Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4926 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני ידוע כאחד שלא אוהב קניות ואני גם לא יותר מידי משקיע בבגדים שלי.

אני זקוק לג'ינסים חדשים ומעוניין בהמלצה לג'ינסים טובים נוחים ועמידים ואם אפשר לא יקרים.

קניתי מהוניגמן ג'ינסים שמאוד אהבתי אבל כל פעם שלבשתי אותם נוסף לי שיפשוף חדש או קרע, ממש ראיתי אותם מתפוררים לי מול העיניים.

התקציב לג'ינס הוא 200 ש"ח אפשר למתוח קצת במידה ושווה.

 

אני צריך שתכוונו אותי לאיזו רשת ללכת כי לא בא לי לטייל יותר מידי.

יש המלצות?

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

פעם הייתי ממליץ לך ללכת לקסטרו, אבל נהיה שם יקר וגם האיכות של החומרים ירדה, יש לי שני ג'ינסים בלויים מהם.

 

היום אני ממליץ לך ללכת לאמריקן איגל, לפני שבוע קניתי שם ג'ינס ב250 שקל, יושב עליי בול, בלי מכפלת ובלי כלום, ממש תפור עליי ואיכות חומרים טובה, הוא קצת יותר ג'ינס מאשר קסטרו.

Polo 2012

פורסם

עד כמה שזה מצלצל מוזר בקרוקר יש דגמים "סולידיים" ודי קרובים לתקציב.

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם

מצטרף בחום להמלצה של גוזל על אמריקן איגל!

הייתי שם לפני כחודש וביזבזתי תווי קניה בשווי 800 ש"ח רק על ג'ינסים.

 

אני מאוד בעייתי בקניות בגדים בכלל וג'ינסים בפרט.

מצאתי שם אחלה ג'ינסים במחירים סבירים בהחלט!

היו שם מידות מדוייקות ומגוונות!

 

ממליץ בחום.

 

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם

ממליץ לך לנסות את רשת תמנון.

פעם הייתה לי איזושהי סלידה מהרשת הזו, אבל אחרי כמה רכישות זה השתנה לחלוטין.

ג'ינסים במחירים הוגנים וריאלים. ובסופי עונה במחירי ריצפה. (מגיעים גם למחיר של 30 ש"ח לג'ינס)

מבחינת איכות, לא נתקלתי בשום בעיה באף אחד מהג'ינסים שקניתי משם, רק אחד מהם (בן שנה וחצי בערך) התחיל להקרע בצד של הכיס שמכיל את המפתחות והפלאפון.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

תודה על ההמלצות.

דווקא קניתי בתמנון במחיר נמוך (מאוד) אבל אני לא ממש מרוצה, הם נורא גסים ולא נוחים.

הם גם הכי פשוטים שיש, בכל מקרה אני מחפש משהו איכותי יותר.

 

אשמח להמלצות נוספות!

פורסם

איכשהו כל פעם אני מוצא את עצמי קונה 2 ב400 בלי קופר. יושבים פיקס, נראים פיקס, וזה אחלה מחיר ואחלה איכות.

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם
ממליץ לך לנסות את רשת תמנון.

פעם הייתה לי איזושהי סלידה מהרשת הזו, אבל אחרי כמה רכישות זה השתנה לחלוטין.

ג'ינסים במחירים הוגנים וריאלים. ובסופי עונה במחירי ריצפה. (מגיעים גם למחיר של 30 ש"ח לג'ינס)

מבחינת איכות, לא נתקלתי בשום בעיה באף אחד מהג'ינסים שקניתי משם, רק אחד מהם (בן שנה וחצי בערך) התחיל להקרע בצד של הכיס שמכיל את המפתחות והפלאפון.

 

מסכים עם כל מילה.

פורסם

כן הג'ינסים שלהם טובים מאוד אם אתה רוצה להיראות כמו ילד בן 11 שרק עכשיו ההורים שלו החליטו לקנות לו את הג'ינס הראשון.

 

ברוב המקרים על איכות אתה תשלם, ואת זה אתה מקבל באמריקן איגל (אפשר להירגע אני לא עובד שם) שם אתה מקבל איכות וגזרה שיושבת עליך בול.

לצערי אנשים לא כל כך שמים לב להבדלים האלה כשהם לובשים בגד מסויים, פשוט מאוד יש בגדים שגורמים לך להיראות טוב ולהרגיש טוב ויש כאלה שלא עושים את זה, לפחות עליי זה משפיע.

 

בתמנון אפשר לקנות בגדים ליום יום שיוצאים איתם לטיול, לא יותר מזה.

Polo 2012

פורסם

מזכים עם טל, לי קופר כמעט הרוב משם למרות שזה לפני שהיה אמריקן איגל.

אבל לי קופר יש כאלה שמחזיקים עוד מעט 3 שנים איכות מעולה אותו דבר גם אמריקן איגל, גם טומי וליווס אבל הם כבר מחירים אחרים :)

קומפוננט: מורל דוטק מגבר 1 : JL AUDIO 360.2

מגבר 2 : הייפוניקס BRX 2400.1D סאב : GROUND ZERO GZHW 12SPL

פורסם
ebay + levis 510, אלא אם אתה רחב/שמן ואז אין כמו 501 או 507 (507 בעיקר אם אתה נועל מגפיים, הם מוגדרים כboot cut)

 

 

מה ההבדל בגיזרה ביניהם? אני הולך שנים עם 501, הוא דגם מוצלח, שיושב כמו שצריך. ואני לא שמן במיוחד/רחב במיוחד.

 

ולפותח השרשור, לפעמים במשביר לצרכן יש מבצעים על ליווייס, באיזור 200-300 שקלים לזוג ג'ינס.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

שכחתי גם את CELIO.

יש לי משם שני ג'ינסים מעולים!

למיטב זכרוני הם לא הכי זולים. (אבל בוודאות לא עוברים את ה 300 ש"ח!), אבל מאוד איכותיים.

 

 

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם
מה ההבדל בגיזרה ביניהם? אני הולך שנים עם 501, הוא דגם מוצלח, שיושב כמו שצריך. ואני לא שמן במיוחד/רחב במיוחד.

 

ולפותח השרשור, לפעמים במשביר לצרכן יש מבצעים על ליווייס, באיזור 200-300 שקלים לזוג ג'ינס.

 

510 הוא ג'ינס צמוד מאוד (מה שנקרא סקיני) ומתאים לבעלי רגליים דקות (לטעמי)

 

חפש תמונות בגוגל על מנת לראות את ההבדלים.

פורסם

נסה לבדוק בזארה.

HU: Pioneer DEH-80PRS Woofers: SEAS Lotus Reference Tweeters: SEAS Lotus PerformanceSUB: Hifonics12" Wiring:KnuKonceptz,Omega-Audio,Sound quest AMPS:Lightning Audio,Phonix Gold


×
×
  • תוכן חדש...