Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4929 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עדיין, תקרא לי old fashioned, אבל באמת שאני לא רואה סיבה לקנות זוג אחד של דיזל במחיר של 5 (לפחות) זוגות של ליויי'ס, לא "מתפרת סמי ובניו", פאקין ליויי'ס! האבא של הג'ינסים.

 

*אני לא עובד בליויי'ס, סתם, אם מישהו תהה.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

קונה רק של אמריקן איגל, זול יפה ונוח.

 

באמת שלא מעניין אותי מעבר, דיזל זה אם אתה חושב שאתה עושה על מישהו שופוני עם ג'ינס יקר ואז תגיע לנקודה שלאף אחד לא אכפת.

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

פורסם

לצערי ג'ינסים זה שריטה מגעילה שלי. אני מבזבז לפחות פעם בחודשיים 1000+ על ג'ינס(כל הארון 100% דיזל)

כל הג'ינסים עולים עד 1350 להכי יקר. מה שמצחיק זה שהמחירים בארץ בדיוק כמו בחול, לפעמים יש סטיה קלה, גם יותר וגם פחות. ההבדל בין ישראל לשאר העולם זה ששם אחרי שלושה חודשים יש סיילים של 30-40% הנחה, וBF ובקריסמס אפילו 50%.

פורסם

כנראה שבלי השרשור הזה הייתי היום נכנס ללי קופר וקונה 2 ג'ינסים (מנהג רבעוני).

החלטתי לנסות את הג'ינסים של אמריקן איגל, וואלה אני מבסוט.

2 ב-500 ש"ח, יפים ונוחים. ממליץ.

פורסם

אגב,

באמריקן איגל יש גם אחלה מחירים לחולצות בסוף עונה, אפילו היה מבצע על כמה חולצות זיפט ב50 שקל, 70% הנחה, כלומר 15 שקל :) חינם!

 

**שוב, אני לא עובד שם, פשוט לאחרונה נכנסתי לשם בפעם הראשונה ונדהמתי לראות את המחירים למול האיכות שמקבלים

תמיד חשבתי שזאת רשת יקרה כזו, אבל התבדיתי.

Polo 2012

פורסם
אגב,

באמריקן איגל יש גם אחלה מחירים לחולצות בסוף עונה, אפילו היה מבצע על כמה חולצות זיפט ב50 שקל, 70% הנחה, כלומר 15 שקל :) חינם!

 

**שוב, אני לא עובד שם, פשוט לאחרונה נכנסתי לשם בפעם הראשונה ונדהמתי לראות את המחירים למול האיכות שמקבלים

תמיד חשבתי שזאת רשת יקרה כזו, אבל התבדיתי.

 

נכון, על הדרך קניתי 4 חולצות ב200 ש"ח, מחיר מגוחך.

פורסם
עשיתם לי חשק להכנס לאמריקן איגל , איפה יש אחד כזה בב"ש ?

 

 

בקניון הנגב, בקומה השניה, איפה שפעם היתה ZARA.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 


×
×
  • תוכן חדש...