Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4963 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם מצאתי סיאט לאון נראית כחדשה ( אי אפשר לשים םפה תמונה )

 

 

שנתון 2010 , יד ראשונה, שנסע רק 50K , אוטמטי ב 80K

האם זה הגיוני? המחירון שלו מתחיל מ 100K

 

מה אתם אומרים על זה?

פורסם

המחירון של הלאון לא רלוונטי לכלום מאז שצ'מפיון יצאו במבצעי חיסול לדגם הנוכחי.

אולי ב2010 מישהו באמת קנה אותה ב160K או מה שלא יהיה, אבל בשנה האחרונה היית יכול לקנות את ה1.8TSI ב115 ידנית או 120 לרובוטית.

ה1.2TSI אפילו פחות (לא יודע אם נמכרו כאלו בכלל, כאשר פער המחירים בין 1.2 ל1.8 היה פחות מ10K..)

 

בכל מקרה, 80K ללאון בת שנתיים שמורה בלי תאונות זה בהחלט מחיר טוב.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

אם ישנם מבצעים שלא מסתיימים זה משפיע רבות על שוק המשומשות.

כיום ניתן לרכוש 1.8T חדשה ב120K.

כמה אתה היית משלם על רכב בן שנתיים?

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

או שזה רכב מלוכלך.

 

או שזה בנאדם שנגמר לו הכוח להתמקח, אז הוא מפרסם ישר ב20K פחות ממחירון.

 

המחירונים לא תופסים על הרכבים הללו, כי כל יום יש מבצע.

 

חבר שלי קנה את הלאון ידני 1.8TSI שלו ב2010 אני חושב, והיא עלתה לו 140K, היום היא שווה 115-120 אלף, ככה שהוא הפסיד פי 3. (גם ירידת ערך, גם מחירון, וגם מבצעים).

 

בקיצור זה רכבים טובים ומשתלמים יותר למי שמתכנן להחזיק אחת למשך הרבה שנים, ולא כל 3 שנים להחליף.

(ולא הייתי מתנגד לחיות גם 10 שנים עם לאון ידנית, זה חיה רעה, והרכב הזה גרם לי לחטוף זעזוע קל בראש:twisted:)

פורסם
שלום לכם מצאתי סיאט לאון נראית כחדשה ( אי אפשר לשים םפה תמונה )

 

 

שנתון 2010 , יד ראשונה, שנסע רק 50K , אוטמטי ב 80K

האם זה הגיוני? המחירון שלו מתחיל מ 100K

 

מה אתם אומרים על זה?

 

נסעה "רק" 50K ק"מ? זה הרבה לרכב בן שנתיים.

 

המחיר שאתה מציין מעט נמוך ואולי מעיד על מצב הרכב, ריאלי זה 90K+-.

 

מכרתי 1.8TSI משנתון 2008 לפני מס' חודשים ב-80K, למרות שגם משנתון 2010 לא היית מוצא כזאת שמורה.

פורסם
שלום לכם מצאתי סיאט לאון נראית כחדשה ( אי אפשר לשים םפה תמונה )

 

 

שנתון 2010 , יד ראשונה, שנסע רק 50K , אוטמטי ב 80K

האם זה הגיוני? המחירון שלו מתחיל מ 100K

 

מה אתם אומרים על זה?

 

 

ואוטו שעלה לכביש בדצמבר 2009 ז"א בן 3 סה"כ ניקנה ב-108000 ש"ח נמכר בשוק ב-52000 ש"ח זה הגיוני?

 

רמת השחיקה והשחיטה בארץ הקודש חסרת היגיון!!

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

פורסם

דווקא נשמע לי מחיר הגיוני מאוד.

הרכב האמור כמעט בן שלוש שנים (2010-2011-2012).

חדש כיום נמכר ב-122K ש"ח (ממש לא מעניין את הסבתא שלך בכמה הוא נמכר לפני שלוש שנים).

אם נניח ירידת ערך סבירה של 13% בשנה (לדעתי זו אפילו ירידת ערך נמוכה לרכב זה) למשך כל אחת משלוש השנים, אתה מגיע בדיוק ל-80K ש"ח!

 

אגב, בהנחה כי הרכב המדובר אוט' עם גיר DSG7 ובעל אחריות מורחבת אשר אמורה להיגמר בתוך שנתיים, אני אישית לא הייתי רוכש גם ב-80K.

יש לקחת בחשבון שתקלה בגיר עשויה (הסבירות גבוהה) להסתתר מאחורי הפינה, כזו אשר תגרור הוצאה של מעל 10K ש"ח.

 

אם כבר, אז הייתי מחפש ידנית או אחת עם DSG6 (קופרה/FR) אשר אמור להיות אמין יותר.

פורסם
ואוטו שעלה לכביש בדצמבר 2009 ז"א בן 3 סה"כ ניקנה ב-108000 ש"ח נמכר בשוק ב-52000 ש"ח זה הגיוני?

 

רמת השחיקה והשחיטה בארץ הקודש חסרת היגיון!!

 

כנראה שלא.

