Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4893 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

וזה בדיוק מה שרשמתי...

בס"ד

זה אחד החלומות שלי מאזדה 6, כי הוא גם אמין, יפה ממש (על גבול הפוזה אם לא עבר אותו) וגם יש לו כוח לא חסר..
  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

טוב, בסדר, לא אמרתי שהטויוטה היא האוטו הכי מהירה בעולם,

אמרתי שאני יודע שהטויוטה עושה 10 שניות ל100. אם זה לא מכובד אז אני לא יודע מה מכובד, לא לשכוח שאני מדבר על המנוע שהוא לא VVTI. בעיניך מנוע 1.6 צריך להיות טיל בליסטי עם 7 שניות ל100, בעייניי לא. זה מה שאני אוהב בטויוטה, יודעים לעשות מנועים וגירים פשוטים אבל יעילים מאוד, אמרתי כבר מראש שיש גם מנועים קטנים שיהיו חזקים ממנה, זה באמת משתנה.

 

אני כן חושב שהקורולה בשנות ה2000 וה90 היו בין 1.6 המהירות בישראל, הבעיה היא שאחרי עשור+ כבר יש רכבים עם 1.6 חזקים ומתקדמים יותר, אני אומר את דעתי על הדגמים הישנים ועל מה שהיפנים הוציאו מהם.

 

ואני כן חושב שבגיר ידני התאוצה והכח לא ממש ישתנו אחרי גם 10 שנים.

 

כשאנשים אומרים סופר לנסר וסיויק שהן אגדה, לא לשכוח שיש גם את טויוטה שלא רחוקה מהן ועם ביצועים טובים, ואני עדיין לא סגור אם סופר לנסר יותר חזקה בכלל. אנשים אנטי טויוטה, אני אוהב אותה כי בונים רכב פשוט יעיל וברוב המקרים אמין בצורה בלתי רגילה.

 

ובשנה האחרונה מאזדה שבתה לי את הלב הרבה יותר מטויוטה.

פורסם

הנה התחילו החפירות על הקורולה GTSXTIGTR המטורפת, לא יאומן! אין איזה מנהל שייגאל אותנו מהשרשורים האלו? בבקשה?

 

לפותח השרשור, לפני כמה שנים הייתי מעורב בפרויקט של סיויק אוטומט שעברה הסבה לידני, הרכב נסע כאילו זה ידני מהמפעל אבל, וזה אבל גדול, זה עלה לא מעט, הכול תלוי אם אתה מתכנן להישאר עם הרכב להמון זמן ואם זה משתלם לך כלכלית מבחינת המצב הנוכחי של הרכב.

 

ובקשר ל205 - עם 205 1.4 ידנית 99, מנוע הזרקה, אפשר להגיד שהרבה מכוניות הצליחו לראות את הלוחית רישוי האחורית שלי, לא ניסיתי לבדוק מול קורולה ידנית, אוטומטית של אמא שלי אכלה חצץ בזמן שאחי הקטן מדביק את הדוושה לרצפה, ועוד כמה רכבים מעניינים של חברים, תמשיך לזלזל חבר, חבל שמכרתי אותה והיא לא ברשותי, היית לומד דבר או 2 בנהיגה ועל רכבים, נכון שה205 היא לא אגדה כמו הקורולה הידנית שכידוע יש סרטונים ביוטיוב שהיא מנצחת פרארי 2012 וזה כשנהג של הקורולה בכלל עם 5 אנשים ברכב ולא טורח אפילו להעביר הילוך. :roll:

 

ורק לידיעה - נהגתי על קורולה ידנית 94 הרבה יותר ממה שאתה מדמיין, הייתה כזאת לאקסית שלי (כן בחורה על ידני!) ולסבא שלי יש עד היום אחת שנת 95, וגם לי זה הרגיש בפעם הראשונה שזה הרכב הכי מהיר בעולם, עד שעליתי על כול רכב אחר בעצם וזה הרגיש אותו דבר או אפילו מהיר יותר.

פורסם

סתם שאלה, אם היית מלמד אותי דבר או שניים, יכול להיות שהייתי נחטף "בטעות"?:-D

 

אני אקח עורך דין שינקה את השם שלי בפורום הזה, חבל שאתם נתקעים בי על העניין של הקורולה...תאמרו שלילי אני מראה את הצדדים החיוביים, הוגן והגיוני, לא?. לא שאני מגן על שברולט אוואו...

 

 

אין פורום של טויוטה בארץ, חבל. רק שם, כנראה, אמצא את מקומי בעניין הקורולה.

 

יודעים מה מצחיק?רובכם טענתם שעשיתם פתיחות עם כל מיני רכבים משפחתיים או רגילים וכשאני, בן 20, בסך הכל עשיתי פתיחה עם עצמי במקרה הטוב...

 

גבר, 10 שניות ל100 עם נפח של 1.6 ו110 כח סוס וסגירה של 200 בידני זה יותר ממכובד בעיניי.

