Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4819 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב ברשותי כ 3 חודשים, מיד לאחר הקניה שמתי לב שיש נורה שרופה ולכן החלפתי את 2 הנורות (השניה הייתה סינית) לנורות מתוצרת פיליפס.

בנוסף ביצעתי ליטוש לפנסים עפ"י השירשור שמסתובב פה (אגב, יצא מדהים) והם צלולים כמו ביום הראשון.

מנגנון הכיוון עובד ללא בעיות, בוצעה בדיקת כיוון והאלומות מכוונות כראוי אך העוצמה היא חלשה (בתחום האדום במכשיר).

 

הפנסים הם מהסוג עם העדשה ונראה כאילו העדשה עצמה מעמעמת את העוצמה.

השאלה היא כיצד אני מחזיר את עוצמת התאורה לרמה תקינה ?

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

פורסם

אוקי, יבוצע.

מה תחום המתח הרצוי ?

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

פורסם

כאשר המנוע עובד מדוד את המתח על-פני קטבי המצבר.

המתח בקונקטור של המנורה כאשר היא דולקת צריך להיות בערך המתח שמדדת על קטבי המצבר (פחות מפל מתח של כ-0.3-0.5 וולט).

איזה כייף לי :)

פורסם

ישנם בעיות של מגע בקונקטור של האורות שמתחבר ל UPC באיזור המנוע.

 

אם העסק שם רופף ומתחמם יכולה להיות נפילה של מתח.

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

מקפיץ לטובת המלצה לחשמלאי מקצועי באיזור ב"ש או ירושלים.

 

פתחתי את ה UPC, הקונקטור נראה תקין ולא רופף, לא בוצעה בדיקת מתח מכיוון שהגישה מוגבלת ואני מעדיף מישהו שכבר התעסק עם מגאן אחת או שתים בחיים שלו יבדוק בצורה מקצועית.

 

ביקרתי אצל חשמלאי שלא ממש הרשים במקצועיות ולכן מחפש המלצה לאחד כזה.

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

פורסם

שלום ובוקר טוב

אני מנסיוני,יודע שאם הנורות תקינות,ומחברה טובה כמו פילפס.

ניתן לראות במכשיר כיוון אורות את העוצמה של הפנס.

ובדרך כלל אם הנורות מותקנות ישר,ולא עקום בתוך התושבת שלהם.

הפלסטיק של הפנס עקב ההתיישנות שלו,אוו מסוג נורה לא תקין.נפגע.

לכן יש להחליף את הפנסים

בהצלחה גיא

פורסם

תודה על התשובה,

 

כמו שציינתי בהודעה הראשונה, הפנסים עברו ליטוש לפי מדריך שיש פה, והפלסטיק שקוף וצלול. הנורה מאירה דרך עדשה (נראה שהיא מזכוכית) האם יתכן שהיא הגורם לעוצמה החלשה ?

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

פורסם

לפי שידוע לי (ובמשפחתי רכב כזה שהיה פעם שלי, מאותה שנת ייצור) היה ריקול לפנסים של הרכבים האלו, אך אין לי אסמכתא לכך, על כן זה בגדר מה שנמסר לי בזמנו מאחד המוסכים המורשים.

 

גם ברכב שבמשפחתי (שהיה שלי כשהיה אך בין שנתיים בלבד) עוצמת האור גרועה.

 

בכלל, כאיש מקצוע שעסק בתחום אני יכול לומר לך באופן חד משמעי שיש הבדלים בין סוגי הרכב ויעילות התאורה.

 

במגאן שהיה לי, זה היה (ונשאר) גרוע, חלש, מאכזב באופן חריג. לא ניסינו להחליף פנסים, כך שאין לי תשובה ברורה לפתרון הבעיה בחלפה שכזו.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

מצאתי שישנו התקן שמונע מהנורות להישרף בתדירות גבוהה, מונע וויברציות, יתכן ועל זה מדובר.

 

בכל מקרה בטסט השנתי אני אכשל על עוצמה חלשה בוודאות, מעבר לפן הבטיחותי הברור, אני רוצה לפתור את זה.

 

אם מישהו מכיר חשמלאי טוב באיזור ב"ש או ירושלים שהתעסק בעבר עם מגאן אשמח לקבל המלצות.

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

×
×
  • תוכן חדש...