Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4928 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נכון, למעט העובדה שהוא לא ממש סקיני. הסקיני שאתה מתכוון זה511. 510 היא גזרה צרה יותר מ501. 507 היא בין ה501 ל510 ברפיוiן אבל טיפה מרחבת למטה כדי להתאים למגפיים.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
כן הג'ינסים שלהם טובים מאוד אם אתה רוצה להיראות כמו ילד בן 11 שרק עכשיו ההורים שלו החליטו לקנות לו את הג'ינס הראשון.

 

ברוב המקרים על איכות אתה תשלם, ואת זה אתה מקבל באמריקן איגל (אפשר להירגע אני לא עובד שם) שם אתה מקבל איכות וגזרה שיושבת עליך בול.

לצערי אנשים לא כל כך שמים לב להבדלים האלה כשהם לובשים בגד מסויים, פשוט מאוד יש בגדים שגורמים לך להיראות טוב ולהרגיש טוב ויש כאלה שלא עושים את זה, לפחות עליי זה משפיע.

 

בתמנון אפשר לקנות בגדים ליום יום שיוצאים איתם לטיול, לא יותר מזה.

 

הג'ינסים של תמנון ממלאים את עבודתם נאמנה כג'ינסים יום יומיים, הבחור לא ביקש הצעות לחליפת חתן.

איך ילדים בני 11 וטיולים קשורים לזה?

דווקא בסיור היחיד שלי בחנות אמריקן איגל החדשה בבאר שבע שנפתחה עם הרבה רעש וצלצולים, אני זוכר שלא נתקלתי במציאות של ממש ולא כ"כ אהבתי את הסגנון. גם יכול להיות שלא ידעתי לאן להסתכל.

היו לי ג'ינסים של כל מותג אפשרי במהלך שנותיי, וגם פה המסקנה שלי היא שאין יחס ישר בין מחיר לתמורה.

יש לי בארון ג'ינס של רנואר שלבשתי אולי חמש פעמים. ויש לי שלושה ג'ינסים של תמנון שעלו בערך כמו הג'ינס הבודד מרנואר. ואני נהנה מהם הרבה יותר.

 

וכמו שכתבתי בהודעה הראשונה שלי, גם לי היה איזשהו מחסום פסיכולוגי שלא נתן לי להכנס לחנות הזאת. אני אפילו לא יודע להסביר למה.

אבל משהו בסוף גרם לי לקנות ג'ינס אחד, הייתי מרוצה ואחריי חודשיים קניתי עוד אחד. מאז, כל הגינסים שלי מתמנון, ואני מאמין שגם הג'ינס הבא.

 

ה"בעיה" בחנויות של תמנון זה שאין שם מוכרת מהסוג שיש בקסטרו ורנואר שתוציא לך את הדגם הנמכר ביותר- זה שכולם אוהבים, ותרעיף מחמאות. המוכרנים שם משמשים כקופאים וכסדרנים של המדפים. צריך לדעת להסתדר לבד ולמצוא את מה שאתה אוהב. ואני מאמין שיש שם מענה אופנתי הולם לסגנונות הפופולריים. רק צריך לדעת למצוא.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

טוב, תודה רבה לכל הממליצים! עשיתי סיבוב ובסוף קניתי באמריקן איגל, מתאימות גם ברוחב וגם באורך בול. ממש אהבתי אותם.

פורסם
לי קופר. 2 ג'ינסים ב 400 זה מהקולקציה הקודמת 2 ב 500 מהקולקציה החדשה.

שנים שאני קונה רק משם.

 

דווקא קניתי שם פעם והתאכזבתי. הכיסים היו כ"כ קטנים שאי אפשר היה להכניס אפילו מפתחות של בית.

תרמתי את 2 הזוגות לנזקקים....

פורסם

היו לי ג'ינסים של כל מותג אפשרי במהלך שנותיי, וגם פה המסקנה שלי היא שאין יחס ישר בין מחיר לתמורה.

אשמח לשמוע חוות דעת מלומדת על גזרות ובדים של מותגים כגון:

Scotch and Soda

Zenga Jeans

Just Cavalli

7forallmankind

תודה.

פורסם

דיזל , ג'ינסים מעולים , איכות באמת טובה מאוד.

 

יש לי ג'ינסים שלהם מלפני 4 שנים שמחזיקים ונראים כמו חדשים .

 

אגב - 900 שקל זה עוד זול , יש להם כאלה שעולים 1500-2000+

פורסם

מה קרה לסטנדרטים של אנשים? שנה וחצי ונראה כמו חדש? באמת?

יש לי ג'ינס של ליויי'ס (הייתי אומר איזה דגם אבל התווית כבר התפוררה) שאני עכשיו רק מתחיל לחשוב להחליף אותו, הוא אצלי מ2003 ותקופה ארוכה לבשתי אותו כל יום (עבודה)

עלה לאמא שלי 400 שקל ביחד עם זוג. להזיכרכם, 2003.

 

בכמה שנים האחרונות הוצאתי לא פעם מעל ל400 שקל על גינסים שאפילו לא התקרבו לעמידות ולאיכות של אותה גרסה ג'ינסאית לסוס עבודה.

 

*900-1500 שקל לג'ינס של דיזל?!?! WTF?? אני רוצה שמישהו ייתן לי סיבה אחת טובה, באמת, רק אחת. ו"מה יא גנוב זה דיזל אחי מה?" זה לא סיבה טובה או הגיונית.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

דיזל יקרים כי זה מותג נחשב , מיוצר באיטליה בעבודת יד (יש דגמים זולים יותר שמיוצרים במדינות אחרות ) , איכות הבד מעולה והג'ינסים שלהם מחזיקים מעמד הרבה שנים וכמובן יפים מאוד ( עניין של טעם :-)).

 

אגב המחיר של דיזל דומה בכל העולם , אולי בארץ יקרים ב-100-300 שקל.


×
×
  • תוכן חדש...