יש גם סרטונים שבהם מנוע VVTI מככב יותר ממה שאתה חושב,(פחות מ10 ובמקרה הכי גרוע גם 9)

זה שבעיניך צריך טיל בליסטי, זה לא אשמתי.

 

 

ת-ב-י-נ-ו, מה שיש בארץ זה מנוע רגיל 1.6 שזריז וזהו,

בעולם יש קורלות שמשאירות אבק, לא רק זריזות.

לא חסר סרטונים,

אם אתה תוקף את מה שיש בארץ-סבבה,

אם אתה תוקף בכללי, כולכם טועים.

פורסם

בקטע עם האוואו אני מסכים, לוקח עכשיו את הקורולה של סבא שלי ולא נוסע על אוואו דקה אחת.

(שהיא יד 1 ד"א עם אפילו קלאצ' מקורי, 80 אלף קילומטר על רכב 95 - מוזיאון)

 

בקשר לשאר - שמע אני בתור רכב ראשון נהגתי על יאריס 2001 אוטומט של אמא שלי, הרגיש לי טיל!! ממש מטוס, היום, עברו כמה שנים טובות, נהגתי על עשרות סוגי רכבים, רכשתי ומכרתי כמה, והיום כשאני נוהג על אותה יאריס (עברה מאמא שלי לאחי הגדול) היא פשוט מרגישה עגלה מוחלטת! אני לוחץ גז ומרגיש שהרכב לא זז בגרוש, אז תבין שהכול עניין של פרספקטיבה.

 

וכן - עשיתי "פתיחות" כשהייתי בן 17 וחשבתי שיאריס זה מכונת רמזורים משומנת חורכת אספלט, ברגע שירדה ההתלהבות לא עשיתי את זה מעולם שוב.

וממש לא צריך טיל בליסטי לדעתי, בבעלותי לאנטיס 2003 1.6 אוטומט, טיל בליסטי זה ממש לא, לכול דעה ועניין, היא מביאה אותי לכול מקום שאני רוצה בשקט ובלי צרות מיותרות וזה מספיק לי, ונשבע פה בהן צדק שאני לא עובר את ה110-120 בחיים, המהירות הממוצעות שלי היא 80-90 וזה מתוך הרגל מהפונטו הארורה שמעל 100 הרגיש כאילו יש הוריקן ברכב מרוב רעש

פורסם

אני מקווה שסיימנו את הנושא בשלום.

יותר מדי שרשורים התחילו מנושאים שלא קשורים ונגמרו בטויוטה קורולה.

אני אפסיק לדבר עליה כמו לא יודע מה וגם אתם תפסיקו לרדת עליה בכל מיני שרשורים,

סך הכל האוטו של החברה הגדולה בעולם, חשבו על זה.:-P

פורסם

אושריקו :

 

שמח שהבנת ידידי.

 

כדרך אגב הטויוטה קורולה של שנות ה90 הייתה הרבה יותר רכב מכול היפניות של אז זאת דעתי בכול מקרה.

 

אבל הרכב היה משפחתי תהנה ממנו ידידי הרכב מעולה! נוח צריכת דלק מעולה ואמין בצורה מדהימה,

יש לחבר כזאת עם 300 אלף קילומטר והיא עדיין נוסעת מעולה!

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

נדמה לי שלמישהו במחלקת הפרסום של טויוטה היה רעיון מבריק לשתול משתמש בפורום שיקדם את המותג עם סיפור כיסוי של בחור צעיר עם קורולה ישנה :lol:

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
אושריקו :

 

שמח שהבנת ידידי.

 

כדרך אגב הטויוטה קורולה של שנות ה90 הייתה הרבה יותר רכב מכול היפניות של אז זאת דעתי בכול מקרה.

 

אבל הרכב היה משפחתי תהנה ממנו ידידי הרכב מעולה! נוח צריכת דלק מעולה ואמין בצורה מדהימה,

יש לחבר כזאת עם 300 אלף קילומטר והיא עדיין נוסעת מעולה!

 

:-Pעדיף מביצועים דבר כזה, תאמין לי.

 

לגבי כל מי שאוהב את ההודעות שלי, אם אתה נהנה תהנה, אני בסך הכל לא עובר על החוקים אלא אומר את דעתי, אם משהו מצחיק או הזוי תפאדל, בסך הכל פורום עם הלך רוח נחמד בסך הכל.

לגבי SLOWRIDE, אני שאלתי את עצמי אם זה ככה, אבל לא:-D.

פורסם

אושריקו יש כמה דברים שאתה לא מכניס בשיקולים של התאוצות - דבר ראשון תאוצה מודדים עם מכשיר מיוחד או לחלופין אפליקציה ייעודית, ולא עם סטופר.(לא יודע איך אתה מודד אבל משום מה נראה לי זה עם סטופר)

דבר שני המהירות שמוצגת בספידומטר היא לא המהירות המדוייקת. משמע שבפועל הרכבים מאיצים לאט יותר ממה שזה נראה על לפי הספידומטר.

