Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5155 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
היום בשובי מהעבודה על כביש מספר 1 קטנוע ירד לשולים והעיף על השמשה הקדמית שלי אבן :cry: , האבן פגעה בתחתית השמשה (ליד האזור בו מוצג מס השלדה) וגרמה לסדק רוחבי באורך של 20 ומשהו ס"מ.

 

אני מבוטח בשירות של אוטו גלס , כרגע המוקד שלהם סגור ותהיתי אם משהו יודע להגיד לי אם הם מתקינים שמשה מקורית או חלופית ?

כידוע אחד השיפורים בדור 6 הוא השמשה הקדמית שעוצבה עם בידוד כפול על מנת לצמצם רעשי רוח , אני חושש שאקבל שמשה נחותה ברמתה, בנוסף בשמשה המקורית יש אנטנת רדיו...

 

תודה

אכן תקבל שמשה חליפית ולא מקורית.

מהניסיון שלי בעבר החליפו לשימשה חליפית אפילו רצו כסף על גומיה, כמובן שלא הסכמתי לשלם.

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אכן קיבלתי שמשה חלופית , היא נראית זהה לחלוטין ובינתיים לא הרגשתי בהבדל ברמת הרעש... כמובן שבדקתי עלותה של שמשה מקורית (כ 5000 ש"ח) , עם כל הרצון הטוב שלי למקורית זה כבד עלי....

 

בנוסף אייל צדק האנטנה מסתבר נמצאת דווקא בשמשה האחורית.

היות והשמשה באה עם גומיות עליה לא חוייבתי בגומיות כך שהביטוח נתן כיסוי מלא.

 

תודה לכל המשיבים.

Golf MK7 1.4 TSI Blue Motion

פורסם
היית צריך להוסיף 5000 שח למקורית? כלומר, האם חברת הביטוח השתתפה בחלק והיית צריף להוסיף 5000?

 

כן אם הייתי עושה את זה , התקנתי חלופית ללא עלות. אם היה מדובר בכמה מאות שקלים זו הייתה אופציה סבירה מבחינתי אבל לא במחיר הזה.

Golf MK7 1.4 TSI Blue Motion

פורסם

נראה לי לא הבנת נכון, זה עלות השמשה ולא תוספת ההפרש... אין שום סיכוי ש5000 שקל זה ההפרש בין חלופי למקורי.

 

נ.ב. הקטנועים האלה פשוט זוועה, הלוואי שיכפילו להם את ביטוח החובה פי 10 ומספרם יילך ויפחת.

 

יש לי כל כך הרבה "ברכות" לענות לך על המשפט הזה... אבל אני אתאפק מפאת כבוד לחברי הפורום.

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

פורסם
נראה לי לא הבנת נכון, זה עלות השמשה ולא תוספת ההפרש... אין שום סיכוי ש5000 שקל זה ההפרש בין חלופי למקורי.

 

גם אם אתה צודק יש הפרש של קרוב ל 4000 ש"ח (חלופית עולה באיזור האלף) וזה עדיין לא הפרש שאני הייתי מוכן לשלם.

Golf MK7 1.4 TSI Blue Motion

פורסם

אכן מקרה עצוב... גם לי נסדקה שמשה מהצד לכיוון רוחבי היתי צריך להחליף שמשה. מה שמקבלים זה שמשה חלופית תוצרת הארץ (ניראה לי חברת GOS או משהו כזה) ניראה כמו המקורי אבל תמיד בתוך ליבי אני אדע שזה לא. רציתי מקורית אבל ההשתתפות העצמית גבוהה למדי.

שורה תחתונה הוחלפה השמשה ללא כל עלות וזה כולל הגומיות.

לי היא לעולם לא תראה מקורית יותר ........... אאאווווףףףףףףףףףף.

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

פורסם

אני קניתי את הרכב שלי עם סדק בצורת עיגול בחלק התחתון של אמצע השמשה הקדמית, משהו שנראה כמו מכה חיצונית מחפץ חד שהתפשטה בצורת עיגול (ולא הגיעה לחלק הפנימי של השמשה עדיין). יש לי ביטוח שמשות שהייתי יכולה להפעיל, אבל לא כ"כ רציתי שמשה חלופית. במסגרת הבדיקות שלי, מצאתי מוסך זגגות שמתהדר בשיטה שנקראת "גלאס מדיק", שבאמצעות מכשיר ייעודי אוטמת סדקים ולפעמים אף מעלימה אותם לגמרי.

קפצתי לשם עם הרכב, והסבירו לי שהם מתחייבים ללפחות 70% של העלמה של הסדק, ושהמקום שטופל אפילו יוצא מחוזק פי 7 משאר השמשה. העלות היא כ350 ש"ח, עבודה של כ-20 דקות.

בסופו של דבר בחרתי לנסות את התהליך הזה. התוצאה היתה שהעיגול המעצבן הזה, שהיה שובר אור ומסנוור קצת מול השמש, נאטם לחלוטין וכמעט שלא נראה (רק באור ומזוית מסויימת, ביומיום כבר שכחתי שהוא קיים), והכי חשוב- הזכוכית לא בסכנה יותר.

 

אז אם למישהו ממש חשוב להישאר עם שמשה מקורית, ואולי לנסות להציל אותה, זו יכולה להיות אפשרות ששווה לשקול, רק לקחת בחשבון שלא מבטיחים 100% העלמה של הסדק ולא מקבלים כסף בחזרה אם זה לא נעלם לגמרי.

הזגגות הזו נמצאת בפ"ת, זה קישור לאתר שלהם, לחלק של ה"גלאס מדיק": http://www.carglass.interclick.co.il/MyPage1.aspx?p=137

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

פורסם

אני לא יודעת מה זה "בפועל" ו"בשטח", אבל ברכב שלי זה בוצע, ויש לי תמונה של "לפני" (ו"אחרי" אני יכולה לצלם עכשיו) כדי להראות את זה.

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

פורסם

יש לי כל כך הרבה "ברכות" לענות לך על המשפט הזה... אבל אני אתאפק מפאת כבוד לחברי הפורום.

 

 

LIKE !

תן לרומני בירה , הוא ישתה 5 דקות , תראה לו מאיפה הבאת את הבירה , הוא ישתה כל היום.

פורסם

נ.ב. הקטנועים האלה פשוט זוועה, הלוואי שיכפילו להם את ביטוח החובה פי 10 ומספרם יילך ויפחת.

 

משפט אווילי! מה היית אומר אם רכב רגיל היה מעיף עליו את האבן? ברגע שראית שכתוב משהו על קטנוע החלטת "לעוף" על זה בלי קשר הגיוני לתוכן ההודעה?

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
תרחיב , כדי שלא יחשבו שאתה הביל.

 

הוא מנהל מסע צלב נגד דו"ג כי קשה לו לראות מישהו משלם רבע ממנו על דלק ולא עומד בפקקים.

פורסם

גם לי קרה מקרה דומה.

על שמשמה תחליפית הייתי צריך לשלם רק השתתפות עצמית (300 שקל).

לאחר שראיתי את השמשה לא הסכמתי ודרשתי אחת מקורית.

על המקורית שילמתי 6200 ;) (הרכב אודי A3 Sportback)

 

בהצלחה.

פורסם

כל הביטוחים האלה, אתה משלם אלפי שקלים בשנה ומה שאתה מקבל בתמורה זה השתתפויות עצמיות, חלקים חליפיים, קומבינות עם מוסכים ונסיונות התנערות.

2017 Citroen C3 Shine


×
×
  • תוכן חדש...