Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5155 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קרה לי מקרה דומה.

החליפו לי לחליפית.

יש חליפיות שמיוצרות בארץ ויש חליפיות תוצרת חו"ל.

 

התופסת למקורית במקרה שלי הייתה הזויה - יש מקרים בהם היא די נמוכה (מאוד בודדות).

 

כמה דברים:

כל הזגגיות האלו משתמשות בפטנט מגעיל בהן הם מחייבות אותך על הגומייה שמגיעה או שצריך לשים מסביב לחלון.

זוהי גומייה אוניברסלית לפי מטר שעולה אולי 10 שקל והם לוקחים על זה מעל 100 ואתה חייב לשלם.

לדעתי זה לא חוקי הבקשה הזאת היות ואין השתתפות עצמית בהחלפת שמשה אבל לך תתווכח.

 

בנוסף יש להם הרגל לסחוט ממך טיפ לפועל.

 

עריכת ההנהלה: נא לשמור על תרבות הדיון, אין מקום לתאורים מהסוג שהיה כאן.

פורסם

זה באמת מרגיז הקטע הזה של הגומיות, ממני לקחו 150 שקלים על גומיה למאזדה 626.

מרגיש כמו חלק מתרבות ה-"לדפוק" את הלקוח בישראל, אם חברות הביטוח לא משלמים מספיק אז הלקוחות שלהם ישלמו פעמיים, גם בביטוח וגם כשיצטרכו להשתמש בשירותיי הזגג.

טיפ אני משאיר רק במסעדות ואולמות וגם זה לא בכל מקום ורק בגלל המנהג, מי שהמשכורת שלו לא מספיקה לו שיפנה למעביד, אני לא משרד הרווחה ולא מספק השלמת הכנסה.


×
×
  • תוכן חדש...