Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4397 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יש אחת בכפר סבא שדווח עליה בענתיקות בדרכים,

לא זזה מהמקום המון שנים.

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם
יש אחת בכפר סבא שדווח עליה בענתיקות בדרכים,

לא זזה מהמקום המון שנים.

זאת הצהובה.

ויש עוד אחת בכ"ס, כחולה בגרסת טנדר

a 010.JPG

DSCN5181.jpg

פורסם

תיזהר מה-V4 1.7/2 (כמו של טאונוס, ששמו ב- K70 במקום הואנקל, מוסך ברמת יצחק התמחה בהתאמה.) - עשה הרבה צרות. אם בכ"ז תקנה אחת - יש לי עדיין את ההיינס שלה.

ה1.6 (קורטינה) היה מאד חלש אבל יותר אמין.

פורסם

בוקר טוב לכל המשיבים,

 

א. תודה !

ב. הייתה לנו כזו יד ראשונה מודל 1973 בצבע ירוק, גייסו אותה למלחמת יוה"כ, חזרה קצת...ואח"כ הייתה בשירות מילואים פעיל במשך כמה שנים טובות נוספות... הרבה חוויות ילדות כרוכות ברכב הזה.

 

אבדוק את זו שבכ"ס ואת זו שבפנקס ואעדכן כמובן...

מקווה למצוא אחת במצב טוב, שכן משיטוט באינטרנט קצת קשה למצוא חלקים, גם באנגליה וגם בגרמניה...

 

אם יש נוספות, אשמח !

אבי.

פורסם

אבי שלום

זו שבפנקס היא מודל 1981 והיא דבל גנט מאחור - לא בדיוק הדגם שאתה מחפש.

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם

יש אחת ברמת גן אחד הרחובות שמגבילים לעוזיאל או בן גוריון ליד כנפני נשרים אחד הסימטאות או אחת במושב גבעת חן ברעננה ;;;;;;;;;;;;

סוסיתא 10 מבציר 1965.

רום כרמל מבציר 1978.

טנדר סוסיתא 1965.

:-Dטנדר סוסיתא12

פורסם
בוקר טוב לכל המשיבים,

 

א. תודה !

ב. הייתה לנו כזו יד ראשונה מודל 1973 בצבע ירוק, גייסו אותה למלחמת יוה"כ, חזרה קצת...ואח"כ הייתה בשירות מילואים פעיל במשך כמה שנים טובות נוספות... הרבה חוויות ילדות כרוכות ברכב הזה.

 

אבדוק את זו שבכ"ס ואת זו שבפנקס ואעדכן כמובן...

מקווה למצוא אחת במצב טוב, שכן משיטוט באינטרנט קצת קשה למצוא חלקים, גם באנגליה וגם בגרמניה...

 

אם יש נוספות, אשמח !

אבי.

יש את הטרנזיט של חבר המועדון גינאדי . טרנזיט שחורה שיובאה לישראל ולדעתי זה בדיוק מה שאתה מחפש. אתה רק צריך לשלוח מסר פרטי לגינאדי.

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013


×
×
  • תוכן חדש...