Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5031 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
.

מי שהלך ללמוד רפואת שיניים רצה להיות רופא שיניים ומתחרט על הרגע הזה כל דקה במהלך הלימודים וממה שאני מתרשם גם אחרי. :roll:

 

אל תדאג, גם חברי הרופאים הכלליים מתחרטים על ההחלטה מדי יום ביומו :lol:

 

התשובה חיובית.

 

מדובר בכינוי מקצועי מקובל למרות שלימודי הרפואה יותר מקבילים ללימודי תואר שני (ולימודי רפואת השיניים קצרים בשנה מלימודי הרפואה הכללית). יש בעולם לא מעט אוניברסיטאות שהתואר שהן נותנות לבוגרי הפקולטה לרפואה אינו קרוי "דוקטור" (למשל - MB-ChB בחלק מהאוניברסיטאות האנגליות), אבל הבוגר, בעבודתו כרופא, מכונה "דוקטור". נדמה לי שהדבר אפילו מעוגן בחוק.

 

ולמי שלא יודע - בהרבה מקומות רוקח נושא את התואר מגיסטר כפי שרופא קרוי "דוקטור"

 

ואני לתומי חשבתי שההומור בהודעתי היה ברור :neutral:

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
טמ"מ

 

12345

אה, הקורס הזה כבר הגיע למספר מחזור מטורף, איזה מחזור היית?

אתה רוצה שאני יבוא להחזיק לך את היד לפני העלייה לאוטובוס בבקו"ם? :lol: :lol:

 

(ואני חשבתי שאני צעיר מת. התגייסתי באפריל 12)

גם אני אפריל 12', באיזה תאריך התגייסת? 16.4 בטעות?!

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
רק לא בטעות או שאולי כן? :-D

 

כן 16 לאפריל התגייסתי לחייל החינוך.

:)

16.4, אבל התגייסתי לתקשוב.

וחשבתי שאנחנו (האנשים שהיו איתי בקורס) הבנים היחידים שהיו בבקו"ם ושאין עוד בנים שהתגייסו בתאריך ההזוי הזה, היה מפוצץ בנות בבקו"ם בכמות לא הגיונית, גם באוטובוס מהגיוס בחצרים, נסע איתי רק עוד זכר אחד, כל השאר היו נקבות. :-P

גם אתה הצטלמת לחוגר על מדים?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
אה, הקורס הזה כבר הגיע למספר מחזור מטורף, איזה מחזור היית?

 

 

אני הייתי 38 וזה היה ב-2004. לפני כשנתיים עשיתי מילואים ביחידה והיו שם טמ"מניקים ממחזור 80 בערך.

פורסם
:)

16.4, אבל התגייסתי לתקשוב.

וחשבתי שאנחנו (האנשים שהיו איתי בקורס) הבנים היחידים שהיו בבקו"ם ושאין עוד בנים שהתגייסו בתאריך ההזוי הזה, היה מפוצץ בנות בבקו"ם בכמות לא הגיונית, גם באוטובוס מהגיוס בחצרים, נסע איתי רק עוד זכר אחד, כל השאר היו נקבות. :-P

גם אתה הצטלמת לחוגר על מדים?

 

אהה אז אתה גם מתקשוב? היה לי שם מישהו שאני מכיר שהתגייס לשם (שמו ברח מזכורני כרגע).

אבל היה כיף שהיו מלא בנות. אני הגעתי באיזה 10:30 (למרות שהיה כתוב לי להתייצב ב- 07:00), הצטלמתי על מדים, ואז קידמו אותי בלי תור כמעט בכלל ("כל הבנים בתור, בואו לכאן- תכנסו" :lol:) היה מצחיק וכיף (ובאותו זמן עצוב להסתכל על הבנות מחכות שעה וחצי לתןר שלהן שלא מגיע).

אני לחיל חינוך נסעתי עם עוד 5 בנים. וזהו. אוטובוס שלם של בנות.

פורסם
אהה אז אתה גם מתקשוב? היה לי שם מישהו שאני מכיר שהתגייס לשם (שמו ברח מזכורני כרגע).

אבל היה כיף שהיו מלא בנות. אני הגעתי באיזה 10:30 (למרות שהיה כתוב לי להתייצב ב- 07:00), הצטלמתי על מדים, ואז קידמו אותי בלי תור כמעט בכלל ("כל הבנים בתור, בואו לכאן- תכנסו" :lol:) היה מצחיק וכיף (ובאותו זמן עצוב להסתכל על הבנות מחכות שעה וחצי לתןר שלהן שלא מגיע).

