Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4399 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יש אחת ברמת גן אחד הרחובות שמגבילים לעוזיאל או בן גוריון ליד כנפני נשרים אחד הסימטאות או אחת במושב גבעת חן ברעננה ;;;;;;;;;;;;

 

בר"ג היא מודל 86'

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יש אחת שחורה ברחוב ראול וולנברג ת"א. פחות או יותר באזור מגדלי זיו. חונה בכיוון צפון > דרום. לדעתי הרכב כן בשימוש.

הרכב בצבע שחור מט, גג מוגבה עם לוחיות אספנות (לא יודע איזו שנה). יכול להיות שייכת לאחד מחברי הפורום.

פורסם

בכרמל בחניה פרטית מישהו החנה לאחרונה טרנזיט עם פנסים מרובעים. אין מדבקת טסט ויש חלודה. אולי מקווה לשפץ? אין תמונה.

שלמה דן גדרון

פורסם
יש אחת שחורה ברחוב ראול וולנברג ת"א. פחות או יותר באזור מגדלי זיו. חונה בכיוון צפון > דרום. לדעתי הרכב כן בשימוש.

הרכב בצבע שחור מט, גג מוגבה עם לוחיות אספנות (לא יודע איזו שנה). יכול להיות שייכת לאחד מחברי הפורום.

 

שייכת לחבר המועדון . מדוע אתה מציין מיקום של הרכב? להבא נא לא לציין מיקום !

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

פורסם
שייכת לחבר המועדון . מדוע אתה מציין מיקום של הרכב? להבא נא לא לציין מיקום !

 

זה לא מה שכולם עשו בשרשור הזה? אגב לא גיליתי כאן סוד גדול הרכב לא מוסתר וחונה ברחוב ראשי מאוד בת"א.

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

שלום חברים,

שב לחיפושים...

יש אחת בגבעתיים ששופצה ברמה מאוד ירודה (הנזק גדול מהתועלת) ורוצים עליה מחיר מופקע.

זו שבנס ציונה מודל ישן יותר, וזו שבכפר סבא... שתנוח על משכבה...

אשמח לקבל אינפורמציה.

תודה מראש, אבי.

פורסם (נערך)

יש אחת במושב ליד פ"ת. לא יודע מה השנה אבל אברר בשבילך.

 

*עריכה: הרכב משנות השמונים.

עריכה אחרונה על ידי Sprint

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

פורסם (נערך)

יש אחת במושב בצפון, איזור ראש הניקרה או משהו בסביבה.

היא עומדת המון המון (המון) שנים בשדה חקלאי, ניראה כאילו אפשר לאתר את הבעלים (כניראה בעל השדה או מישהו אחר מהמושב).

במצב מאוד ירוד.

אחפש תמונה בזמנו צילמתי.

עריכה: נמצאה תמונה

IMG_2628.jpgIMG_2629.jpg

עריכה אחרונה על ידי LiranEyal

Subaru DL Hardtop 1978 ,Subaru DL station 1979

Triumph harld 1968, Piaggo Vespa SS 1966 with a sidecar

Volkswagen Caddy 1986, Piaggo Vespa Super 1969 with a sidecar

פורסם

התייעצות,

ראשית - רובן נכחדו ? יש איזו סיבה ( בהקבלה לטרנספורטר שלא רק שנכחדו...הפכו לאטקרציה)?

שנית - מה ערכה של אחת במצב נסיעה ?

תודה.

פורסם
התייעצות,

ראשית - רובן נכחדו ? יש איזו סיבה ( בהקבלה לטרנספורטר שלא רק שנכחדו...הפכו לאטקרציה)?

שנית - מה ערכה של אחת במצב נסיעה ?

תודה.

יש ביד 2 במצב יפה

http://www.yad2.co.il/Cars/Special.php?AreaID=&CarSpecialID=4&CarSpecialSubCatID=102&FromYear=1975&UntilYear=1975&Hand=&fromPrice=&untilPrice=&Info=&OwnerID=&fromKM=&KM=

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)


×
×
  • תוכן חדש...