונה ומחירי הדירות בה.

בדקנו ושקלנו לרכוש 2 דירות 3 חדרים בבניין רכבת בעלות של 40 אלף כל אחת ולהשכיר אותן.

בסוף הרעיון התפוגג.

היום הדירות האלו בבניין הספציפי הזה נמכרות ב300-400 אלף ש"ח!

אח, חוכמת הבדיעבד.

 

גם עכשיו לפי דעתי עדיין לא מאוחר לרכוש דירה להשקעה בדימונה (אם יודעים איפה), שכן כל האזור צפוי להמשיך להתפתח ולגדול גם בשנים הקרובות (ואני עדיין לא מבין למה אני מחלק פה עצות לאחרים במקום לרכוש דירה כזאת בעצמי :shock: ).

פורסם

השאלה היא אם זה באמת כזה פשוט להשכיר בב"ש, או כל מקום אחר בדרום.

נראה שיש כרגע הצע של עשרות או מאות דירות שם, שעומדות ומחכות לדיירים. השאלה אם באמת אין יותר היצע מביקוש

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
יש אפילו סינמטק שמקרין סרטים חדשים יחסית (אומנם לפעמים זה מגיע בתוספת ערסים בחלק האחורי של האולם, אבל עדיין שווה את זה והמחיר לכרטיס נמוך).

 

 

הערסים בדימונה התחילו ללכת להקרנות בסינמטק? :shock:

 

פששששש...התקדמו שם החברה האלה! :lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...