אני לחיל חינוך נסעתי עם עוד 5 בנים. וזהו. אוטובוס שלם של בנות.

אם זה מתקשוב, אז זה כנראה חבר'ה שהיו איתי בקורס, בגיוס שלנו היה רק קורס אחד שנפתח, וגם מחזור טירונות קטן יחסית (מעורבב, בנים ובנות) - כמובן מדבר על בה"ד 7 שבו הועברה הטירונות והקורס שלי.

טירונות היה ת"ש טוב באמת, הקורס פחות.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

ואני לתומי חשבתי שההומור בהודעתי היה ברור :neutral:

 

לא לגמרי, אם אתה זוכר איזה דבר שנקרא "מרפא שיניים" ומשהו שנקרא "פלדשר"

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לא לגמרי, אם אתה זוכר איזה דבר שנקרא "מרפא שיניים" ומשהו שנקרא "פלדשר"

 

מרפא שיניים אינו רופא שיניים, אלו אנשים שלמדו מספר מצומצם של שנים (2-3) וקיבלו אישור לעבוד כרופא שיניים. זה משהו של פעם והיום כבר אין את האישורים הלו.

  • אחראי פורום
פורסם

אין כמו שירשור גיוס כדי להמחיש כמה זמן עבר (אוג׳ 97).

ישה, אל תגיב :twisted:

נקמיצ'י, שיהיה בהצלחה. חברה של אשתי מהלימודים עשתה מסלול דומה לשלך,

מרוצה מהשכר הנאה ומהתנאים אבל קצת פחות מדברים אחרים

(הצבה לא קרובה לבית עם שני ילדים, חיילים בכיינים).

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
מרפא שיניים אינו רופא שיניים, אלו אנשים שלמדו מספר מצומצם של שנים (2-3) וקיבלו אישור לעבוד כרופא שיניים. זה משהו של פעם והיום כבר אין את האישורים הלו.

 

היו כל מיני חיות מוזרות שנקראו "מרפא שיניים" ו"רופא שיניים" (ללא תואר DMD) - אנשים שלמדו במזרח אירופה בכל מיני מסגרות לא ברורות וקיבלו רשיון לעסוק במקצוע בארץ לאחר עלייתם. גם בתחום הרפואה הכללית כיו "פלדשרים" (מעין עובדי בריאות כפריים עם לימודים של 3-4 שנים) וגם איזה לימודי "סניטציה" שמשום מה הוכרו בארץ כרופאים, למרות שלא היו כאלה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
היו כל מיני חיות מוזרות שנקראו "מרפא שיניים" ו"רופא שיניים" (ללא תואר DMD) - אנשים שלמדו במזרח אירופה בכל מיני מסגרות לא ברורות וקיבלו רשיון לעסוק במקצוע בארץ לאחר עלייתם. גם בתחום הרפואה הכללית כיו "פלדשרים" (מעין עובדי בריאות כפריים עם לימודים של 3-4 שנים) וגם איזה לימודי "סניטציה" שמשום מה הוכרו בארץ כרופאים, למרות שלא היו כאלה.

 

מעבר לנושא הגיוס מחדש שהוא "נורא מרתק" בפני עצמו :wink:

 

אני לא מבין, אין לכם (רופאים, רופאי שיניים) איזה מספר קטן שקוראים לו רישיון עבודה שאומר בדיוק מה הסמכויות המקצועיות שלכם :?:

[CENTER] [/CENTER]

פורסם
מעבר לנושא הגיוס מחדש שהוא "נורא מרתק" בפני עצמו :wink:

 

אני לא מבין, אין לכם (רופאים, רופאי שיניים) איזה מספר קטן שקוראים לו רישיון עבודה שאומר בדיוק מה הסמכויות המקצועיות שלכם :?:

 

האנשים שעליהם מדבר ספריאל הגיעו בסוף שנות השבעים מבריה"מ, אני לא חושב שנותרו רבים מהם במקצוע, ואם כן הם לקראת פרישה. בחיים לא ראיתי אחד כזה ואני אפילו לא יודע איזה מס' רשיון יש להם.

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם

(הצבה לא קרובה לבית עם שני ילדים, חיילים בכיינים).

מחזיר אותי ל-1984, ניידת של חיל הרפואה מגיעה לגדוד בלבנון. רופא שיניים מילואימניק לא צעיר, בלי מסייע היה פותח את המרפאה ב-07:00 וסוגר ב-23:00, סידר את הפה של כל הגדוד בתוך שבוע. וכנראה שבקו התחתון אפילו לא קיטר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 


×
×
  • תוכן חדש...