Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקר: השם היפה ביותר למכונית.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7978 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
:roll:

למבורגיני קונטאש...

אהבתי יותר את הדיאבלו!!

 

גם ל-קרוספייר של קרייזלר יש שם מעניין.

 

אהבתי גם את הפייטון של VW את המארנלו של פרארי, סופרה של טויוטה ויותר מכל את ה-סקאיליין של ניסן!!:twisted:

  • תגובות 112
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
;) רק קנגו!

911 אבל רק בארצות הברית כי זה גם מספר טלפון וגם אוטו.

תחשבו מזה אם היה בארץ פורשה 144.....lol

144

 

הייתה פעם וולבו כזאת :-P

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם
אופל מריבה(meriva)-רק שבארץ היא תיקרא ליריקה.

פרארי אנזו-זה שם של מכונית!

 

פרארי אנזו זה על השם של הבן של פרארי שנהרג וזה גם שם של מכונית

 

 

מוסיף

 

 

וונקוייש(אסטון)

 

פיירבירד\טנדרבירד

 

לוטוס אספיריט

אי סי קוברה

בעצם כמעט כל שם של רכב על באמת יפה(ולא סתם)

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם

איך יכלתי לשכוח אותה? :-o

 

סקסו, אחד השמות היותר יפים והמעניינים.:-)

 

עוד כמה שמות מעניינים שנזכרתי בהם:

 

ספיידר (אלפא), דדרה (לנצ'יה), זאגאטו (לנצ'יה), אוליסה (פיאט), טווינגו (רנו).

 

פליקס.

ROOONEEYY

פורסם

פאגאני זונדה.

 

יש עוד שמות יפים כמו מיצובישי כריזמה, אלפא רומאו ספרינט\ספיידר, חיפושית :-) .

 

הרבה ממה שעושה את השם זה התדמית או האסוציאציה שהשם מעלה לך בראש. לדוגמא GT40 אם היה שם של מיני ואן מרוסיה אדון טומי לא היה חושב שזה "מצלצל יפה" :) נכון תומאס :wink: .

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

אריאל אטום נשמע כמו מכונית עם הרבה הרבה חנקן.

 

השם הכי יפה לדגם זה כמובן למבורגיני מורסילאגו.

פונטיאק פיירבירד.

חתימה עד שלוש שורות בלבד

פורסם

אני מניח שבהרבה מן השמות שהועלו פה כל הצליל קשור במבטא ובאיך שאומרים אותו...

דוגמא לשם שנשמע לדעתי יפה אם לא אומרים אותו כמו בארץ :roll:

SUBARU IMPREZA

שמעתם פעם את ג'רמי קלרקסון אומר את השם הזה??? נשמע הרבה יותר טוב מאשר בעברית.

ככה זה אמור להישמע(או כדאי שזה יישמע בכל זאת..): סוברו אימפרצה.

נשמע טוב לא?:roll: אני לא יודע אם ככה באמת אמורים לבטא את השם, אבל זה מצלצל טוב תודו...

זה תקף גם לגבי איטלקיות רבות...

פורסם

פיטון, של VW.

אבולושיין , של מיציבושי.

"מתחילים בשיא המהירות ומגבירים לאט לאט.."

 

(קרמבו - מבצע סבתא).

פורסם

trans am

formula

 

טראנס אם...אומרים בארצות הברית שרק הרדיו יותר מהיר ממנו..למה? מה? מי ? מו? אין לי מושג...ככה רק אמרו לי כמה אנשים שמתמצאים בתחום:lol:

פורסם
פרארי אנזו זה על השם של הבן של פרארי שנהרג וזה גם שם של מכונית

 

 

אתה מתבלבל עם הדינו, אנזו זה השם של הבעל בית (שהיה משתגע לעתים קרובות).

 

מבחינת שמות לפי דעתי שמות טובים למכוניות הם שמות שמתאימים לאופי של המכונית. למשל:

1. אסטון מרטין ואנקוויש - להכניע

2. קאיה פיקנטו - לא יודע, אבל נשמע קשור לפיקנטיות ושובבות

3. אם ג'י מידג'ט- גמד

4. לוטוס אליט

5. פורשה קאררה - על שם מירוץ הקאררה פאן אמריקנה

6. וולקסוואגן טוארג, ג'יפ קומנצ'י - שמות של שבטים אינדיאנים

7. פייטון - מרכבת אלים מסוג כזה או אחר

8. ניסאן מיקרה

9. מוסטנג - על שם מטוס הקרב שקרוי על שם הסוס

10. בוקסטר - אני מניח שילוב של רודסטר ובוקסר

11. כל השמות של מכוניות שעל שם של אנשים (למרות שזה התחמקות מעבודה וקצת חוסר דימיוןמצדם של אנשי השיווק לפי דעתי) - נובולרי, שירון, ויירון , דינו, אנזו, אליז, סקאלייטי ויש עוד המון אני בטוח.

12.אם אפשר אופנועים אז הונדה סופר בלקבירד- אפילו יותר מהיר מהמטוס

13. קאוואסאקי נינג'ה - קלאסיקה...

14. אופל\פורשה ספידסטר - כמו הבוקסטר רק ספיד במקום בוקסר...

15. אהה ניסן קיוב - רואים שראיתי אתמול טופ גיר...

16. דודג' טומאהוק - גרזן מלחמה אינדיאני

 

חחח כמו שאתם רואים השקעתי מחשבה בעניין... :lol:


×
×
  • תוכן חדש...