Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקר: השם היפה ביותר למכונית.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7977 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תיקונים קטנים.

 

התבלבלת קצת. sabre (אכן מבוטא סייבר במבטא אמריקני) הוא סוג של חרב שהייתה בעיקר בשימוש הספרדים והפורטוגזים. אין קשר לפרי הלאומי הישראלי. :-P

 

טל, רק תוספת קטנה, אם כבר החלטנו לדקדק - Lancer הוא גם כינוי לסוס עליו היה רכוב האביר הימי-ביניימי שנלחם עם רומח (lance).

 

נדמה לי שהשם החביב עליי הוא בכל זאת המנגוסטה - מדהים איך משהו שהיה נשמע נורא בשפות מסויימות (דה טומאסו נמייה?!) מצליח להישמע טוב באיטלקית. :wink:

ובכן... על הפירוש שמדובר גם בסוס לא שמעתי אף פעם. יתכן שאני טועה - אני זוכר במעומעם שזה קרה פעם, נדמה לי ב-97 :wink: - אבל גם HyperDictionary לא מכיר את הפירוש הזה. ו-Sabre, בנוסף להיותו חרב מעוקלת כבדה (בסרט רובין הוד משתמש בה מורגן פרימן), היא גם אחת החרבות בהן משתמשים כיום בספורט הסיף.

יאללה, תורך...

 

טל

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

  • תגובות 112
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
ובכן... על הפירוש שמדובר גם בסוס לא שמעתי אף פעם. יתכן שאני טועה - אני זוכר במעומעם שזה קרה פעם, נדמה לי ב-97 :wink: - אבל גם HyperDictionary לא מכיר את הפירוש הזה.
מכל מלמדי השכלתי, ופשוט ציינתי את האמור בקישור שידידנו TRIPLE xXx צירף:

 

http://www.galactic-guide.com/articles/2R172.html

 

מתנצל ששכחתי לציין זאת. חיפוש כללי אכן העלה מעט מאוד פירושים דומים, אולם הרבה "כמעטים". בכל אופן, אני לא נחרץ בנקודה, ובוודאי לא מומחה גדול. סוסים מפחידים אותי - הם באים בלי בלמים. :-P

 

ו-Sabre, בנוסף להיותו חרב מעוקלת כבדה (בסרט רובין הוד משתמש בה מורגן פרימן), היא גם אחת החרבות בהן משתמשים כיום בספורט הסיף.

יאללה, תורך...

טוב, עם סיום כזה אתה מבין שאני לא יכול להתאפק. למיטב ידיעתי החרב שמורגן פרימן משתמש בה ב-"רובין הוד" היא scimitar, שהוא אכן חרב מעוקלת כבדה ורחבה יחסית. sabre לעומת זאת הוא חרב מעוקלת קלה וצרה יחסית.

 

די עם האופטופיק. סיימתי. אני מבטיח. :wink:

אל תשאל מה אתה יכול לעשות בשביל תרבות מוטורית, שאל מה תרבות מוטורית יכולה לעשות בשבילך.

המלצת השבוע: יפני זה money.

פורסם
מכל מלמדי השכלתי, ופשוט ציינתי את האמור בקישור שידידנו TRIPLE xXx צירף:

 

http://www.galactic-guide.com/articles/2R172.html

 

מתנצל ששכחתי לציין זאת. חיפוש כללי אכן העלה מעט מאוד פירושים דומים, אולם הרבה "כמעטים". בכל אופן, אני לא נחרץ בנקודה, ובוודאי לא מומחה גדול. סוסים מפחידים אותי - הם באים בלי בלמים. :-P

 

טוב, עם סיום כזה אתה מבין שאני לא יכול להתאפק. למיטב ידיעתי החרב שמורגן פרימן משתמש בה ב-"רובין הוד" היא scimitar, שהוא אכן חרב מעוקלת כבדה ורחבה יחסית. sabre לעומת זאת הוא חרב מעוקלת קלה וצרה יחסית.

