Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4930 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
דיזל קונים ב-

http://www.asos.com כשיש סייל.

 

המחירים נעים אז בין 50 - 80 פאונד (300 - 500 ש"ח) ומשלוח בחינם.

 

יש לי ג'ינסים של דיזל בני כמה שנים שחוץ מהעובדה שהם דהו קצת עדיין שלמים.

ג'ינסים של סליו, רנואר, קסטרו, פוקס וכו' כולם התפוררו.

 

וודאי שלא מדובר על זיופים ? אם לא, כנראה אזמין דרכם.

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

זארה השתפרו, אם עד לפני כמה שנים הם היו דופקים כל פריט לבוש עם כיסים במיקום לא קשור, היום הם בסדר, מבחינת איכות אני די מאוכזב מהם, רכשתי חולצה מכופתרת יפייפיה אבל אי אפשר לכבס במכונה, היא יוצאת לי מקומטת כמו רדיד אלומיניום משומש.

את כל החולצות אני מכבס במכונה רגילה והם יוצאות בסדר.

הכי איכותיות:

בננה רפבליק - וואו, הליין היקר שלהם, גזרה slim fit, יש לי 2 חולצות שאני חורש עליהן, נראות כאילו הוצאתי אותם מהחנות אתמול, אחרי כביסה במכונה החולצות יוצאות די חלקות. והן לא שינו את הצורה.

 

דונה קארן, קנת' קול, קלווין קליין, בן שרמן... חברות טובות ואיכותיות.

 

ראלף לורן, יש כמה סוגים הסוס בצבעים שונים, לא רע, בד קצת עבה.

טומי, חולצות פולו נהדרות.

לקוסט, איכות מעולה, הצבעים קצת דוהים בחולצות הכהות אחרי שנה של כביסות אבל הגזרה מצויינת. אין ממש מבצעים.

נאוטיקה - לא לובש, זה של אפרו אמריקאים, אבל אחלה גרביים.

אקספרס, חולצות פולו וסריגים מצויינים.

 

מכנסיים אלגנט, שוב, קנת' קול, הוגו בוס, קלווין קליין ודוקרס, מכנסיים מצויינים, כביסה רגילה לא עושה להם רע.

דוקרס מכותנה, לא מחליף, אני זוכר איך בארץ הייתי משלם כמעט 500 שקל על דוקרס, אני מוצא אותם גם ב20 דולר.

 

זגנה... למות, אחלה בגדים, נעליים פצצה ואקסוסריז ליגה.

סלבטורה פאראגמו, כשבא להתפנק.

 

נעליים... זה שרשור אחר.

haters will hate

פורסם
וודאי שלא מדובר על זיופים ? אם לא, כנראה אזמין דרכם.

 

לא זיופים. לא בסייל המחירים הם סביב 120 - 160 פאונד

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם
האמת שלא שמתי לב למידות קטנות במיוחד. אתה בטוח שהיית באגף הנכון? זה יסביר גם את העיצוב המאותגר טסטוסטרונית. ;-)

הגזרה של המכופתרות שלהם קצת ישרה מדי, ואלו שאצלי נראות טוב רק אם החולצה במכנסיים. (גם עם מסתדר פה, תבחרו)

 

 

הייתי באגף הנכון.

לראיה, יש לי מעיל עור שלהם, שנותן לוק ממש טוב. אני מאוד מרוצה ממנו.

החולצות שלהם, מכופתרות, אלגנטיות, גיזרה מרזה שנראית מעולה לטעמי.

 

שלא יובן לא נכון, אני מאוד מרוצה מהביגוד שלהם.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם
וודאי שלא מדובר על זיופים ? אם לא, כנראה אזמין דרכם.

 

היום מתחיל בוקסינג דיי באנגליה, מה שאומר שיש סייל גם על הגינסים. עד 50% הנחה

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם
היום מתחיל בוקסינג דיי באנגליה, מה שאומר שיש סייל גם על הגינסים. עד 50% הנחה

 

במהלך השבועיים האחרונים קניתי שם 2 ג'ינסים של דיזל. אחד מהם היה ב93$ והשני ב120$. זה שב93$ קניתי אחרון שהיה במידה 31" REG.

בנתיים אני לא רואה מבצע של 50% הנחה על מכנסי דיזל. אני מפספס משהו ?

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

אני גיליתי את נפלאות האאווטלט כשקניתי (בסקאל חוצות המפרץ) ג'ינס מאאלללףףףףף! של אברקרומבי ב150.

מצאתי גם דברים נחמדים בסליו, עם מבצע 1+1 (עד עשרה פריטים, קופון של בלייזר) שרץ עכשיו.

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

ההנחה היא כמובן ביחס למחיר המקורי.

http://www.asos.com/Men/Sale/Jeans-Trousers/Cat/pgecategory.aspx?cid=5230#state=Rf-400%3D156&parentID=-1&pge=0&pgeSize=20&sort=3

 

53 פאונד לעומת 110 במקור למשל

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

קניתי את זה: http://us.asos.com/Diesel-Jeans-Straight-Larkee/yo2c6/?iid=2509100&cid=5230&Rf-400=156&sh=0&pge=0&pgesize=20&sort=3&clr=Blue&mporgp=L0RpZXNlbC9EaWVzZWwtSmVhbnMtU3RyYWlnaHQtTGFya2VlL1Byb2Qv

 

אחרון במידה 31" REG בהנחה של 100$ ובמחיר שלדעתי הוא מעולה לדיזל.

 

 

 

ההנחה היא כמובן ביחס למחיר המקורי.

http://www.asos.com/Men/Sale/Jeans-Trousers/Cat/pgecategory.aspx?cid=5230#state=Rf-400%3D156&parentID=-1&pge=0&pgeSize=20&sort=3

 

53 פאונד לעומת 110 במקור למשל

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

איך אתם מזמינים בלי למדוד? או שאתם מודדים קודם בחנות בארץ?

קצת מבאס להיתקע עם ג"ינס במחיר כזה.:roll:

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

זאת גיזרה.

אתה מודד את הגיזרה פעם אחת ולאחר מכן כל ג'ינס מהגיזרה הזאת במידה שלך הוא אותו ג'ינס.

במקרה הכי גרוע אתה גם יכול להחזיר אותו.

 

איך אתם מזמינים בלי למדוד? או שאתם מודדים קודם בחנות בארץ?

קצת מבאס להיתקע עם ג"ינס במחיר כזה.:roll:

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth


×
×
  • תוכן חדש...