Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4929 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אשמח לשמוע חוות דעת מלומדת על גזרות ובדים של מותגים כגון:

Scotch and Soda

Zenga Jeans

Just Cavalli

7forallmankind

תודה.

 

נפלת על הבן אדם הנכון למשימה:

 

ג'אסט קאוולי אלו הג'ינסים המועדפים עליי לאנשים רזים. הג'ינס הכי אופנתי BY FAR מכל הג'ינסים ואני אומר את זה בלב שלם. גם הבד מאיכות מעולה והג'ינס בהחלט נשמר.

 

סקוצ' אנד סודה זה הפייבוריט שלי אבל לא בנושא הג'ינסים אלא בטי שירטים ובשורטס שלהם - אין עוד כאלה ! כל הברמודות שלהם נראות פשוט נהדר וגם יש להם טי שירטים בשלל גזרות מאוד אופנתיות. מה שכן, כמו כל המותגים שהצגת - כיסים עמוקים נחוצים פה.

 

ועוד שני חברות של ג'ינסים שאני אוהב:

 

1. טרו רליג'ן - למעט העובדה שמדובר על מותג הערסים הגדול ביותר בארצנו הקטנה הג'ינסים שלהם סוסי עבודה ! אפשר לחרוש עליהם עד צאת הנשמה והם יראו כמו ביום שרכשתם אותם! יש הרבה גירסאות עם תפרים דקים למי שלא אוהב את המראה "המשורטט" שלהם.

 

2. RARE - ג'ינסים גם כן באיכות מעולה שנשמרים מאוד. סוסי עבודה ומאוד קלאסים ויפים. מתאימים עם כל נעל (למעט מגפי טימברלנד - מתעב את הנעל הנ"ל).

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
פורסם

אתם רציניים?

ג'ינס זה מכנס "עבודה", לא מוציא יותר מ-150 ש"ח על אחד. ברוב המקרים 70-80 ש"ח ב-OUTLET הקרוב לביתך.

משכנתא זה קל

פורסם
הייתי היום בדיזל רוצים 900 שקל על ג'ינס. נסחפו קצת..

 

דיזל קונים ב-

http://www.asos.com כשיש סייל.

 

המחירים נעים אז בין 50 - 80 פאונד (300 - 500 ש"ח) ומשלוח בחינם.

 

יש לי ג'ינסים של דיזל בני כמה שנים שחוץ מהעובדה שהם דהו קצת עדיין שלמים.

ג'ינסים של סליו, רנואר, קסטרו, פוקס וכו' כולם התפוררו.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

הג'ינס היחידי ששרד אצלי מהארץ הוא ג'ינס של TNT שחור וסקיני, יש לו אותו איזה 7 שנים והוא נראה פצצה, תמיד מקבל מחמאות, לא מזמן קרעתי אותו מתחת לביצים, אני אתפור אותו.

 

יש לי כי ג'ינסים של true religion, ארבעה במספר, למעט אחד עם תפירות גסות הם די עדינים.

 

אד הארדי, אחד מקושקש ו2 עם אריות מעור על כל התחת, בד עמיד מאוד. המקושקש הוא בגזרה זרוקה האחרים יושבים צמוד.

 

ליוויס המון!

 

כמה דיזל, מאוד איכותיים ויושבים נהדר.

 

המותג seven jeans, הם יפים אבל הבד דק.

 

המותג החביב עליי... באפלו, של דוד ביטון. איכותי כמו דיזל ועיצוב פצצה, קונה כל פעם דגם אחר.

 

יש לי כמה של guess, איכות לא רעה. יפים מאוד.

 

אני לובש את הג'ינסים כל הזמן, לעבודה כשאני עובד על האוטו. אני הורס הכל, אבל ג'ינסים אני מכבס רק בהרתחה.

 

אני לא פריק של בגדים אני אוהב קניות אבל מגביל את עצמי לזוג נעליים בחודש,ג'ינס או שתיים בחודש וחולצות בלי הגבלה.

 

איך H&M בארץ? אני חולה על החולצות שלהם. הטישירט הבסיסיות.

haters will hate

פורסם

אני לא פריק של בגדים אני אוהב קניות אבל מגביל את עצמי לזוג נעליים בחודש,ג'ינס או שתיים בחודש וחולצות בלי הגבלה.

 

כלומר, ג'ינס חדש כל שבועיים...:shock:

מה זה מוגבל, פשוט אין מה ללבוש...:lol:

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

לפני כמה שבועות עשיתי קניה של 4 ג'ינסים מזארה, קאסטרו ורנואר.

הקאסטרו היה היקר ביותר וגם התרחב באופן מחריד שפשוט לא ניתן ללבוד אותו.

הזארה והרנואר שמרו על צורה טובה גם אחרי כביסות.

המחירים מגוונים, וניתן למצוא מבצעים כמו "השני ב 50%", כך שבסה,כ יצא לי לשלם בממוצע 250 ש"ח על כל ג'ינס, כשאפשר למצוא מספיק יפים וטובים ב- 200 לאחד לפני ההנחה.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

טל,

בתור אחד שלובש בגדים מזארה, יש לי כמה הערות/הארות:

 

1. המידות שלהם מאוד קטנות. אני לא גבר מגודל, ולעתים מידת XL לא מתאימה לי (אני עם נתוני משקל גובה ממוצעים/נמוכים אפילו). נראה לי שזה מעוצב לגברים אירופאים או משהו.

 

2. העיצוב שלהם מאוד לטעמי, אבל לעתים זה יכול להיתפס כפחות גברי, אם אתה מבין למה אני מתכוון.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

האמת שלא שמתי לב למידות קטנות במיוחד. אתה בטוח שהיית באגף הנכון? זה יסביר גם את העיצוב המאותגר טסטוסטרונית. ;-)

הגזרה של המכופתרות שלהם קצת ישרה מדי, ואלו שאצלי נראות טוב רק אם החולצה במכנסיים. (גם עם מסתדר פה, תבחרו)

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

לזארה יש את המחלקה המחויטת הטובה ביותר מבין כל הרשתות הגדולות. קיבלתי 100 ש"ח מתנה לרכישה בקסטרו בלאק, הסחורה לא מתקרבת אפילו לזרה.

כולם בכפר עם AK ורק אתה עם קפצונים ?

 

זה לא קצת דפוק ?


×
×
  • תוכן חדש...