Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקר: השם היפה ביותר למכונית.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7980 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אם בשמות של מכוניות עסקינן, מישהו יודע מה המשמעות של הדגם (מיצובישי) לנסר? וגם של אימפרזה........ואם כבר אז של לאונה? :smile:
מממ...מצאתי לך את המשמעות של ''אימפרזה'' ''Impreza is a coined word from "impresa":

http://www.fhi.co.jp/english/section/subaru/subaru_001.html

 

לפי האתר הבא המשמעות של ''לנסר'' היא ''סוס גדול מאוד''. :roll:

http://www.galactic-guide.com/articles/2R172.html

למי שבאמת מתעניין במשמעויות של שמות של מכוניות שיקרא את הכתבה המלאה באתר שמעל.

יש בו פירושים לשמות של מכוניות רבות,

לדוגמא-ערים באירופה שעל שמן קרויות מכוניות הן ''קאפרי'' ו-''קורטינה''

 

ולמי שרוצה לדעת, פירוש השם מיצובישי ביפנית הוא ''3 יהלומים''. מפה כמובן הסמל...

 

 

 

 

 

אהה ויוסי-מצטער לא מצאתי את המשמעות של השם ''לאונה''...SORRY:puppydoge

  • תגובות 112
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מממ...מצאתי לך את המשמעות של ''אימפרזה'' ''Impreza is a coined word from "impresa":

http://www.fhi.co.jp/english/section/subaru/subaru_001.html

 

לפי האתר הבא המשמעות של ''לנסר'' היא ''סוס גדול מאוד''. :roll:

http://www.galactic-guide.com/articles/2R172.html

למי שבאמת מתעניין במשמעויות של שמות של מכוניות שיקרא את הכתבה המלאה באתר שמעל.

יש בו פירושים לשמות של מכוניות רבות,

לדוגמא-ערים באירופה שעל שמן קרויות מכוניות הן ''קאפרי'' ו-''קורטינה''

 

ולמי שרוצה לדעת, פירוש השם מיצובישי ביפנית הוא ''3 יהלומים''. מפה כמובן הסמל...

 

 

 

אהה ויוסי-מצטער לא מצאתי את המשמעות של השם ''לאונה''...SORRY:puppydoge

תודה רבה על הפירושים!! (עדיין מה זה אימפרסה?...).

לנסר - סוס גדול מאוד - אז לנסר=מוסטאנג?:wink: ....

 

ומיצובישי= 3 יהלומים - השם מאוד יפה לדעתי! הסמל ממש מבטא את שם החברה....

 

שם גדול לחברה גדולה.....

 

 

תודה רבה 9 איקסים:grin: .

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם
יוסאים..........לך תבין אנשים שמתלהבים מלאנסר רק בגלל הווינקרים שלה..... :screwy:

 

אל תשכח את התחתתת המהמם של הלנסר!! ואני רציני!

 

רכב ממש ממש יפה........אם היו לי עוד כמה אלפיות הייתי שוקל לקנות אחת........מי יודע....

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם
:roll:

למבורגיני קונטאש...

 

 

thunderbird שם טוב



 

סקייליין

יש את הזונדה

ואת כל הלמבורגיני- מיורה, קונטאש, דיאבלו וכו'

 

ת'אמת אני אוהב את השמות שלא קשורים למכונית המיוצגת כמו אפלהאוז, לגאסי ושרייד

 

 

 

ברור שסקייליין !

אבל אני אוהב גם את השמות: תאנדרבירד, זונדה, קונטאש.

פורסם

קיצר, כל מה שנשמע italiano אתם אוהבים.

אני אוהב: ביואיק לה סייבר

מאקלרן

לאנצ'יה הפסילון

"It's always funny until someone gets hurt...

...and then it's absolutely friggin' hysterical!"

פורסם
שמר, לא ידעתי שאתה בן אדם אלים. בכל זאת כולנו בני אדם. וכולנו טועים לפעמים. :lol:

 

אני עדיין חושב שסוסיתא זה השם הכי מדליק שיכול להיות לאוטו. :ladysman:

עוד פעם תקרא לי בן אדם , ותוכל לדעת עד כמה אני אלים :twisted:


×
×
  • תוכן חדש...