אתה מדבר על ירידת ערך של 22% בשנה, זה המון!

על איזה רכב מדובר?!

פורסם

מספיק עם היללות על ירידת הערך של מכוניות חדשות בארץ. לדוגמא ראו מה קורה בבריטניה, בה הצליחו לגרד בקושי 20 מכוניות (רובן ככולן דגמים ספורטיבייים יחודיים או רכבי שטח יוקרתיים) שאינן מאבדות מחצית מערכן תוך 3 שנים ו-50 אלף ק"מ:

http://www.telegraph.co.uk/motoring/picturegalleries/9171166/Top-20-cars-that-depreciate-the-least.html

 

על אחת כמה וכמה שמדובר על דגם שהופסק יצורו והיבואן שלו עשה בערך הכל כדי שיאבד מערכו.

 

מיותר לציין שרכב אנגלי ממוצע בן 3 הוא שמור כמו חדש בלי שפשוף אפילו על חישוק המגנזיום, להבדיל מרכב דומה שרוט ומשופשף בארץ...

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם

המחיר של 80 אלף זה ללאון שנקנתה בינואר 2010 .

 

רוב הלאונים נקנו בן 125 ( על הכביש) לידני ועד 138 לDSG ( על הכביש) בלי תוספות של גג גנטים וכו.. .

לאון שנת 2010 בת שנתיים במחירון של לוי יצחק מתומחרת בכ100 אלף ש"ח.

 

השוואתי מחיר של גולף 1.4 שנמכרה קצת יותר יקר מהלאון 1.8 והמחיר די דומה, הבדיקה במחירון יד 2.

לגביי לוי יצחק ידוע שהוא שוחט את המחירים של הרכבים ולא באמת אמין, אבל מה לעשות הרוב הולכים לפיו .

פורסם
נסעה "רק" 50K ק"מ? זה הרבה לרכב בן שנתיים.

 

המחיר שאתה מציין מעט נמוך ואולי מעיד על מצב הרכב, ריאלי זה 90K+-.

 

מכרתי 1.8TSI משנתון 2008 לפני מס' חודשים ב-80K, למרות שגם משנתון 2010 לא היית מוצא כזאת שמורה.

אכן עניין של איכות הרכב ואיכות הקונה .

רכבים שמורים ימכרו במחיר מחירון ואפילו יותר, לחוצים או רכבים שחוטים ימכרו במחיר זול.

 

ושאלה: מתי צפויה להגיע הלאון החדשה ?

האם התיקרות הרכבים כתוצאה מהשינוי בחישוב המס תעלה את המחיר גם של המשומשות ?

נראה לי בכל מקרה שהלאון החדשה לא תהיה רכב של מבצע ולכן השחיקה במחיר הרכב תקטן מאוד.

פורסם

באנגליה היא תנחת במרץ למרות שכבר ניתן להזמין אותה.

 

לכאן היא תגיע מעט אחרי, בטח עד יוני.

 

תמחור אין כרגע אבל לפחות ממבחנים שנעשו הרכב נראה מוצלח.

פורסם

אני רכשתי לפני כשבוע לאון שנת 2010 1.8 ידנית (עלתה לכביש בנובמבר 2010).

רכשתי ב80 אלף, כאשר המחירון של יד 2 עמד על 88 אלף משוקלל, ולוי יצחק המחירון היה 110 אלף משוקלל!!!

יש לציין שהאוטו שמור במצב מעולה עם קילומטראז נמוך ויצא נקי לגמרי בבדיקה!

הזוי לגמרי ההבדלים במחירונים.

מה שכן האוטו שווה כל שקל! פשוט חווית נהיגה אחרת לעומת שאר המשפחתיות בקטגורייה!

תענוג...

פורסם
אני רכשתי לפני כשבוע לאון שנת 2010 1.8 ידנית (עלתה לכביש בנובמבר 2010).

רכשתי ב80 אלף, כאשר המחירון של יד 2 עמד על 88 אלף משוקלל, ולוי יצחק המחירון היה 110 אלף משוקלל!!!

יש לציין שהאוטו שמור במצב מעולה עם קילומטראז נמוך ויצא נקי לגמרי בבדיקה!

הזוי לגמרי ההבדלים במחירונים.

מה שכן האוטו שווה כל שקל! פשוט חווית נהיגה אחרת לעומת שאר המשפחתיות בקטגורייה!

תענוג...

נראה לי שהפוך שיד 2 זה 110 ולוי יצחק 88 .

לאון חדשה 1.8 אוט עולה 120 הידני זה 10 פחות, כך שיד 2 הזוי.

קניתה את הרכב במחירון ללא שקלול.

88 זה בהחלט מחיר סביר !!

בכל מקרה כנראה מדובר בלחוץ.

 

תהנה :-D

פורסם

מה דעתכם על 104 אלף ש"ח ללאון 1.8 DSG EXCEL מודל 11/2010 במצב חדש ?

מחירון לוי יצחק 97 מחירון יד 2 121 .

נמוך או גבוה ובכלל האם יש מקום להתייחס לYAD2 ?

×
×
  • תוכן חדש...