Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4884 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
קודם אני חושש מבדיקות זיהום אוויר, וחוץ מזה אני רוצה למכור את האוטו ולכן צריך לדעת מה מצבו האמיתי. וגם אם לא אצליח למכור אני ארצה לדעת מה מצבו.

אה דבר נוסף ששכחתי לציין הנורית של ההנדברקס נשארת דולקת, ובזמנו אמרו לי שזה אולי קשור לצינור וואקום אז אולי יש קשר? וגם המלצות לגבי מוסך מיקצועי ואמין בסביבת ראש העין.

פורסם

חבל שלא צייינת את זה קודם כי דבר ראשון בודקים למה נורה דולקת כי זה קשור גם למפלס של שמן ברקס

אני מציע להכנס למוסך מורשה שמכיר את הרכב הזה הייטב ויבצע אבחון כמו שצריך

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
חבל שלא צייינת את זה קודם כי דבר ראשון בודקים למה נורה דולקת כי זה קשור גם למפלס של שמן ברקס

אני מציע להכנס למוסך מורשה שמכיר את הרכב הזה הייטב ויבצע אבחון כמו שצריך

 

 

אני רוצה לשאול, האוטו לא אוכל שמן על כל פנים לא במידה משמעותית אני נוסע הרבה ועברו שבועיים להערכתי מאז שבדקתי שמן (הוספתי מעט) כעת לא חסר שמן. האם עדיין יתכן שהרינגים או טורבו או גומיות שסתומים צריכים טיפול/החלפה? לגבי הנורה של ההנדברקס החליפו לי ברקסים וזה לא פתר יתכן שצריך להחליף יוניט משהו וזה ייבדק. אבל מה זה קשור לאדים שיוצאים מהנשם?

פורסם
אני רוצה לשאול, האוטו לא אוכל שמן על כל פנים לא במידה משמעותית אני נוסע הרבה ועברו שבועיים להערכתי מאז שבדקתי שמן (הוספתי מעט) כעת לא חסר שמן. האם עדיין יתכן שהרינגים או טורבו או גומיות שסתומים צריכים טיפול/החלפה? לגבי הנורה של ההנדברקס החליפו לי ברקסים וזה לא פתר יתכן שצריך להחליף יוניט משהו וזה ייבדק. אבל מה זה קשור לאדים שיוצאים מהנשם?

 

אה דבר נוסף לא יוצא עשן לבן מהאגזוז כאמור הנשם לא מחובר .

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

לידיעת המתעניינים

אני יודע שעבר הרבה זמן אבל בכל זאת קרה משהו יוצא דופן הנשם הפסיק לפלוט שמן והוא רק מוציא קצת אדים

הוספתי תוסף שמן ואני יכול רק להניח שהוא ביצע עבודה אבל אין לימושג אם זה נכון בכל מקרה זה מעניין לא?

פורסם

הבעיה הייתה כמו שאמרתי בהתחלה

אם הנשם פולט שמן וגזים בעוצמה הטבעות בוכנה/צילינדרים שחוקים.

 

התוסף ששמת העלה את הצמיגות של השמן וזה מסייע באטימות של טבעות הבוכנה.

 

יקיר.

×
×
  • תוכן חדש...