Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4396 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש אחת משנות ה 70 בנס ציונה , עומדת מתחת בית פרטי ונראית שלא נסעה הרבה זמן

 

לא יודע איזה שנה היא , אבל בטוח מתחת שנת 80

ששי כהן

 

wheel

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יש אחת ברח׳ קהילת ורשה בהדר יוסף ת״א, מימין לכיוון נסיעה, במגרש חניה מחול. לא רואים אןתה מהכביש. במצב חיצוני לא רעה משמשת כמחסן. לא יודע שנה. אבל נדמה לי שנות 70. אדכן אם הגעת אליה ומה הממצאים

אם ראיתם וולוו 240 בפירוקיה אנא ספרו לי על כך

וגם אם ראיתם וולוו 700 או 900

פורסם
תיזהר מה-V4 1.7/2 (כמו של טאונוס, ששמו ב- K70 במקום הואנקל, מוסך ברמת יצחק התמחה בהתאמה.) - עשה הרבה צרות. אם בכ"ז תקנה אחת - יש לי עדיין את ההיינס שלה.

ה1.6 (קורטינה) היה מאד חלש אבל יותר אמין.

מנועי ה V4 היו לא רעים סה"כ, למעט אטמי ראש רגישים.

מנועי V4 הרכיבו ב N.S.U RO80 ולא ב K70.

במתיחת הפנים שנעשה ב 79' הותקנו בטרנזיט מנועי פינטו בנפח 1.6 עם 65 כ"ס ו 2.0 עם 78 כ"ס.

כל המכוניות שנמכרו בארץ היו בנפח 2.0 והציעו ביצועים סבירים למדי, מה גם שמדובר במנוע בעל פוטנציאל שיפורים כמעט אין סופי.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

ערב טוב,

 

עדכונים חמים מהשטח...

הטרנזיט הצהובה בכ"ס - הרכב הורד מהכביש והמרכב נקרב עם השנים (גג, מרזבים, ספי דלתות...)

האפורה בנס ציונה - מודל ישן יותר והבעלים לא שש למוכרה.

 

אשמח להמשך הסיוע הטוב אותו קיבלתי עד כה.

 

להשתמע, אבי.

פורסם

יש טרנזיט בצבע תכלת בחולון שחונה מתחת לבניין בחניה מקורה, נראת שלא נסעה יותר מעשור אבל יחסית היא נטולת רקבונות וכמובן שמשמשת למחסן :)

 

אני אשתדל בערב להעלות את התמונות ולהזכר באיזה רח בדיוק היא.

 

נדב 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אהלן,

 

מצאתי אחת דאבל גנט עם גג מוגבה (מקורי) אוטומטית, למי שמעוניין.

ממשיך לחפש אחת עבורי... גיר רגיל, קצרה ונמוכה עם מנוע 1700....

 

אשמח להמשך סיוע...

אבי.

פורסם

בוקר טוב אבי !

 

במהלך הסיורים שלנו נתקלנו בטרנזיפט הבאה

לא יודעים עם כבר פגשת אותה על כל מקרה הפרטים אצל צוות הפיברקלאב :-D

 

רענן

 

[ATTACH]009.JPG[/ATTACH]

008.JPG

חבר צוות פיברקלאב

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

"אני מעריץ אותך," אמר הנסיך הקטן ומשך קלות בכתפיו "אבל מה יוצא לך מזה?"

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
יש טרנזיט בצבע תכלת בחולון שחונה מתחת לבניין בחניה מקורה, נראת שלא נסעה יותר מעשור אבל יחסית היא נטולת רקבונות וכמובן שמשמשת למחסן :)

 

אני אשתדל בערב להעלות את התמונות ולהזכר באיזה רח בדיוק היא.

 

נדב 

 

אמנם באיחור של חמישה חודשים, אבל הבטחה מקיימים

הורד (32).jpg

הורד (31).jpg

פורסם
בוקר טוב אבי !

 

במהלך הסיורים שלנו נתקלנו בטרנזיפט הבאה

לא יודעים עם כבר פגשת אותה על כל מקרה הפרטים אצל צוות הפיברקלאב :-D

 

רענן

 

[ATTACH][ATTACH]314010[/ATTACH][/ATTACH]

 

מה הרכב שעומד מאחורי הטרנזיט?

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)


×
×
  • תוכן חדש...