אפליקציה ייעודית/מכשיר מיוחד מודדים על פי המהירות האמיתית של הרכב ולכן התוצאה תהיה שונה מעט ממדידה מקובלת עם סטופר וספידומטר.

 

בלי קשר - טויוטה קורולה זה רכב מעולה - אמין, זריז בעל רמת איכות סבירה. הרכב מצטיין בעיקר בכך שהוא אמין! אדם שרוכש קורולה יכול להתנייד בחופשיות ולהיות רגוע לגבי האמינות(ברוב המקרים). גם רכבים ישנים אשר תוחזקו כראוי גם כיום יכולים להפגין אמינות.

זהו. הרכב עצמו לא "מטוס" ולא "טיל בליסטי" ושום דבר בסגנון. כן הביצועים לא רעים אך כאן זה נגמר.

פורסם
הנה התחילו החפירות על הקורולה GTSXTIGTR המטורפת, לא יאומן! אין איזה מנהל שייגאל אותנו מהשרשורים האלו? בבקשה?

 

.

 

איפה הם באמת?

יכול להיות שהם יצאו לחופשה ללא תשלום?

אולי הם בכלל פתחו בעיצומים עקב התנגדות מועצת הנהלת הפורום להתאחדות של אחראי הפורום תחת הסכם קיבוצי.

 

יש כאן במקביל גם מספר שרשורי "קסנון" אשר לא ננעלו כבר לא מעט זמן, מוזר...

 

זה אומר שאין מה לדאוג וניתן לרשום איך שבא לנו, כולל סימני פיסוק מוגזמים????????????

הגיע הזמן, פורום שולטת!!!!!!!!!!!!1

:lol:

פורסם

פותח השרשור, אתן לך כמה עצות מנסיון.

אין דבר כזה סיוויק ידנית שמורה.

כבר מעל לחודשיים אני מחפש והשוק הוא כזה:

1. ילדים שמוכרים לך גרוטאה החל מיד 5 ועם מנוע חדש, מלאות בשפכטלים, תיקוני צבע בכל פינה של הרכב וק"מ לא ידוע, קומבינות, עבר עם טורבו והתעללויות אחרות, אבל אתה מקבל זבל שתוריד בכל מקרה כמו גאנטים מוגזמים במידות 17, סעפות יניקה וצנרות מרעישות, מערכות זבל ובקיצור נבלה שההשקעה בשחזור שלה לא תסתיים. תימכר יקר כי כל אחד יתלהב שהחליף חצי אוטו, למרות שרק הרס את המצב אצל מתקינים חאפרים בשקל.

2. מבוגרים שמוכרים רכב יד נמוכה עם ק"מ נמוך, נראות כמו מציאה, אתה מגיע ומגלה רכב שרוף ומוזנח קשה.. רכבים מעשנים שלא עוברים את ההילוך הראשון, והמוכרים לא מתביישים לומר בגאווה שהיא צורכת רק ליטר שמן בחודש!! גם הם דורשים מחיר מופרז עקב הנתונים היבשים. אלה גרוטאות שדורשות השקעה של לפחות עשירייה...

 

מה שמשאיר אותך עם הרכב שלך. במידה והוא שמור, תבדוק אצל בעלי מקצוע כמה תעלה הסבה. אני יודע שהמחיר של הסבה היום זול יותר מתמיד.. חלפים יש לך כמו זבל במחיר של זבל, סיוויקיות לפירוק יש לך גם בשפע.

שןוה בדיקה אצל בעלי מקצוע כמו תומר טורבו או ראפיק מירושלים.

הרכב יטוס.... ויאכל באיזור ה1 ל13 בממוצע.

Honda civic EJ6

פורסם

תומר טורבו או רפיק הם האנשים המעולים בתחום ההסבות לסיוויק הם בעלי נסיון ויודעים לעשות הסבה כמו מקורי ובקשר לסיוויק שמורות ידניות זה לחפש בהר של זבל אני אישית מצאתי אחרי 40 סיוויקים מהדרום ועד הצפון וגם פגשתי הרבה אנשים הזויים שדורשים 15 אלף מעל המחירון שרק להעמיד את האוטו למצב תקין זה לפחות 10אלף ובסוף מצאתי וגם שמרתי עלייה גם פנימי וגם חיצוני עד המכירה לא חסכתי עלייה וגם לא חשבתי שבטעות אני נוסע במירוץ אבל שבאתי לימכור לא דרשתי עלייה בשמיים כולה 1500 שקל מעל המחירון דרשתי בהתאם למצב של הרכב שלא צרך השקעה אנשים הציעו לי מחירים של פיאט פונטו כאילו הם עושים לי טובה עד שבא בנאדם שידע להעריך ושילם אז להגיד שאין סיוויק ידנית שמורה זה לא בדיוק אימרה השאלה אם מוכנים לשלם על רכב במצב טוב

Honda civic eg9 manual 1995

Honda civic es1 manual 2004

הונדה הציתה את הדמיון!

היוםMX5 NC1 כי יש חוויות של פעם בחיים!


×
×
  • תוכן חדש...