Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המלצה על מצלמה לרכב (לא 027 או 037)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4442 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא מכיר את המצלמות שהצעת, אבל ראיתי את זה ב EBAY:

http://www.ebay.com/itm/120746598643?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649

 

ואני עדיין שוקל אם זה כדאי או לא. מה שטוב במצלמה הזו, היא מצלמת גם מלפנים וגם מאחור, ז"א שאם מישהו יכנס בך מאחור יהיה לך תיעוד.

 

פורסם

http://www.ebay.com/itm/Mini-1-5-LCD-1080P-30FPS-HD-Car-DVR-GS5000-Built-in-GPS-G-Sensor-Night-Vision-/300802695707?pt=US_Surveillance_Digital_Video_Recorders_Cards&hash=item46093ce21b

 

הנה אחת במחיר מעולה כמו שנתת בקישור הראשון. גם אצלי המצלמה הזו על הכוונת, אם כי אני הייתי הולך על הדגם ללא ה-GPS.

פורסם

וואללה אתה צודק. לא צריך מצלמה. פשוט בפעם הבאה ששוטר שקרן יעצור אותך ויטען שלא עצרת בעצור, תסביר לו שהוא טועה ושעצרת כנדרש. אני בטוח שהוא יבין שאתה צודק ויגיד לך: "סע לשלום חביבי".

בהצלחה שיהיה לך עם זה.

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

כמה הגנות אני צריך בכדי להתמודד עם נוכלים ושקרנים בעולם הזה.

התכנון שלי בכלל לבנות בונקר ולהתחבא.

 

שקרנים ונוכלים תמיד יהיו אלו החיים במקום עצור תקבל דו״ח על חגורה ומה אז תתקין מצלמה אחריות לפנים הרכב?

פורסם

משה, אף אחד לא מכריח אותך לקנות מצלמה. לא רוצה, אל תקנה. כבר הוכל מעבר לכל ספק שהמצלמה מצילה מדו"חות, האשמה בגרימת תאונה ועוד.

שיהיה לך לבריאות.

 

פות"ש, יש שרשור שלם עם חוות דעת מטורפות על בערך כל סוגי המצלמות.

לא רק זה, הוא גם נעוץ בראש העמוד. הנה, אני אעזור לך - http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?440339-%D7%9E%D7%94-%D7%97%D7%93%D7%A9-%D7%91%D7%AA%D7%97%D7%95%D7%9D-%D7%94-CAR-DVR-%D7%9E%D7%99%D7%A9%D7%94%D7%95-%D7%A7%D7%A0%D7%94-%D7%9C%D7%90%D7%97%D7%A8%D7%95%D7%A0%D7%94-%D7%9E%D7%A6%D7%9C%D7%9E%D7%AA-%D7%AA%D7%99%D7%A2%D7%95%D7%93-%D7%9C%D7%A8%D7%9B%D7%91

ולפני שתגיד שזה ארוך ואתה לא רוצה שתעלם בין כל ההודעות, מה לעשות, אין לך ברירה. גם השרשור הזה יעבור לשם ברגע שאחד המנהלים יראה אותו.

 

מעבר לכך, בהצלחה.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם
כמה הגנות אני צריך בכדי להתמודד עם נוכלים ושקרנים בעולם הזה.

התכנון שלי בכלל לבנות בונקר ולהתחבא.

 

שקרנים ונוכלים תמיד יהיו אלו החיים במקום עצור תקבל דו״ח על חגורה ומה אז תתקין מצלמה אחריות לפנים הרכב?

אחח משה משה,בגלל שאתה מבקר פעם ב בפורום,לא ראית את הכול השירשורים שמראים כמה מצלמה עזרה,כול מי שהעלה לפי סירטון שמראה שהשוטר לא צדק,המשיך הלאה וניצל מדוח או מהתעסקות בבית משפט.

תצא משנת 1988,היום כשזה זמין בזול זה פשוט חובה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

האופציה השנייה שנתת אלייה קישור זה או 037 או 027 . מצלמה של כ100 ש"ח בEBAY

http://www.ebay.com/itm/NEW-DVR207GS-Camcorder-IR-2-5-HD-Car-Vehicle-Camera-Cam-DVR-G-Sensor-HOT-SS-/321368964162?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item4ad3153c42

רכשתי את ה FL500HD והיא פשוט מעולה הרבה הרבה יותר ממה שאתה שאלת עליהן

http://www.ebay.com/itm/F500LHD-Version-V5-12-5-13T2L-GH-eye-fridently-Car-Video-Recorder-Full-HD-1080P-/131151660867?pt=US_Surveillance_Digital_Video_Recorders_Cards&hash=item1e893f8743

×
×
  • תוכן חדש...