 

די עם האופטופיק. סיימתי. אני מבטיח. :wink:

טוב , אם כבר הסימיטר ,הרי שרליאנט ייצרו אחת כזו (גם אם היא לא מזכירה חרב :? )

 

 

 

plastic_car.jpg

 

 

עכשיו ,לגבי דה-תומאסו , הרי הייתה להם גם את הפנתרה , שם לא פחות יפה מהנמייה.

ואם כבר נכנסנו למחלקת החתולים הטורפים , אז נא לא לשכוח את שני הפורדים : קוגאר ופומה.:idea:

פורסם
מכל מלמדי השכלתי, ופשוט ציינתי את האמור בקישור שידידנו TRIPLE xXx צירף:

 

http://www.galactic-guide.com/articles/2R172.html

 

מתנצל ששכחתי לציין זאת. חיפוש כללי אכן העלה מעט מאוד פירושים דומים, אולם הרבה "כמעטים". בכל אופן, אני לא נחרץ בנקודה, ובוודאי לא מומחה גדול. סוסים מפחידים אותי - הם באים בלי בלמים. :-P

 

טוב, עם סיום כזה אתה מבין שאני לא יכול להתאפק. למיטב ידיעתי החרב שמורגן פרימן משתמש בה ב-"רובין הוד" היא scimitar, שהוא אכן חרב מעוקלת כבדה ורחבה יחסית. sabre לעומת זאת הוא חרב מעוקלת קלה וצרה יחסית.

 

די עם האופטופיק. סיימתי. אני מבטיח. :wink:

אני לא מומחה גדול לחרבות, אבל לפי יותר ממילון אחד, Scimitar הוא סוג מסויים של Sabre, מה שאומר ששנינו צודקים... (ואכן, בסימיטר נהגו להשתמש הערבים והתורכים).

 

טל

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

פורסם

תגלגלו לאט לאט על הלשון....

 

לנצ'יה דלתא א-י-נ-ט-ג-ר-ל-ה

 

וכמובן שלכל לנצ'יה יש את האות היחודית שלה ב א'-ב' היווני

 

א-י-נ-ט-ג-ר-ל-ה.... ממש כמו יין טוב...

אלפא רומאו ספיידר V6 3.2 בציר 2007

טל שביט (1955-2011) זה לא אותו הדבר בלעדייך, אתגעגע לנצח.

פורסם

מה יותר מסתלסל על הלשון מ:

מזראטי קוואטרופורטה

כמעט ורציתי לומר שכל שם באיטלקית נשמע מצויין כשנזכרתי ב:

פיאט דובלו..

פורסם

הסקאילאן זה שם יפה :)

וגם מקלארן F1 (נשמע כמו דגם של מטוס :wink: )

 

 

 

 

 

**וגם באלנו זה שם יפה לאוטו**

:lol:

רק דגים מתים שוחים עם הזרם.

הכלה 205 1.4 :-D

מחפש רדיו דיסק(מומלץ MP3)-ה"פ

פורסם

פרטנר כתב:

מה יותר מסתלסל על הלשון מ:

מזראטי קוואטרופורטה

כמעט ורציתי לומר שכל שם באיטלקית נשמע מצויין כשנזכרתי ב:

 

פיאט דובלו..

 

קוואטרופורטה זה שם של תרופה, או לפחות מזכיר אחת. :???:

:?

זה לא נשמע אקזוטי כל-כך כשאתה יודע את המשמעות של המילה באיטלקית (ארבע דלתות)...

פורסם

וכמובן שלכל לנצ'יה יש את האות היחודית שלה ב א'-ב' היווני

 

אני לא חושב שפולביה ואורליה הן אותיות יווניות. לא הייתי שם את כספי גם על דדרה ותסיס...

פורסם

לדעתי אחד השמות היפים והכוחניים שיש למכונית זה ZX VOLCANEובכל אופן עושה רושם שהסקר הזה עוסק רק במכוניות על מפורסמות או מכוניות ביצועים אחרות..

ואני חשבתי שמחפשים את השם הכי יפה.......:?


×
×
  • תוכן חדש...